Bardzo zła postawa kierownictwa wobec gości hotelowych?

Pisemny: 12 lipiec 2020
Czas podróży: 8 — 10 lipiec 2020
Ocena hotelu:
5.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 7.0
Usługa: 1.0
Czystość: 3.0
Odżywianie: 5.0
Infrastruktura: 10.0
Chcę skontaktować się z wł aś cicielem hotelu! ! ! Zwolnij reż ysera i menedż eró w - cynikó w i laikó w. W przeciwnym razie twó j hotel jest skazany na zagł adę . A teraz, jak odpoczywaliś my w tym „cudownym hotelu”, zostaliś my na 3 dni, wszystko był o w porzą dku. Ś wię towaliś my urodziny dziecka (administracja obiecał a nam zniż ki i gratulacje dla urodzinowego chł opca, potem zignorowali to, mimo ż e był o to napisane na stronie). Rankiem trzeciego dnia zadzwonili do recepcji i poprosili o przedł uż enie o kolejny dzień , administrator uprzejmie zgodził się i przedł uż ył . Po 3 godzinach dzwoni ten sam administrator i każ e nam się spakować i wyjś ć z domu N12 (spierają c się , ż e w programie był a awaria i nie widzieli, ż e nasz dom był już wynaję ty), jako alternatywę moż e zaoferować nam pokó j hotelowy z jednym podwó jnym ł ó ż kiem i mamy 4 osoby dorosł e i jedno 3-letnie dziecko. W ogó le po skandalach i zepsutych wakacjach spakowaliś my się i wyjechaliś my, nasi znajomi, któ rzy odpoczywali w tym hotelu, powiedzieli, ż e osiedlili w domu starszego mę ż czyznę i mł odą dziewczynę znajomych dyrektora. Tak rebranding hotelu przeprowadzają jego liderzy. Nie radzę jechać do tego hotelu, ryzykujesz przebywanie na ulicy !!! ! !
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał