Gorą co polecam Hotel Marinara w Odessie! Wzię liś my dwa numery. W jednym pokoju ś ciana innego budynku znajduje się bezpoś rednio za oknem. A klimatyzator bardzo brzę czy lub coś innego. Gdy okno jest otwarte, jest duż o hał asu. Drugi numer w drzwiach jest zepsuty, klucz za każ dym razem się zacina, otwieranie drzwi zajmuje duż o czasu.
… Już ▾
Gorą co polecam Hotel Marinara w Odessie! Wzię liś my dwa numery. W jednym pokoju ś ciana innego budynku znajduje się bezpoś rednio za oknem. A klimatyzator bardzo brzę czy lub coś innego. Gdy okno jest otwarte, jest duż o hał asu. Drugi numer w drzwiach jest zepsuty, klucz za każ dym razem się zacina, otwieranie drzwi zajmuje duż o czasu. Ale na zewną trz był o cicho. Postanowił em zadzwonić pod ten numer, wymienił em się z facetem numerami. Ponadto pokazali mi jeszcze dwa wolne pokoje, ale tam 1 klimatyzator nie dział ał , był wł ą czony, ale w pokoju był o duszno i bardzo gorą co. I jeszcze jeden pokó j nad zlewem o 8 rano, bardzo sł ychać , jak wszyscy myją dywaniki w samochodzie, dywany schną pod twoimi oknami.
W pokoju, w któ rym spę dził em cał ą noc, drzwi wejś ciowe pukał y z powodu przecią gó w, a okno skrzypiał o, bardzo. Klimatyzator wł ą czył się po godzinie pracy, gdzieś zaczą ł bardzo piszczeć , bo został od razu wył ą czony jak był uszkodzony. Spał em przy otwartym oknie, któ re cią gle skrzypiał o, a drzwi frontowe pukał y, jakby ktoś do nich pukał . W ogó le nie spał em.
Rano od razu powiedział em, ż e wyprowadzam się i szukam innego hotelu, do któ rego kierownik zaczą ł niegrzecznie odnosić się do moich komentarzy i groził , ż e napisze o mnie recenzję ))) Nagrał em tę rozmowę na wideo i umieś cił em na youtube : jak kierownik Hotelu Marinara w Odessie komunikuje się z klientami.
A takż e zwró ć uwagę na zapach przy wejś ciu do hotelu w recepcji są drzwi po prawej stronie, jest naprawa samochodu, jest duż o opon z samochodó w, mycie wszystkiego w jednym biznesie i podobno mają pokó j) Zarzą dzanie, zmiana okien, drzwi, klimatyzacji i kierownika. Z plusó w duż y pokó j, pokó j. Dobre ciś nienie wody pod prysznicem. Lokalizacja nie jest zł a.
Kierownik, któ ry w odpowiedzi był niegrzeczny, powiedział , ż e napisze ró wnież o mnie recenzje, jeś li napiszę o moim niezadowoleniu z hotelu i dlaczego wyprowadzam się po spę dzeniu jednej nocy.
W pokoju, w któ rym spę dził em cał ą noc, drzwi wejś ciowe pukał y z powodu przecią gó w, a okno skrzypiał o, bardzo. Klimatyzator wł ą czył się po godzinie pracy, gdzieś zaczą ł bardzo piszczeć , bo został od razu wył ą czony jak był uszkodzony. Spał em przy otwartym oknie, któ re cią gle skrzypiał o, a drzwi frontowe pukał y, jakby ktoś do nich pukał . W ogó le nie spał em.
Rano od razu powiedział em, ż e wyprowadzam się i szukam innego hotelu, do któ rego kierownik zaczą ł niegrzecznie odnosić się do moich komentarzy i groził , ż e napisze o mnie recenzję ))) Nagrał em tę rozmowę na wideo i umieś cił em na youtube : jak kierownik Hotelu Marinara w Odessie komunikuje się z klientami.
A takż e zwró ć uwagę na zapach przy wejś ciu do hotelu w recepcji są drzwi po prawej stronie, jest naprawa samochodu, jest duż o opon z samochodó w, mycie wszystkiego w jednym biznesie i podobno mają pokó j) Zarzą dzanie, zmiana okien, drzwi, klimatyzacji i kierownika. Z plusó w duż y pokó j, pokó j. Dobre ciś nienie wody pod prysznicem. Lokalizacja nie jest zł a.
Kierownik, któ ry w odpowiedzi był niegrzeczny, powiedział , ż e napisze ró wnież o mnie recenzje, jeś li napiszę o moim niezadowoleniu z hotelu i dlaczego wyprowadzam się po spę dzeniu jednej nocy.
Tak jak
Lubisz
Pokaż inne komentarze …
Napotkaliś my problemy, najprawdopodobniej nie z samym hotelem, ale z personelem go wypeł niają cym. Jestem pewien, ż e do takich placó wek należ y staranniej dobierać osoby, któ re potrafią odpowiednio i szybko pracować z goś ć mi. Jestem osobą , któ ra moralnie nie toleruje chamskich zachowań , zwł aszcza w imieniu przedstawicieli pię knej czę ś ci ludzkoś ci.
… Już ▾
Napotkaliś my problemy, najprawdopodobniej nie z samym hotelem, ale z personelem go wypeł niają cym. Jestem pewien, ż e do takich placó wek należ y staranniej dobierać osoby, któ re potrafią odpowiednio i szybko pracować z goś ć mi. Jestem osobą , któ ra moralnie nie toleruje chamskich zachowań , zwł aszcza w imieniu przedstawicieli pię knej czę ś ci ludzkoś ci. Niestety ten nieprzyjemny fakt nie tylko zepsuł mi humor, ale ró wnież cał kowicie podważ ył zaufanie do tego hotelu.
Tak jak
Lubisz