Straszny stosunek do klientów.

Pisemny: 26 może 2013
Czas podróży: 13 — 24 może 2013
Ocena hotelu:
3.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 3.0
Usługa: 1.0
Czystość: 4.0
Odżywianie: 6.0
Infrastruktura: 8.0
Kupiliś my dwa kupony, aby wykorzystać je pod rzą d. 6 dni / 5 nocy w junior suite, czas odpoczynku 12 dni. Odpowiedzi na stronie i telefonicznie, gdy dzwoniliś my, aby zarezerwować termin przyjazdu, upewnił y nas, ż e da się to zrobić.
Przyjechaliś my i osiedliliś my się , ale delikatnie mó wią c, pokó j nie pasował do podanej kategorii. Klamka na drzwiach wejś ciowych pokoju jest zepsuta, zamek się zacią ł , wszystkie kanał y w telewizorze są zł ej jakoś ci, na stole wypalona duż a dziura, przykryta serwetką , prześ cieradł o porwane, drzwi pod prysznicem odpada, a prysznic pł ynie. Na wszystkie te niedocią gnię cia administrator Ljubow Nikoł ajewna poradził : - nie psuj sobie odpoczynku, za takie pienią dze w Truskawcu nie moż e być lepiej. Posł uchaliś my jej rady.
12 dnia, w dniu naszego wyjazdu, po ś niadaniu dzwoni do nas administrator i zaczyna nas przekonywać , ż e ponieważ kupony został y wykorzystane pod rzą d, musimy dopł acić za dodatkowy dzień w pensjonacie, a dodatkowo pł acić za posił ki .

Postanowiliś my zwró cić się o pomoc do SuperDeal. Na począ tku powiedzieli, ż e wszystko jest w porzą dku, dwa kupony to 12 dni. Ale potem zmienili zdanie, a dyrektor SuperDealu zadzwonił do nas i zapewnił , ż e musimy dopł acić , ż e jeś li wyprowadzimy się na noc po pierwszym kuponie, a rano zatrzymamy się ponownie, to nie bę dzie problemu . Zastanawiam się , czy wielu z tych, któ rzy kupili dwa kupony z rzę du, wyprowadzi się i spę dzi noc gdzie indziej?
Po wielu wyjaś nieniach, za co musimy dopł acić , gdy na stronie wyraź nie widać , ż e po zakupie kuponu nie bę dziesz musiał nic dopł acać (a za co zapł acić , gdy nigdy nie zmienialiś my rę cznikó w ani poś cieli podczas naszego pobytu), spę dzone nerwy i ł zy, o godzinie 12 zbierają c rzeczy ruszamy, na ulicę.8 stopni i pada, a pocią g mamy dopiero o 19:46.
Doszliś my wię c do kilku wnioskó w dla siebie:
1. SuperDeal nie broni praw swoich klientó w, a w przypadku sporó w, cał ą winę przerzuca na nich.
2. W pensjonacie "Alexik" stosunek do klientó w pozostawia wiele do ż yczenia.
Tłumaczone automatycznie z języka ukraińskiego. Zobacz oryginał