Jeśli jesteś przyzwyczajony do komfortu, musisz wybrać inny hotel

Pisemny: 8 styczeń 2021
Czas podróży: 27 grudzień 2020 — 3 styczeń 2021
Ocena hotelu:
4.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 4.0
Usługa: 2.0
Czystość: 2.0
Odżywianie: 2.0
Infrastruktura: 4.0
Być moż e dla Zanzibaru jest to dobry hotel. Ale podczas pobytu zawsze był o uczucie obrzydzenia.
Moż esz zostać kilka dni, ale nie wię cej.
1. W dwó ch naszych pokojach spó d kabiny prysznicowej był zepsuty. Wł aś ciciel hotelu powiedział , ż e jest w porzą dku. Silikon jest zł y. I nie ma moż liwoś ci zmiany samej palety.
W ł azience zamigotał o ś wiatł o. Na proś bę o naprawę zmienili ż aró wkę , ale on nadal mrugał .
2. Hotelowa restauracja jest do bani. Na ryzyko zjedzenia nieś wież ego jedzenia. Moż na powiedzieć , ż e nie ma ś niadania. Każ dy dzień jest taki sam. Dopiero z każ dym dniem pobytu porcje malał y i wszystko stawał o się coraz bardziej niejadalne. W ogó le nie ma usł ugi

3. Ł ó ż ko w pokojach został o poproszone o zmianę z nami. Wyglą dał o na to, ż e ktoś spał na nim od tygodnia.
4. Pokoje z widokiem na ocean. To bardzo pię kne. Ale rano obudzisz się o 6 rano. Gdy ł odzie zaczynają dudnić na brzegu.
Z dobrego:
1. W jednym z pokoi był sejf.
2. Sam hotel znajduje się na plaż y.
3. Klimatyzator dział ał .
4. Był o ż elazko.
5. Na ż yczenie posprzą tali pokó j.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał