Radzę :)

Pisemny: 24 może 2011
Czas podróży: 17 — 27 kwiecień 2011
Komu autor poleca hotel?: Na relaksujące wakacje; W przypadku podróży służbowych; Dla rodzin z dziećmi; Na wypoczynek z przyjaciółmi, dla młodzieży
Ocena hotelu:
7.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 10.0
Usługa: 9.0
Czystość: 10.0
Odżywianie: 7.0
Infrastruktura: 9.0
Dzień dobry wszystkim! Odpoczywaliś my w Grand Marine w kwietniu 2011. Resztę ogó lnie oceniam pozytywnie. Najpierw o wadach. Sami zarezerwowaliś my hotel, podczas rezerwacji powiedzieli, ż e nie jest potrzebna ż adna przedpł ata i nic nie trzeba potwierdzać . Ale dwa dni przed przyjazdem zadzwonili i powiedzieli, ż e mogą zarezerwować dla nas pokoje (byliś my ze znajomymi) tylko na 7 dni, a nie na 10, jak planowaliś my. Oczywiś cie byliś my zaskoczeni takim obrotem wydarzeń . Po negocjacjach został o nam wszystko tak, jak był o (czyli nasze pokoje na 10 dni). Dlaczego tak się stał o, nie jest jasne, ponieważ przez cał e wakacje hotel był w poł owie pusty. Generalnie lepiej poprosić ich o pisemne potwierdzenie rezerwacji lub nalegać na przedpł atę . Po drugie i moim zdaniem najbardziej irytują ce. Zapł aciliś my za ś niadanie i kolację . Podczas rezerwacji potwierdzono, ż e hotel dział a na linii bufetowej. Jednak po zameldowaniu okazał o się , ż e jeś li w hotelu jest niewielu klientó w, to restauracja dział a w systemie „menu-pre-order”. Ponieważ w hotelu był o niewiele osó b, a pewnego dnia zostaliś my sami, wszystkie obiady i kilka ś niadań podano nam z menu. Niektó rym moż e się to wydawać nieistotne, ale dla nas był o to niewygodne. Po pierwsze musieliś my wskazać dokł adną godzinę naszego przyjazdu, a po drugie menu był o tego samego typu, czyli 7 rodzajó w obiadó w. Przez konkretną sekundę moż esz wzią ć konkretną sał atkę . Szklanka soku, babeczka i filiż anka herbaty. Bardzo monotonne, ale naprawdę smaczne. Oczywiś cie liczyliś my na coś innego. Przy rezerwacji pokoi warto ostrzec o tak znaczą cych zmianach w ż ywieniu. Có ż , był y też uwagi do jednej pokojó wki, nie bę dę wdawał się w szczegó ł y, myś lę , ż e dł ugo tam nie wytrzyma. Ponieważ hotel naprawdę stara się utrzymać obsł ugę na najwyż szym poziomie. I nie podobał a mi się praca pralni. Teraz o plusach  Sam hotel naprawdę nam się podobał ! Niezbyt duż y, ale bardzo dobrze utrzymany teren. Podczas naszego pobytu wszę dzie kwitł y ż onkile, potem kwitł y tulipany. Ich ogrodnik jest na najwyż szym poziomie. Parking dla samochodó w znajduje się na terenie hotelu, któ ry jest dobrze strzeż ony. W przypadku samochodu byliś my cał kowicie spokojni. Plaż a nie jest duż a, ale przytulna i wygodna. Od niego do hotelu nie jest dł ugie, ale strome wzgó rze? . Odkryty basen jest imponują cy (wł aś nie został zrekonstruowany, uł oż ono nowe kafelki). Ma fontannę , ró ż nego rodzaju masaż ery (swoją drogą są też w krytym basenie) i duż o miejsca na leż aki. Wszę dzie idealna czystoś ć . Personel jest dobrze dobrany. Stosunek do goś ci jest bardzo dobry. Ogó lnie, gdyby nie ta zmiana z bufetem (któ ry nie zagraż a wczasowiczom w sezonie) hotel został by oceniony idealnie. Osobno chcę powiedzieć o centrum medycznym. Tak wysokiego poziomu nieczę sto spotyka się nawet w Moskwie. Pracują tam profesjonaliś ci. Nawiasem mó wią c, lekarz dyż urny jest obecny przez cał ą dobę . Kryty basen jest duż y i przytulny. Był em mile zaskoczony, ż e przy wejś ciu opró cz rę cznika i szlafroka rozdają jednorazowe kapcie. I ogó lnie odniosł em wraż enie, ż e hotel stara się wszystko przemyś leć w najdrobniejszych szczegó ł ach, w każ dym razie oczywiś cie na nich nie oszczę dzają ! Restauracja jest dobra, kucharze są super, kelnerzy są wspaniali. Jedzenie jest pyszne, ś wież e. Pią tego dnia zauważ yli, ż e majonez był cał kowicie nieobecny w diecie; Pokoje speł nił y nasze najś mielsze oczekiwania. Duż y, dobrze rozplanowany, z duż ymi balkonami (z meblami ogrodowymi). W sezonie stawiają ró wnież suszarkę na balkonie. Pokó j ma wszystko, czego potrzebujesz. Najwię kszym plusem jest internet przewodowy z dobrą prę dkoś cią , nielimitowany i darmowy! Jeszcze się z tym nie spotkaliś my; Czy pojedziemy ponownie do tego hotelu - zdecydowanie tak! Czy hotel odpowiada 4 gwiazdkom - zdecydowanie tak. Dzię ki wszystkim, któ rzy przeczytali do koń ca, starał em się o wszystkim pisać , przepraszam, ż e tak dł ugo.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał