Jako alternatywę , po dł ugich namysł ach, zasugerował a pracownik hotelu, któ ry tak naprawdę nie przepraszał , ale zawsze coś mamrotał pod nosem! Uwaga! zostań w innym hotelu! Oznacza to, ż e pł acę za pokó j z gó ry, przyjeż dż am, a oni mó wią mi „pokó j jest zaję ty, jedziesz do innego hotelu”! W efekcie zamieszkaliś my w dwó ch ró ż nych pokojach (w towarzystwie trzech osó b planowaliś my zamieszkać w jednym pokoju). Postawił em warunek, ż e w takim przypadku pozwolę mi zwró cić.50% tego, co zapł acił em. Z jakiegoś powodu pracownica hotelu zdecydował a, ż e w tej sytuacji moż e się ze mną targować i powiedział a, ż e zrobi tylko 30% zniż ki. Nie miał em sił y przeklinać , bo jechał em z Kijowa i ustaliliś my na 30%. Po godzinie negocjacji.
Kiedy się wymeldował em, poprosił em recepcję o potwierdzenie, ż e zwró cili mi 30%, dali mi czek na któ ry kwota był a mniejsza niż.30% i powiedział , ż e pracownik hotelu, z któ rym się zgadzam, i któ ry oczywiś cie , nie był a na zmianie i oczywiś cie nie dał o się do niej dodzwonić , obiecał a zniż kę , cytuję : "prawie 30%"! Widział eś kiedyś promocję lub rabat „prawie”? Opowiedział em, jakie umowy faktycznie miał em z tym pracownikiem, a oni odpowiedzieli mi „gdzieś był o spisane, co obiecał ci pracownik? ”. Oznacza to, ż e nadal potrzebował em paragonu, aby nie brać ?
Nie chciał em już tam być i wyszedł em, mó wią c, ż e poczekam na telefon od nich w sprawie kwoty zwrotu.
Godzinę pó ź niej odebrał em telefon, coś w rodzaju kierownika hotelu, któ ry dziko przepraszał za tak niedopuszczalną sytuację i obiecywał wszystko zał atwić .
Od tego czasu minę ł o 5 dni, wró cił em "prawie 30%" i oczywiś cie nikt nie oddzwonił .
Nie są dził em, ż e moż e się to zdarzyć w hotelu, któ ry pozycjonuje się jako premium. A w każ dym innym hotelu był oby to nie do przyję cia.
Pokó j został zarezerwowany dzień przed przyjazdem bez przedpł aty.
Hotel jest bardzo dobrze poł oż ony. Z jednej strony blisko do dworca PKP (okoł o 20 na piechotę i niecał e 10 minut taksó wką lub komunikacją miejską , np. tramwajem linii 10). Z drugiej strony, jeś li wyjdziesz z hotelu i przejdziesz przez malowniczy park, to za 7-10 minut bę dziesz w centrum miasta.
Dla osó b przyjeż dż ają cych samochodem dostę pny jest bezpł atny parking.
Osada przebiegł a szybko. Pł atnoś ć za nocleg - po przyjeź dzie. Moż esz zapł acić kartą.
Jako klucz do pokoju wydawana jest karta elektroniczna.
Pokó j „Classic King Room” jest ogó lnie zgodny ze zdję ciami na stronie internetowej hotelu. Tylko ż e nie wyglą da już tak ś wież o: porysowane meble, zniszczona instalacja wodno-kanalizacyjna.
Ś redniej wielkoś ci, wygodny, dobrze przemyś lany ukł ad.
Izolacja akustyczna pozostawia wiele do ż yczenia: sł ychać wszystko, co dzieje się na hotelowym korytarzu. Brak hał asu z są siednich pokoi?
Duż e ł ó ż ko z wygodnym materacem.
Dobre oś wietlenie. Moż esz wł ą czyć gł ó wny ż yrandol lub uż yć lampek nocnych.
Wygodne jest, aby przeł ą czniki gł ó wnego ż yrandola znajdował y się zaró wno przy wejś ciu do pokoju, jak i przy ł ó ż ku.
Jest wię cej niż trzy wolne miejsca.
Telewizor LCD o przeką tnej okoł o 26 cali z dobrym zestawem kanał ó w: gł ó wny ukraiń ski i satelitarny, w tym angielski, francuski, niemiecki, polski, rosyjski. Panel sterowania jest wygodny.
Wi-Fi w pokoju jest dobre, przy stabilnym sygnale moż na oglą dać filmy online.
Klimatyzacja dział a dobrze, ale jest gł oś na.
W szafie jest sejf i okoł o 10 wieszakó w na ubrania.
Do dyspozycji Goś ci jest minibar z schł odzonymi napojami i przeką skami. Ceny są doś ć wysokie.
W ramach komplementu hotel oferuje butelkę wody niegazowanej o pojemnoś ci 0.5 litra.
Ł azienka jest mał a, wygodna, z wanną.
Gł ó wne oś wietlenie jest przyciemnione. Bardzo pomaga dodatkowa lampka przy lusterku. Wygodne jest, aby był o lustro z efektem zwię kszenia odbicia.
Hydraulika nie jest bardzo nowa, ale w stanie roboczym.
Z akcesorió w ką pielowych: trzy rę czniki, szlafrok, kapcie, szampon, ż el pod prysznic, mydł o, czepek, zestaw do szycia
Suszarka do wł osó w jest stara i nieporę czna. Wyglą da na to, ż e w każ dej chwili moż e się rozpaś ć . Ale to dział a dobrze.
Ś niadania doś ć urozmaicone: wę dliny mię sne i serowe, warzywa, sał atki, kieł baski, bekon (optymalnie wypieczony i bardzo smaczny), jajecznica, kilka rodzajó w dodatkó w, pł atki ś niadaniowe, musli, ciasta, desery, soki, woda, herbata , kawa i napoje kawowe, owoce , jagody.
Jest osobny stó ł z daniami kuchni ukraiń skiej.
Wraż enia z pobytu są dobre.
Jeś li dokonasz drobnej kosmetycznej naprawy i trochę zaktualizujesz meble, komfort dla goś ci bę dzie maksymalny.
Remont absolutnie ś wież y, wszystko gustowne i wysokiej jakoś ci. To prawda, ż e jest absolutnie pozbawiony twarzy - nie moż na go odró ż nić od innych ukraiń skich 4 *, zbudowanych lub zrekonstruowanych w ostatnim czasie.
Pokó j posiada klimatyzację (dział a ró wnież do ogrzewania), duż ą plazmę , mini bar, jest sejf. Szlafroki, kapcie, akcesoria do czyszczenia butó w, każ dy goś ć - 0.5 litra wody. Internet bezprzewodowy dział a ś wietnie.
W ł azience suszarka do wł osó w, lusterko kosmetyczne, zestaw kosmetykó w (dobrej jakoś ci, codziennie uzupeł niany).
Parking dla goś ci hotelowych jest bezpł atny, pod samymi oknami hotelu.
"Dnister" stoi tuż przed wspaniał ym parkiem, wszystkie zabytki znajdują się w odległ oś ci 5-7 minut spacerem.
Personel jest doskonale wyszkolony.
Ś niadania wyś mienite, duż y wybó r dań ciepł ych, duż o wypiekó w, owocó w.
W hotelu znajduje się kilka komfortowych sal konferencyjnych (wł aś ciwie dlatego tu mieszkaliś my).
Z niedogodnoś ci - koniecznoś ć korzystania z karty w windach i przy wejś ciu na pię tro korytarzy.