Straszny hotel, który nie zasługuje na swoją wartość i położenie

Pisemny: 11 lipiec 2024
Czas podróży: 8 — 9 lipiec 2024
Ocena hotelu:
1.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 1.0
Usługa: 1.0
Czystość: 1.0
Odżywianie: 1.0
Infrastruktura: 1.0
Hotel „Trzej synowie i có rka”, któ ry dziwnie pozycjonuje się jako kompleks siedmiogwiazdkowy to zepsute wakacje, rozczarowanie i cał a gama negatywnych emocji.
Po przybyciu staje się jasne, ż e nikt Cię nie spotyka. Po prostu wchodzisz i idziesz odpoczą ć .
Zameldowanie odbywa się nie wcześ niej niż o godzinie 14:00, jest to standardowa godzina w wię kszoś ci hoteli, wię c tutaj nie ma ż adnych pytań .
Po otrzymaniu karty-klucza do pokoju po godzinie 14:00 mó wią - 6 pię tro. Czyli jak dostać się na szó ste pię tro, kto pomoż e dostarczyć rzeczy tak jak powinno być w 5* hotelu - nie wiadomo.

Nastę pnie po wejś ciu do pokoju, któ ry został w poś piechu posprzą tany i ma nieodpowiedni estetyczny i uporzą dkowany wystró j jak na hotel 5*, natychmiast dzwonimy do recepcji. Dzwonimy za pierwszym razem, za drugim, trzecim i wreszcie czwartym – odpowiadają .
Proszę administratora hotelu o przybycie i potwierdzenie stanu w jakim otrzymamy nasz pokó j oraz wyjaś nienie czy na pewno jest to 5*. Odpowiedź : „OK”.
Po 1 minucie do pokoju wbiega przestraszona pokojó wka i jest gotowa zrobić wszystko, aby unikną ć skargi. Ale jak pokojó wka wpł ynie na zarzą dzanie hotelem?
Od razu zauważ ę , ż e obcią ż enie dla 1 pokojó wki to cał e pię tro. To duż o. A krucha, przestraszona kobieta jest po prostu rozdarta pomię dzy pracą .
Pytanie był o jednak inne – zaproszenie do pokoju administratora, ż eby wyjaś nić , dlaczego pokó j w hotelu 5* wyglą da jak hotel 3*.
Pokojó wka na pewno by nam nie pomogł a, a swoją drogą pokojó wka jest niemal jedyną osobą w kompleksie, któ ra rozumie, ż e trzeba coś zrobić dla goś cia. Robi to szybko, elastycznie i bez pytań . Pokojó wka nie jest jednak odpowiedzialna za zarzą dzanie i czarter hotelu i nie jest odpowiedzialna za to, ż e „w każ dym razie udostę pniono pokó j”. Czy administratora nie ma z nami? pojawił się
Dalej, sł uchają c, sł yszymy nav? irytują cy dź wię k generatora, któ ry był obecny prawie cał y czas (w nocy takż e).
Potem idziemy na lunch.
Asortyment potraw nie jest mał y, ale dania smakują absolutnie ś wież o i nieprzetworzone, czasem pojawiają się wskazó wki, ż e produkty nie są ś wież e.

OSTRZEŻ ENIE! Lato, lipiec, owoce na ś niadanie, obiad i kolację - jabł ka. Jabł ka i w ogó le. 5* hotelu. Szkoda. Ś ciany w stoł ó wce (bo to nie restauracja) są postrzę pione, obrusy mają pufy, a serwetki wiś niowe z ZSRR na nowoczesne, czas najwyż szy zmienić . Nogi krzeseł i stoł ó w są brudne, w niektó rych miejscach na podł odze utknę ł o jedzenie, a nie ś wież e. Szklanki do napojó w z ż ó ł tym odcieniem, choć nienaruszone, ale ich kolor już wskazuje na zł e mycie lub potrzebę wymiany. Nie patrzyli na nic innego, bo komó rki nerwowe coraz szybciej opuszczał y organizm. Swoją drogą jak dostać się do jadalni, strefy aqua czy gdzie indziej pomię dzy dwoma duż ymi budynkami - musicie sami zgadną ć . Na miejscu dostę pne są już tabliczki informacyjne, natomiast na obudowach brak jest informacji pomocniczych.
Strefa Aqua, a ta jest zadaszona: na wejś ciu witają nas niebieskie rę czniki bez sł ó w.
Odwracają c gł owę w prawo, widzę owoce, któ re wedł ug standardó w powinny być , przynajmniej na lunch i kolację , są to banany i pomarań cze, a tu uwaga: moż na je tylko kupić . Ś miech i ś miech. Przypominam, hotel ma 5*.
Pomieszczenia strefy aqua w rzeczywistoś ci nie odpowiadają zdję ciom na stronie internetowej. Oś wietlenia jest bardzo mał o, woda w basenach jest ż ó ł tawa. W pokojach dwuosobowych dochodzi do powtarzają cego się wypadania pł ytek, na któ rych należ y siedzieć , co jest niebezpieczne, gdyż w wilgotnych warunkach bardzo ł atwo jest o kontuzję i infekcję .
Planują c pobyt w hotelu na 6 nocy, rozumiemy – i co z tego? jedziemy już nastę pnego dnia po zameldowaniu, bo jest okropnie.
Po skontaktowaniu się z recepcją i poinformowaniu, ż e jutro wyjeż dż amy, nawet nie zapytano nas, co się stał o i co się stał o, jak zrobił by każ dy administrator hotelu zainteresowany klientami i interesami urlopowicza.
Tak naprawdę tracimy pienią dze za jedną okropną noc w hotelu, a karę za wcześ niejsze wymeldowanie?
przejazd, w kwocie noclegu, koszt jednej nocy za pokó j.
Po wysuwaniu zarzutu, ż e hotel nie speł nia okreś lonych warunkó w, nie ma odpowiedniej obsł ugi i wyż ywienia, któ re powinno być.5* razy wię ksze od hotelu (a nawet 4*), powiedziano nam – takie mamy zasady. Czyli to, ż e hotel okrada i oszukuje ludzi koncepcją , któ rej tak naprawdę nie ma - takie są ich zasady, wię c pł acimy karę .

Jak się okazał o, takich jak my, któ rzy chcą natychmiast wyjechać , jest wielu. To standardowa procedura, w cią gu jednego dnia na przyję ciu zaobserwowaliś my 4 konflikty mniej wię cej tego rodzaju.
Tłumaczone automatycznie z języka ukraińskiego. Zobacz oryginał