Ogólnie nieźle

Pisemny: 6 październik 2020
Czas podróży: 2 sierpień — 1 wrzesień 2020
Ocena hotelu:
6.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
1. Bardzo dobre i duż e terytorium. Ostroż ny. Jest pł atny parking dla samochodó w. Duż o zieleni i kwiató w. Wszystko jest zadbane. Czysty. Bardzo dobrze. Podobał o mi się , ż e w pobliż u są dziwaczne roś liny i znaki z napisami.
Serdeczne podzię kowania dla dyrektora pensjonatu za jego pracę i cierpliwoś ć !
2. Kadł uby. Mieszkaliś my w budynku nr 3. Standard. Chociaż był o napisane, ż e junior suite. Jest lodó wka. Klimatyzator.
Ł ó ż ka są bardzo wą skie. Materace już trzeba zmienić - zawodzą . Dlatego w nocy obijanie się o kawał ki drewna nie jest zbyt przyjemne.

W pokoju dwuosobowym był y tylko 3 wieszaki na ubrania. To nie wystarczy. Kosztują grosz, ale nastró j się pogarsza. Radzimy administracji kupić te drobiazgi. Sowiecka hydraulika, ale dział ał a. Prysznic z tacą i zasł oną zabity na miejscu.
3. Odż ywianie. Jak na dorosł ego nie bę dziesz gł odny. Czasami był o bardzo smacznie. Dla dzieci jest gorzej. Bardzo mał o nabiał u, w ogó le nie był o dań z twarogu i jajek. Wybrali wysoki koszt jedzenia z drogimi sł odyczami i owocami.
Podobał mi się system obsł ugi - przyjechali i kelnerki natychmiast przyniosł y gorą co.
4. Morze. Nie mamy szczę ś cia. Przez tydzień - potem meduzy, potem fale. to fajna woda. Ale leż aki przypisane do pokoju i czysta plaż a.
5. Rozrywka. Każ dego wieczoru - filmy w sali koncertowej. Moż esz iś ć do baru. Wieczory był y wypeł nione spacerami.
Wycieczki był y organizowane w grupach. Dasha pró bował a, dobra robota.
6. Ć wiczenia poranne. Ogromne podzię kowania dla trenera. Dziewczyna cię ż ko pracował a. Bardzo mi się podobał y lekcje. Tyle ż e nigdzie nie był o o tym ż adnych ogł oszeń i dowiedzieli się pó ź no. Wskazó wka - podaj informacje przy wejś ciu do jadalni. Administratorzy nie powiedzieli o tym ani sł owa, kiedy się wprowadzili.
7. Najbardziej nieprzyjemną rzeczą jest lekceważ ą cy stosunek do pracy administratoró w Ekateriny i Walentyny.
Czę sto rozmawialiś my przez telefon przed przyjazdem. Poprosili o przeł oż enie przyjazdu na wcześ niejszy termin ze wzglę du na pracę mę ż a. Mó wili, ż e wszystko jest zał adowane. A po przyjeź dzie dowiedzieliś my się , ż e pokó j był pusty przed naszym przyjazdem przez ponad cztery dni. To jest pierwszy.
Druga. Administratorzy wiedzieli, ż e jedziemy razem z mę ż em, a mimo to dostaliś my pokó j z dwoma pojedynczymi ł ó ż kami.

Nasze proś by o inny pokó j z jednym ł ó ż kiem został y odrzucone. Chociaż w naszym wł asnym budynku dwa takie pokoje był y puste. Moż na by nas przenieś ć pó ź niej, drugiego lub trzeciego dnia.
Zwracamy się do administracji pensjonatu: lekceważ ą cy stosunek tych dwó ch pracownikó w do ich obowią zkó w wymaga zmiany. Osad z zepsutych wakacji jeszcze nie miną ł , a za drugim razem raczej nie przyjedziemy do Ciebie i nikomu nie doradzimy.
Pró bował am o tym pisać delikatnie, taktownie, ale Ekaterina przemó wił a do nas przez zę by i tak niegrzecznie, ż e bó l nadal nie ustę puje.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał