Nie wszystkie obietnice są dotrzymywane

Pisemny: 15 październik 2011
Czas podróży: 11 — 15 październik 2011
Komu autor poleca hotel?: Na wypoczynek z przyjaciółmi, dla młodzieży
Ocena hotelu:
6.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 8.0
Usługa: 4.0
Czystość: 9.0
Infrastruktura: 6.0
Zatrzymuję się w hotelu od 10.11. 2011. Pokó j jest mał y, ale stosunkowo nowy i czysty. Przy rezerwacji pokoju przez Internet stwierdzono, ż e każ dy pokó j posiada sejf, a pł atnoś ć kartą kredytową jest moż liwa. W pokoju nie ma sejfu, do diabł a z tym, ale jeś li chodzi o kartę kredytową , to jest duż y problem, ponieważ concierge powiedział nam, ż e terminal nie dział a i nie bę dzie dział ał . Wią ż e się to z wieloma niedogodnoś ciami, dodatkowymi kosztami prowizji dla bankó w i wieloma negatywnymi emocjami. Moż liwoś ć pł atnoś ci kartą kredytową był a decydują cym kryterium przy wyborze hotelu.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał