Niestety wczoraj (24.07. 2019) spotkał em się z bardzo nieprzyjemną sytuacją . Zarezerwował em hostel na 1 noc 1.5 miesią ca temu, poszedł em się z nimi spotkać i na ich proś bę wpł acił em zaliczkę na kartę „monobank” (myś lę , ż e fiskus powinien zwró cić uwagę na Hostel Berloga).
… Już ▾
Niestety wczoraj (24.07. 2019) spotkał em się z bardzo nieprzyjemną sytuacją . Zarezerwował em hostel na 1 noc 1.5 miesią ca temu, poszedł em się z nimi spotkać i na ich proś bę wpł acił em zaliczkę na kartę „monobank” (myś lę , ż e fiskus powinien zwró cić uwagę na Hostel Berloga). Wczoraj doszł o do nieprzewidzianej sytuacji, któ ra spowodował a odwoł anie mojego wyjazdu. Napisał em pismo do administratora hostelu, w któ rym wskazał em przyczynę anulowania rezerwacji oraz proś bę o zwrot zaliczki (rezerwacja został a anulowana na 23 dni przed planowanym wyjazdem). Niestety administracja hostelu odmó wił a zwrotu cał ej lub czę ś ci zapł aconej przeze mnie kwoty tł umaczą c, ż e ma „swoje wł asne zasady”, zgodnie z któ rymi nie zwracają ż adnych pienię dzy. Schronisko swoimi dział aniami cał kowicie naruszył o moje prawa i szereg ustaw Ukrainy, w szczegó lnoś ci „O ochronie praw konsumentó w”. Odmó wiono mi ró wnież rozmowy z kierownictwem hostelu. Rozmowa generalnie nie był a przyjemna, a chamski stosunek do klienta po prostu mnie zszokował .
Bę dę musiał skł adać skargi do odpowiednich wł adz, aby tacy „biznesmeni” już nie oszukiwali ludzi, szanowali klientó w i pracowali zgodnie z Prawem Ukrainy.
Bę dę musiał skł adać skargi do odpowiednich wł adz, aby tacy „biznesmeni” już nie oszukiwali ludzi, szanowali klientó w i pracowali zgodnie z Prawem Ukrainy.
Tak jak
Lubisz
Pokaż inne komentarze …