Grubiaństwo

Pisemny: 25 lipiec 2014
Czas podróży: 10 lipiec 2014
Ocena hotelu:
2.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 4.0
Usługa: 1.0
Chcę opowiedzieć o sytuacji, jaka zaistniał a w moim pensjonacie „Breeze” w Zatoce. W lipcu postanowiliś my wysł ać babcię z dwó jką naszych dzieci w okolice Odessy na 8 dni. Mamy ulubione pensjonaty, ale tym razem kupił em reklamę i wybrał em Breeze. Przekupił em duż y basen - moje dzieci uwielbiają się w nim pluskać . Swoją drogą wielki szacunek dla twó rcó w strony - cudowne zdję cia! Komunikowano się z kierownictwem telefonicznie i mailowo. Wyjaś nili mi, ż e pokoje są zarezerwowane tylko pod warunkiem wpł aty zaliczki w wysokoś ci 25% i przesł ali numer konta karty bankowej do Natalii Chliwnenko z proś bą o zaznaczenie w zapł acie „zasilenia konta”. Zapł acił em 2000 UAH. Ale tydzień przed wakacjami zaistniał a nieprzewidziana sytuacja i zadzwonił em do Breeze i poprosił em o przesunię cie biletu na jeden dzień . Wyjaś nili mi, ż e to nie jest moż liwe i nadal bę dę musiał zapł acić za ten dzień . Dlatego zdecydowaliś my się wyjechać w zaplanowanym dniu, ale pó ź niej.
Zameldowanie w Breeze to 12 w poł udnie, ale ostrzegał em, ż e przyjedziemy wieczorem i nie zjemy lunchu. Po przyjeź dzie okazał o się , ż e dla naszej rodziny wakacje w Brizie nie bę dą komfortowe. Tak, basen jest pię kny, ale co najważ niejsze do morza jest bardzo daleko, nawet go nie widać , chociaż sprawdzał em przez telefon, był a odpowiedź : „pierwsza linia”. To dla mnie po prostu waż ne, bo dzieci to wieczne „chcę iś ć do toalety”, „chcę pić ”, zapomniał y maski, czapki, pistoletu na wodę itp. A skoro moja babcia zostanie z dzieć mi, Nie chciał bym, aby jej odpoczynek zamienił się w wieczny krzyż z obolał ymi dzieć mi (nie moż na ich zostawić samych na morzu! ). Pokoje też są rozczarowują ce - bardzo ciasne, duszno, ciemno, wilgotno. Ł azienka jest nierealistycznie mał a. Mieliś my pokó j w ż ó ł tym budynku naprzeciwko basenu, 2 pię tro.
Na zdję ciu bardzo pię knie, ale w rzeczywistoś ci, aby dostać się do pokoju, trzeba przejś ć dudnią cymi ż elaznymi schodami, potem na 2 pię tro bardzo ciasnym, wą skim tarasem, przy każ dym pokoju jest stó ł , ludzie siedzą bardzo ciasno, praktycznie dotykają się plecami, trzeba się przeciskać , wraż enie hostelu z czasó w sowieckich. A lokalizacja bardzo daleko od centralnych ulic Zatoki (czyli od rynku, aptek, zwykł ych sklepó w, bankomató w). Nie miał em czasu na ocenę reszty, ale już zdał em sobie sprawę , ż e moja rodzina nie bę dzie cieszyć się odpoczynkiem tutaj. Dzieci był y bardzo wykoń czone drogą , był y kapryś ne. Poprosił em administrację o skró cenie czasu naszego odpoczynku. Poprosił em o rozliczenie na jeden lub dwa dni (nasza przedpł ata przekroczył a koszt dwó ch dni noclegu z wyż ywieniem).

Ponadto podeszł am absolutnie ż yczliwie, doskonale rozumiem, ż e to mó j bł ą d, ż e ś lepo uwierzył am reklamie, zabrał am dzieci w nowe, nieprzetestowane miejsce, któ re nie speł nił o oczekiwań . Administratorka, mił a kobieta, zawoł ał a kogoś : „Chodź , proszę ”, od razu pojawił się mę ż czyzna, któ ry kategorycznie zaproponował mi, abym natychmiast zapł acono cał ą kwotę biletu lub opuszczę teren. Kiedy pró bował em mu wytł umaczyć sytuację , ż e cał y dzień byliś my w drodze, dzieci był y wykoń czone, cię ż ko był o nagle czegoś poszukać wieczorem, a nasza przedpł ata przekroczył a koszt utrzymania na 2 dni – zapowiedział ż e mu to nie zależ ał o, nie miał zamiaru tracić pienię dzy i zgodnie z ich zasadami ż adne pienią dze nie są zwracane. Uderzył o mnie to - wiem z pierwszej rę ki, ż e na tym wybrzeż u turyś ci są zawsze bardzo uważ ni i goś cinni, co jest bardzo przyjemne.
Kiedy poprosił em go, ż eby się przedstawił , powiedział , ż e tu rzą dzi, ale nazwiska nie poda, bo nie chce, a jeś li nie opuś cimy od razu terenu pensjonatu, ochrona weź mie nas. Bardzo mnie zaskoczył y frazy „nic nie udowodnisz! ”, „nie pokaż ę ż adnych dokumentó w”, „nigdy nikomu nie zwracamy pienię dzy! ”, chociaż wł aś nie poprosił em o skró cenie czasu pobytu. Oczywiś cie wyszliś my. W tym roku liczba turystó w znacznie się tutaj zmniejszył a, wię c po 30 minutach osiedliliś my się już w Malibu (Gribovka). Tam oczywiś cie jest mniejszy basen, ale jakż e cudownie był o poczuć kontrast, kiedy się spotkaliś my, od razu się osiedliliś my, pomogliś my zaparkować samochó d, wnieś ć rzeczy, uporzą dkować dzieci i dopiero wtedy wpadliś my i rozwią zaliś my kwestie organizacyjne i finansowe z administracją ! („Malibu”, dzię kujemy za wspaniał y pobyt, wró cimy do Ciebie! )
Nastę pnego dnia zadzwonił em do Sł uż by Ochrony Konsumenta i wyjaś nił em sytuację.
Tam zalecono mi, abym zaczą ł pisemnie zaż ą dać od administracji „Bryzy” informacji o podmiocie gospodarczym, któ ry prowadzi dział alnoś ć , i podać w ugodzie przyczynę odmowy. Przyjechał em do Breeze i poprosił em administratora o pokazanie dokumentó w, któ re zgodnie z prawem (OBOWIĄ ZKOWE) powinny znajdować się w ką cie konsumenta (któ rego prymitywnie nie ma w Breeze), zawoł ał a ponownie: „chodź ”, Pan X pojawił się w „nieadekwatny”, z krzykiem: „Kto cię tu wpuś cił? ! ”, „nikt nie da ci tu ż adnych dokumentó w”, „wynoś się natychmiast! ”. Kiedy zapytał em, kim jest Khlivnenko N. V. , komu przelał em pienią dze, padł a odpowiedź : „nikt” i „nie ma dowodó w”, potem groź by i nieprzyzwoity ję zyk.

Zrobił em wszystko, aby ta sytuacja nie zepsuł a wraż enia reszty moim bliskim, ale boję się sobie wyobrazić , co by się stał o, gdyby pojechali pocią giem lub autobusem!
Starsza kobieta z dwó jką dzieci, z walizkami, bez transportu, bez moż liwoś ci opuszczenia dzieci, aby wypł acić pienią dze z karty na nieplanowane wydatki itp.!!!
W dzisiejszych trudnych czasach, kiedy branż a turystyczna walczy o klientó w, dyrekcja pensjonatu „Breeze” walczy o pienią dze. Chcę ostrzec wszystkich czytelnikó w, ż e jeś li nie ma obowią zkowych informacji na temat podmiotu prowadzą cego dział alnoś ć w domenie publicznej, to są ku temu dobre powody. Oznacza to, ż e w pensjonacie BREEZE prawa konsumenta (klienta) w każ dej wą tpliwej sytuacji zostaną raż ą co naruszone.
Wszystkim ż yczę powodzenia, wczasowiczom przyjemnych wraż eń , a pracownikom branż y turystycznej nie zapominajmy, ż e przy dzisiejszej zacię tej konkurencji w tej dziedzinie ogromne znaczenie ma ludzkie podejś cie do klientó w, któ re jest praktycznie niczym
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał