Hotel jest dobry. Responsywny personel

Pisemny: 11 luty 2022
Czas podróży: 31 styczeń — 8 luty 2022
Ocena hotelu:
8.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokó j jest czysty. Nie widział em komaró w i innych ż ywych stworzeń , poś ciel został a zmieniona i czysta. Wszystko dział ał o, woda był a cią gle gorą ca, leciał o Wi-Fi, dział ał a klimatyzacja i wentylator, był czajnik, był o wystarczają co wieszakó w. Dali adaptery. Ś niadania są takie same. Omlet, jajecznica, naleś niki, owsianka. Kawa i herbata. Weź tyle owocó w, ile chcesz. Wszę dzie szkł o i kratki. Personel jest powolny, zapomnieli przynieś ć wodę , ale kiedy przypomniano, ż e nosili ją szybko,
Ś wietne oprogramowanie do animacji.
Restauracja "kebab-mashlyk" w pobliż u dobrze gotuje. Wybó r owocó w morza jest ś wietny.
Porcje to 4-5 USD.
Porcje są normalne. Faceci są przyjaź ni. Zawsze gotowy do pomocy.
Angielski jest sł abo znany. Ale moż na się zgodzić .

Moż e dostał am taki pokó j, ale są siedzi też są szczę ś liwi.
Z minusó w rodaczka Maria.
Nie ma dobroci, tylko arogancja.
Fajne wycieczki.
Sł oń ce jest gorą ce. A na plaż y są leż aki z improwizowanymi zasł onami z prześ cieradeł , ale ocean jest w zasię gu rę ki.
Owoce są bardzo sł odkie i tanie.
Morze wraż eń . Na pewno jeszcze wró cę .
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał