Obrzydliwe

Pisemny: 20 październik 2021
Czas podróży: 14 — 16 październik 2021
Ocena hotelu:
1.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 1.0
Usługa: 1.0
Czystość: 1.0
Odżywianie: 1.0
Infrastruktura: 1.0
Zapł acił em za pokó j poprzez rezerwację.10 dni przed przyjazdem. Kiedy przyjechał em, został em zapytany w recepcji: „Och, dlaczego cię nie ostrzegli? Twó j numer jest nadal zaję ty, teraz tam mieszka, goś ć , któ ry się upił i nie opuś cił pokoju, powinien był do ciebie zadzwonić ”. Oczywiś cie nikt mnie przed tym nie ostrzegał . Zaproponowali przeprowadzkę do innego pokoju, któ ry wyglą dał jak mieszkanie z lat dziewię ć dziesią tych z okropnymi starymi meblami i brudną ł azienką . Odmó wił em zameldowania się w tym pokoju. Pokó j, za któ ry zapł acił em, był najdroż szy i nie mogli mi zaoferować nic lepszego.
Jako alternatywę , po dł ugich namysł ach, zasugerował a pracownik hotelu, któ ry tak naprawdę nie przepraszał , ale zawsze coś mamrotał pod nosem! Uwaga! zostań w innym hotelu! Oznacza to, ż e pł acę za pokó j z gó ry, przyjeż dż am, a oni mó wią mi „pokó j jest zaję ty, jedziesz do innego hotelu”! W efekcie zamieszkaliś my w dwó ch ró ż nych pokojach (w towarzystwie trzech osó b planowaliś my zamieszkać w jednym pokoju). Postawił em warunek, ż e w takim przypadku pozwolę mi zwró cić.50% tego, co zapł acił em. Z jakiegoś powodu pracownica hotelu zdecydował a, ż e ​ ​ w tej sytuacji moż e się ze mną targować i powiedział a, ż e ​ ​ zrobi tylko 30% zniż ki. Nie miał em sił y przeklinać , bo jechał em z Kijowa i ustaliliś my na 30%. Po godzinie negocjacji.
Kiedy się wymeldował em, poprosił em recepcję o potwierdzenie, ż e zwró cili mi 30%, dali mi czek na któ ry kwota był a mniejsza niż.30% i powiedział , ż e pracownik hotelu, z któ rym się zgadzam, i któ ry oczywiś cie , nie był a na zmianie i oczywiś cie nie dał o się do niej dodzwonić , obiecał a zniż kę , cytuję : "prawie 30%"! Widział eś kiedyś promocję lub rabat „prawie”? Opowiedział em, jakie umowy faktycznie miał em z tym pracownikiem, a oni odpowiedzieli mi „gdzieś był o spisane, co obiecał ci pracownik? ”. Oznacza to, ż e nadal potrzebował em paragonu, aby nie brać ?

Nie chciał em już tam być i wyszedł em, mó wią c, ż e poczekam na telefon od nich w sprawie kwoty zwrotu.
Godzinę pó ź niej odebrał em telefon, coś w rodzaju kierownika hotelu, któ ry dziko przepraszał za tak niedopuszczalną sytuację i obiecywał wszystko zał atwić .
Od tego czasu minę ł o 5 dni, wró cił em "prawie 30%" i oczywiś cie nikt nie oddzwonił .
Nie są dził em, ż e moż e się to zdarzyć w hotelu, któ ry pozycjonuje się jako premium. A w każ dym innym hotelu był oby to nie do przyję cia.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał