• podróżował 1 rok wstecz
Przyjechali w dobrych humorach, a wyszli gł ę boko oburzeni i uraż eni. Po pobycie w hotelu opuś ciliś my czysty pokó j, posprzą taliś my wszystko po sobie. Zawsze dbamy o porzą dek na cudzej wł asnoś ci. Wychodzą c zeszliś my do recepcji, sł uż ą ca przyję ł a numer i powiedział a, ż e zjedliś my czekoladę z minibaru.
… Już ▾
Przyjechali w dobrych humorach, a wyszli gł ę boko oburzeni i uraż eni.
Po pobycie w hotelu opuś ciliś my czysty pokó j, posprzą taliś my wszystko po sobie. Zawsze dbamy o porzą dek na cudzej wł asnoś ci. Wychodzą c zeszliś my do recepcji, sł uż ą ca przyję ł a numer i powiedział a, ż e zjedliś my czekoladę z minibaru.
W ogó le nie dotykaliś my tego minibaru. Gdy weszliś my do ś rodka, był o zupeł nie pusto. Zadzwonił em i poprosił em, aby go sprawdzono, abyś my pó ź niej nie byli obwiniani.
Ale i tak to zrobili. Trzeba był o sprawdzić , wyją ć i sprawdzić , czy wszystkie czekoladki są otwarte.
W rzeczywistoś ci czekolada został a ostroż nie otwarta i ugryziona.
Ludzie są mili, ja jestem porzą dnym czł owiekiem, skoro mam pienią dze na luksus premium, to po co mam ukrywać , ż e zjadł em tabliczkę czekolady za 70 hrywien. To po prostu obrzydliwe z twojej strony!
Kiedy wró cił em do pokoju, ż eby popatrzeć na tę czekoladę , pokojó wka zaczę ł a krzyczeć , ż e zostanie obcią ż ona opł atą za tę czekoladę , jeś li nie zapł acę.
„4-gwiazdkowy serwis”...Wy, przyjaciele z pierwszej tró jki na wycią gnię cie rę ki!
Spó jrzmy prawdzie w oczy.
W pokoju nie jest pierwsza ś wież oś ć , ł ó ż ko bardzo niewygodne, skrzypią ce (pokó j 1301). Instalacja wodno-kanalizacyjna jest stara, prysznic z rdzą.
Co mi się podobał o: restauracja i bardzo mił e dziewczyny, bardzo mił e. Jestem zachwycona atmosferą panują cą w restauracji. To był o bardzo smaczne. Dziewczyny z restauracji, jeś li czytacie, wiedzcie, ż e jesteś cie najlepsze.
3 posił ki dziennie to wygoda.
Widok z pokoju jest pię kny. Basen dla dzieci, ciepł a woda. Mnó stwo atrakcji dla dzieci: pokó j dziecię cy, trampolina, plac zabaw. Podobał mi się portier, pomagał w sprawach, pokojó wka na drugi dzień był a bardzo mił a.
Ale ten minibar zepsuł cał y nastró j.
Nie przyjdę ponownie! I nie bę dę nikomu doradzać .
Po pobycie w hotelu opuś ciliś my czysty pokó j, posprzą taliś my wszystko po sobie. Zawsze dbamy o porzą dek na cudzej wł asnoś ci. Wychodzą c zeszliś my do recepcji, sł uż ą ca przyję ł a numer i powiedział a, ż e zjedliś my czekoladę z minibaru.
W ogó le nie dotykaliś my tego minibaru. Gdy weszliś my do ś rodka, był o zupeł nie pusto. Zadzwonił em i poprosił em, aby go sprawdzono, abyś my pó ź niej nie byli obwiniani.
Ale i tak to zrobili. Trzeba był o sprawdzić , wyją ć i sprawdzić , czy wszystkie czekoladki są otwarte.
W rzeczywistoś ci czekolada został a ostroż nie otwarta i ugryziona.
Ludzie są mili, ja jestem porzą dnym czł owiekiem, skoro mam pienią dze na luksus premium, to po co mam ukrywać , ż e zjadł em tabliczkę czekolady za 70 hrywien. To po prostu obrzydliwe z twojej strony!
Kiedy wró cił em do pokoju, ż eby popatrzeć na tę czekoladę , pokojó wka zaczę ł a krzyczeć , ż e zostanie obcią ż ona opł atą za tę czekoladę , jeś li nie zapł acę.
„4-gwiazdkowy serwis”...Wy, przyjaciele z pierwszej tró jki na wycią gnię cie rę ki!
Spó jrzmy prawdzie w oczy.
W pokoju nie jest pierwsza ś wież oś ć , ł ó ż ko bardzo niewygodne, skrzypią ce (pokó j 1301). Instalacja wodno-kanalizacyjna jest stara, prysznic z rdzą.
Co mi się podobał o: restauracja i bardzo mił e dziewczyny, bardzo mił e. Jestem zachwycona atmosferą panują cą w restauracji. To był o bardzo smaczne. Dziewczyny z restauracji, jeś li czytacie, wiedzcie, ż e jesteś cie najlepsze.
3 posił ki dziennie to wygoda.
Widok z pokoju jest pię kny. Basen dla dzieci, ciepł a woda. Mnó stwo atrakcji dla dzieci: pokó j dziecię cy, trampolina, plac zabaw. Podobał mi się portier, pomagał w sprawach, pokojó wka na drugi dzień był a bardzo mił a.
Ale ten minibar zepsuł cał y nastró j.
Nie przyjdę ponownie! I nie bę dę nikomu doradzać .
Tak jak
Lubisz
• 7
Pokaż inne komentarze …
Rano w dniu wyjazdu (1.04. 2023) chcieliś my podzię kować za wspaniał y urlop, ale wydarzył o się wydarzenie, któ re zepsuł o wszystkie pozytywne wraż enia. Zostaliś my oskarż eni o wypicie mał ej butelki whisky z minibaru. 190 UAH, któ re został o odję te od kwoty kaucji, nie jest ceną , o któ rą warto się spierać , ale.
… Już ▾
Rano w dniu wyjazdu (1.04. 2023) chcieliś my podzię kować za wspaniał y urlop, ale wydarzył o się wydarzenie, któ re zepsuł o wszystkie pozytywne wraż enia.
Zostaliś my oskarż eni o wypicie mał ej butelki whisky z minibaru.
190 UAH, któ re został o odję te od kwoty kaucji, nie jest ceną , o któ rą warto się spierać , ale...
Warunki wydania pokoju nie przewidują obecnoś ci mieszkań có w podczas jego oglę dzin przez pokojó wkę . Najpierw musimy oddać klucze do recepcji, a nastę pnie pokojó wka (w naszym przypadku Ludmił a) informuje dyż urnego o przyję ciu pokoju. Oznacza to, ż e moż e powiedzieć wszystko i nie bę dziemy już mieli moż liwoś ci obalenia kł amstwa.
Bardzo uraził o mnie stwierdzenie o KRADZIEŻ Y. Jestem porzą dnym czł owiekiem i nigdy w ż yciu nie podważ ył bym swojego autorytetu takimi drobiazgami, a zwł aszcza wypiciem 100 gramó w whisky i zapakowaniem korka i akcyzy na pustą butelkę . Ale ani administrator, ani pokojó wka nie przyjmowali ż adnych argumentó w z mojej strony.
Poprosił em o odnotowanie na piś mie faktu, ż e w butelce nie był o napoju alkoholowego, ale pokojó wka, mó wią c „nic nie napiszę ”, opuś cił a recepcję.
Tak wię c jedynym wnioskiem, jaki moż na dostrzec z mojej strony, był mechanizm wył udzania pienię dzy stosowany przez personel hotelu.
To bardzo niefortunne, ż e poszczegó lni pracownicy swoimi dział aniami powodują wielkie szkody w reputacji dobrej instytucji.
Zostaliś my oskarż eni o wypicie mał ej butelki whisky z minibaru.
190 UAH, któ re został o odję te od kwoty kaucji, nie jest ceną , o któ rą warto się spierać , ale...
Warunki wydania pokoju nie przewidują obecnoś ci mieszkań có w podczas jego oglę dzin przez pokojó wkę . Najpierw musimy oddać klucze do recepcji, a nastę pnie pokojó wka (w naszym przypadku Ludmił a) informuje dyż urnego o przyję ciu pokoju. Oznacza to, ż e moż e powiedzieć wszystko i nie bę dziemy już mieli moż liwoś ci obalenia kł amstwa.
Bardzo uraził o mnie stwierdzenie o KRADZIEŻ Y. Jestem porzą dnym czł owiekiem i nigdy w ż yciu nie podważ ył bym swojego autorytetu takimi drobiazgami, a zwł aszcza wypiciem 100 gramó w whisky i zapakowaniem korka i akcyzy na pustą butelkę . Ale ani administrator, ani pokojó wka nie przyjmowali ż adnych argumentó w z mojej strony.
Poprosił em o odnotowanie na piś mie faktu, ż e w butelce nie był o napoju alkoholowego, ale pokojó wka, mó wią c „nic nie napiszę ”, opuś cił a recepcję.
Tak wię c jedynym wnioskiem, jaki moż na dostrzec z mojej strony, był mechanizm wył udzania pienię dzy stosowany przez personel hotelu.
To bardzo niefortunne, ż e poszczegó lni pracownicy swoimi dział aniami powodują wielkie szkody w reputacji dobrej instytucji.
Tak jak
Lubisz
• 20
Nie przychodź tutaj, jeś li chcesz być zdrowy! Czwartego dnia pobytu w hotelu miał am objawy ostrego zatrucia - bó l brzucha, wymioty. Jadł em tylko w hotelu. Poszedł na izbę przyję ć w hotelu - tam spotkał kilka osó b z podobnymi objawami: gorą czka, bó l brzucha, wymioty.
… Już ▾
Nie przychodź tutaj, jeś li chcesz być zdrowy!
Czwartego dnia pobytu w hotelu miał am objawy ostrego zatrucia - bó l brzucha, wymioty. Jadł em tylko w hotelu. Poszedł na izbę przyję ć w hotelu - tam spotkał kilka osó b z podobnymi objawami: gorą czka, bó l brzucha, wymioty. Był em przekonany, ż e wś ró d mieszkań có w doszł o do masowych zatruć lub infekcji jelitowych. Hotel nie podejmuje ż adnych dział ań , co wię cej ignoruje sytuację . Oficjalnie w recepcji powiedziano mi: „Nigdy tego nie mieliś my”, robią to duż e oczy. A w centrum medycznym pielę gniarki rozmawiają ze sobą : „Już kupił em wszystkie leki w aptece, mę ż czyzna 20-30 pacjentó w”.
Nie otrzymał em ż adnego odszkodowania, nawet darmowego lekarstwa. Administracja hotelu tylko kicha, ż e mieszkań cy są otruci w restauracji! !!
Có ż , mał e rzeczy. Postawa personelu jest oboję tna i chciwa. Recepcjonistka nie moż e wezwać taksó wki.
Transfer z hotelu na dworzec kosztuje astronomiczną kwotę - dwa razy wię cej niż taksó wka. Cena nie obejmuje zabiegó w. Zazwyczaj sanatoria mają przynajmniej kilka bezpł atnych zabiegó w - ale nie tutaj. W pokojach są czajniki, ale nie ma wody pitnej. Koniecznie trzeba wzią ć minibar za szalone pienią dze lub nosić ze sklepu w mieś cie.
A to są drobiazgi. Masowe zatrucie mieszkań có w to prawdziwy horror!
Zadbaj o swoje zdrowie, wybierz inne hotele!
Czwartego dnia pobytu w hotelu miał am objawy ostrego zatrucia - bó l brzucha, wymioty. Jadł em tylko w hotelu. Poszedł na izbę przyję ć w hotelu - tam spotkał kilka osó b z podobnymi objawami: gorą czka, bó l brzucha, wymioty. Był em przekonany, ż e wś ró d mieszkań có w doszł o do masowych zatruć lub infekcji jelitowych. Hotel nie podejmuje ż adnych dział ań , co wię cej ignoruje sytuację . Oficjalnie w recepcji powiedziano mi: „Nigdy tego nie mieliś my”, robią to duż e oczy. A w centrum medycznym pielę gniarki rozmawiają ze sobą : „Już kupił em wszystkie leki w aptece, mę ż czyzna 20-30 pacjentó w”.
Nie otrzymał em ż adnego odszkodowania, nawet darmowego lekarstwa. Administracja hotelu tylko kicha, ż e mieszkań cy są otruci w restauracji! !!
Có ż , mał e rzeczy. Postawa personelu jest oboję tna i chciwa. Recepcjonistka nie moż e wezwać taksó wki.
Transfer z hotelu na dworzec kosztuje astronomiczną kwotę - dwa razy wię cej niż taksó wka. Cena nie obejmuje zabiegó w. Zazwyczaj sanatoria mają przynajmniej kilka bezpł atnych zabiegó w - ale nie tutaj. W pokojach są czajniki, ale nie ma wody pitnej. Koniecznie trzeba wzią ć minibar za szalone pienią dze lub nosić ze sklepu w mieś cie.
A to są drobiazgi. Masowe zatrucie mieszkań có w to prawdziwy horror!
Zadbaj o swoje zdrowie, wybierz inne hotele!
Tak jak
Lubisz
• 22
• podróżował 3 roku wstecz
Cena pokoi nie odpowiada jakoś ci i obsł udze w serwisie. Mró wki peł zają w ł azience i na ł ó ż ku. TO NIE JEST 4, ALE MNIEJ NIŻ TRZY.
… Już ▾
Cena pokoi nie odpowiada jakoś ci i obsł udze w serwisie. Mró wki peł zają w ł azience i na ł ó ż ku. TO NIE JEST 4, ALE MNIEJ NIŻ TRZY.
Tak jak
Lubisz
• 11
• podróżował 3 roku wstecz
Odwiedzamy hotel już.4 rok, w dziale rezerwacji zarezerwował em pokó j na 24.06. 2021 - 12.07. 2021, powró t w kwietniu Standard Superior Planowanie Premium z balkonem i rozkł adaną sofą , bo mamy 2 osoby dorosł e i dwoje dzieci i wiemy, ż e hotel ma dwa takie pokoje, ale zamiast tego przyszedł i dostaliś my mniejszy pokó j z mniejszą szafą , komodą , rzeczy nie ma gdzie rozł oż yć i ze skł adanym ł ó ż kiem, zamiast rozkł adanej sofy, któ ra ró wnież opiera się o drzwi balkonowe i moż na wyjś ć na balkon, tylko przez skł adane ł ó ż ko.
… Już ▾
Odwiedzamy hotel już.4 rok, w dziale rezerwacji zarezerwował em pokó j na 24.06. 2021 - 12.07. 2021, powró t w kwietniu Standard Superior Planowanie Premium z balkonem i rozkł adaną sofą , bo mamy 2 osoby dorosł e i dwoje dzieci i wiemy, ż e hotel ma dwa takie pokoje, ale zamiast tego przyszedł i dostaliś my mniejszy pokó j z mniejszą szafą , komodą , rzeczy nie ma gdzie rozł oż yć i ze skł adanym ł ó ż kiem, zamiast rozkł adanej sofy, któ ra ró wnież opiera się o drzwi balkonowe i moż na wyjś ć na balkon, tylko przez skł adane ł ó ż ko. Nie chcą ł ą czyć się z Administracją nie w recepcji ani przez dział rezerwacji, nie rozumiem, jaki bał agan dzieje się w hotelu? Oferują przeniesienie z 29 do pokoju, któ ry zarezerwował em 2210, a 11, aby wró cić do 2201, któ rego nie zarezerwował em ....bez sł ó w, mamy dwoje dzieci, peł ne przemó wień ...idź do naszej rodziny przyjaciele, któ rzy teraz ró wnież tu odpoczywają , ich rodzice, moi rodzice oraz siostra i rodzina przyjadą.28 czerwca.
Pojechaliś my do tego hotelu, ponieważ przez 3 lata wszystko był o w porzą dku i wszyscy poprawnie zarezerwowali dziewczyny w dziale rezerwacji, czyli konkretny pokó j, któ ry mają na stronie w opisie. Mamy nadzieję , ż e Administracja upora się z tą sytuacją i naprawi bł ą d swoich pracownikó w z korzyś cią dla swoich klientó w.
Pojechaliś my do tego hotelu, ponieważ przez 3 lata wszystko był o w porzą dku i wszyscy poprawnie zarezerwowali dziewczyny w dziale rezerwacji, czyli konkretny pokó j, któ ry mają na stronie w opisie. Mamy nadzieję , ż e Administracja upora się z tą sytuacją i naprawi bł ą d swoich pracownikó w z korzyś cią dla swoich klientó w.
Tak jak
Lubisz
• 14
Za takie pienią dze ż yć w naprawie, z hukiem nad gł ową (pokoje standardowe na 4 pię trze). . . Myś l bardzo, bardzo. . . Przed rezerwacją recepcja NIE INFORMUJE o tych pracach w hotelu ( ( Pró bowali i bardzo prosili o zmianę pokoju. Ale niestety (nie chodzą na spotkanie i rozumieją , ż e nie moż na tak się zrelaksować .
… Już ▾
Za takie pienią dze ż yć w naprawie, z hukiem nad gł ową (pokoje standardowe na 4 pię trze). . . Myś l bardzo, bardzo. . . Przed rezerwacją recepcja NIE INFORMUJE o tych pracach w hotelu ( ( Pró bowali i bardzo prosili o zmianę pokoju. Ale niestety (nie chodzą na spotkanie i rozumieją , ż e nie moż na tak się zrelaksować . W pobliż u są hotele za poł owę tych samych pienię dzy, na tych samych warunkach. Bardzo przepraszam, ż e się tutaj zatrzymaliś my (((
Tak jak
Lubisz
• 5
Odpoczywaliś my w tym hotelu kilka razy, wszystko był o w porzą dku, ale tym razem nie ostrzegano nas o planowanym remoncie! Rodzina przyjechał a, by pozostać w ciszy, a tam z jednej strony od 9 do 21 pracują jako szlifierka i dziurkacz, a z gó ry pukają w dach, kł adą c nowe dachó wki.
… Już ▾
Odpoczywaliś my w tym hotelu kilka razy, wszystko był o w porzą dku, ale tym razem nie ostrzegano nas o planowanym remoncie! Rodzina przyjechał a, by pozostać w ciszy, a tam z jednej strony od 9 do 21 pracują jako szlifierka i dziurkacz, a z gó ry pukają w dach, kł adą c nowe dachó wki. Ponadto absolutnie nie podobał a mi się praca lekarza, któ ry wyraż ał skrajne niezadowolenie z faktu, ż e mó j mą ż i ja spotkaliś my się w tym samym czasie na wizytę , chociaż byliś my tak nagrani na recepcji. Odwoł ał am wszystkie zabiegi, któ re planował am przejś ć . Nawiasem mó wią c, my (4 osoby w ró ż nym wieku, wadze i odpowiednio stanie zdrowia) otrzymaliś my dokł adnie tę samą wizytę na wodę pitną , co jest niezwykle dziwne.
Jedyne, co mi się podobał o, to praca personelu w jadalni (grzeczne i mił e dziewczyny) i pokojó wek.
Jedyne, co mi się podobał o, to praca personelu w jadalni (grzeczne i mił e dziewczyny) i pokojó wek.
Tak jak
Lubisz
• 6
Pierwszy raz jestem w hotelu faktycznie jak w nowym budynku. Codziennie na podwó rku i na ś rodku pomieszczenia są remonty. Resztę psuje nieustanny hał as perforatora i innych narzę dzi budowlanych. Nie radzę jechać w tym sezonie.
… Już ▾
Pierwszy raz jestem w hotelu faktycznie jak w nowym budynku. Codziennie na podwó rku i na ś rodku pomieszczenia są remonty. Resztę psuje nieustanny hał as perforatora i innych narzę dzi budowlanych. Nie radzę jechać w tym sezonie.
Tak jak
Lubisz
• 6
Podró ż ował em z ż oną w lutym 2021 roku. 1) Lokalizacja. Hotel znajduje się przy wjeź dzie do Schodnicy na samym szczycie. Zarezerwowaliś my pokó j "Luxury Plan Suite", wię c widok z okna był po prostu wspaniał y. W pobliż u hotelu znajduje się targ, dzię ki czemu moż na kupić wszelkiego rodzaju pamią tki, rzeczy, produkty i wiele ciekawych rzeczy.
… Już ▾
Podró ż ował em z ż oną w lutym 2021 roku.
1) Lokalizacja. Hotel znajduje się przy wjeź dzie do Schodnicy na samym szczycie. Zarezerwowaliś my pokó j "Luxury Plan Suite", wię c widok z okna był po prostu wspaniał y. W pobliż u hotelu znajduje się targ, dzię ki czemu moż na kupić wszelkiego rodzaju pamią tki, rzeczy, produkty i wiele ciekawych rzeczy. Najbliż ej hotelu znajduje się studnia numer 3 (w lesie), dzię ki czemu tę wodę moż na pić bezpoś rednio ze studni. Oczywiś cie daleko jej do reszty studni, ale dla lubią cych spacery dobrze jest pospacerować i odetchną ć ś wież ym gó rskim powietrzem.
2) Czystoś ć . Wszę dzie jest czysto. Pokoje są czyste i przestronne. Pokó j ma wszystko, czego potrzebujesz. Suszarka do wł osó w, czajnik, sejf, naczynia, telewizor itp. Sprzą tane codziennie. WI-FI dział ał o ś wietnie.
3) Personel jest przyjazny i uprzejmy.
4) Centrum medyczne. Tutaj też wszystko jest super. Istnieje wiele ró ż nych zabiegó w: ką piele i masaż e, sala solna, pijalnia, sala fizyczna, basen, sił ownia. Moż esz zdać wszystkie niezbę dne testy.
5) Restauracja. Jedzenie jest bardzo dobre. Istnieją dwie opcje: dietetyczna i regularna. Jest bufet. Porcje są duż e. A co najważ niejsze - PYSZNE! ! ! (nawet dietetyczne).
Bardzo dobry hotel. Polecam! ! !
1) Lokalizacja. Hotel znajduje się przy wjeź dzie do Schodnicy na samym szczycie. Zarezerwowaliś my pokó j "Luxury Plan Suite", wię c widok z okna był po prostu wspaniał y. W pobliż u hotelu znajduje się targ, dzię ki czemu moż na kupić wszelkiego rodzaju pamią tki, rzeczy, produkty i wiele ciekawych rzeczy. Najbliż ej hotelu znajduje się studnia numer 3 (w lesie), dzię ki czemu tę wodę moż na pić bezpoś rednio ze studni. Oczywiś cie daleko jej do reszty studni, ale dla lubią cych spacery dobrze jest pospacerować i odetchną ć ś wież ym gó rskim powietrzem.
2) Czystoś ć . Wszę dzie jest czysto. Pokoje są czyste i przestronne. Pokó j ma wszystko, czego potrzebujesz. Suszarka do wł osó w, czajnik, sejf, naczynia, telewizor itp. Sprzą tane codziennie. WI-FI dział ał o ś wietnie.
3) Personel jest przyjazny i uprzejmy.
4) Centrum medyczne. Tutaj też wszystko jest super. Istnieje wiele ró ż nych zabiegó w: ką piele i masaż e, sala solna, pijalnia, sala fizyczna, basen, sił ownia. Moż esz zdać wszystkie niezbę dne testy.
5) Restauracja. Jedzenie jest bardzo dobre. Istnieją dwie opcje: dietetyczna i regularna. Jest bufet. Porcje są duż e. A co najważ niejsze - PYSZNE! ! ! (nawet dietetyczne).
Bardzo dobry hotel. Polecam! ! !
Tak jak
Lubisz
• 15
Pracują c w biurze podró ż y nie wiedział em, ż e na Ukrainie są hotele tego poziomu. Dwupokojowy apartament jest po prostu niesamowity. Czystoś ć , wyposaż enie pokoju, wszystko przemyś lane dla wygody goś ci. Rę czniki, poś ciel, szlafroki - wszystko doskonał ej jakoś ci.
… Już ▾
Pracują c w biurze podró ż y nie wiedział em, ż e na Ukrainie są hotele tego poziomu. Dwupokojowy apartament jest po prostu niesamowity. Czystoś ć , wyposaż enie pokoju, wszystko przemyś lane dla wygody goś ci. Rę czniki, poś ciel, szlafroki - wszystko doskonał ej jakoś ci.
Jedzenie jest nie do pochwał y, a zwł aszcza obsł uga, dziewczyny w restauracji, wydaje się , ż e je odwiedzasz.
Baseny są czyste i ciepł e.
Pię kny zadbany teren, w pobliż u lasu, a takż e rynku i sklepó w.
Widok z pokoju na 4 pię trze jest niesamowity!
Sprawiam, ż e hotel prosperuje!
Jedzenie jest nie do pochwał y, a zwł aszcza obsł uga, dziewczyny w restauracji, wydaje się , ż e je odwiedzasz.
Baseny są czyste i ciepł e.
Pię kny zadbany teren, w pobliż u lasu, a takż e rynku i sklepó w.
Widok z pokoju na 4 pię trze jest niesamowity!
Sprawiam, ż e hotel prosperuje!
Tak jak
Lubisz
• 4
Pokaż więcej »