Europejskie ceny, STRASZNA OBSŁUGA

Pisemny: 28 sierpień 2015
Czas podróży: 10 — 19 sierpień 2015
Ocena hotelu:
3.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 4.0
Usługa: 2.0
Czystość: 2.0
Odżywianie: 2.0
Infrastruktura: 3.0
Wybrał em ten hotel na podstawie poprzednich recenzji. Kupił em park wodny. Mieszkaliś my w domu na linii 4, niedaleko parku wodnego. Dom nie jest zł y, jest wystarczają co duż o miejsca dla 4. . Terytorium nie jest zł e, duż e, podobał a mi się bliskoś ć morza, morze jest ciepł e, nie gł ę bokie, dobre dla dzieci. I oczywiś cie ś wietny park wodny. Specjalne podzię kowania dla chł opakó w tam pracują cych, dobra robota. O jedzeniu. Jedliś my na miejscu 1 raz. Drogie i niesmaczne. Porcje są mał e. Teraz o usł udze. Nie jestem kapryś ną osobą , nigdy nie spotkał em się z takim brakiem szacunku, oboję tnoś cią nigdzie. Zostaliś my przywitani brudnym domem. Musieliś my czekać pó ł godziny na przyjazd pokojó wki. Przyszł a bez ł ó ż ka, potem pobiegł a po szmaty, skoń czył a sprzą tają c ł azienkę , a ja wytarł em kurz i zamiatał em. Nikt nie sprzą ta codziennie, nawet jeś li o to poprosisz. Przez 10 dni nikt nie zmieni ł ó ż ka. W najlepszym razie sami to przyniosą , wł oż ą i zmienią . I nierealne jest rozwią zywanie wszelkich problemó w z administracją . Dziewczyny, któ re tam pracują , nie dbają o to. A co najważ niejsze, nie zrozumiesz, kto zajmuje jaką pozycję . Każ dego dnia na recepcji są tylko skandale. Mieliś my szczę ś cie, tylko sejf u nas nie dział ał . Ale inni nie mieli klimatyzacji, bojlera, toalety. Uwierz mi, nikt nie ś pieszy się z pomocą . W najlepszym przypadku poczekasz 3 dni. Chcę powiedzieć reż yserowi, ż e jeś li nie zmienicie personelu, nastawienia do wczasowiczó w, to NIKT NIE PÓ JDZIE NA TE PIENIĄ DZE. Wszystkie negatywy rozjaś nia park wodny. Ale nadal nie chcę wracać .
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał