Szkoda, że ​​zakochaliśmy się w entuzjastycznych recenzjach i 4 gwiazdkach?

Pisemny: 6 październik 2021
Czas podróży: 3 — 17 wrzesień 2021
Ocena hotelu:
5.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 4.0
Usługa: 3.0
Czystość: 4.0
Odżywianie: 6.0
Infrastruktura: 7.0
Zawsze wybieramy hotel na podstawie lokalizacji, liczby gwiazdek i opinii goś ci hotelowych. Ten hotel miał entuzjastyczne recenzje i tylko jeden negatywny - okazał o się , ż e to prawda. Dlatego w mojej recenzji tylko fakty.

Lokalizacja hotelu jest dogodna - w odległ oś ci spaceru od Hagia Sophia, Bł ę kitnego Meczetu, Sq. Sultanahmet i wszystkie jego atrakcje, Topkapi, park Gulhane, promenada i tramwaj, w pobliż u Krytego Bazaru i rynku egipskiego. Bosfor i Bł ę kitny Meczet są widoczne z okien pokoju.


OSADA. Przyjechaliś my do hotelu o 13, zameldowanie od 14 i poproszono nas na spacer. Wypeł niliś my dokumenty rejestracyjne i poszliś my na spacer. Przyszliś my zameldować się o godzinie 16 i poproszono nas o opł acenie pobytu w hotelu, chociaż zapł aciliś my za pokó j poprzez rezerwację na wszystkie 15 dni w miesią cu przed przyjazdem. Musiał em udowodnić , ż e zapł aciliś my za pokó j w cał oś ci poprzez rezerwację (potwierdzenie wpł aty na stronie rezerwacyjnej nie miał o wpł ywu na administratora).
Kiedy przekonaliś my administratora, ż e ​ ​ pokó j został opł acony, zabrano nas do zameldowania.

Zamieszkał w pokoju numer 201 klasy standard, zamiast apartamentu za któ ry zapł aciliś my - administrator kategorycznie nie przyją ł potwierdzenia rezerwacji apartamentu w momencie rezerwacji. Musieliś my zadzwonić do obsł ugi rezerwacji i spę dzić.1, 5 godziny oraz dodatkowe 35 euro na wezwanie do rezerwacji, aby zostaliś my zakwaterowani w apartamencie.

Okazał o się , ż e administrator hotelu pomylił naszą rezerwację (15 dni w pokoju deluxe ze 100% przedpł atą ) z rezerwacją innego goś cia (3 dni w pokoju standardowym bez przedpł aty) - dlatego zaż ą dali zapł aty.

Apartament nie był gotowy do zameldowania (jak to moż liwe przy wczesnej rezerwacji??? ) i musieliś my nocować w standardzie na jeden dzień , a nastę pnego dnia przenieś ć się do apartamentu nr 303 z czerwoną tapetą . Czerwony pakiet tapet jest tań szy niż zarezerwowany przez nas zł oty pakiet tapet. Ró ż nica w cenie pomię dzy standardowym, tań szym apartamentem a tym, za co zapł aciliś my, nie został a zwró cona.
Co wię cej: kierownik hotelu napisał do naszej recenzji przy rezerwacji o ugodzie „no có ż , nastę pnego dnia zamieszkał eś w apartamencie”.


POKÓ J. Ł ó ż ko w pokoju nr 303 nie jest bardzo duż e - okoł o 150 cm szerokie, niewygodne i ma plastikowy pokrowiec na materac pod prześ cieradł em - po prostu strasznie się na nim spać (w standardzie nr 201 - ł ó ż ko jest wygodne, nie był o wię cej polietylenu pod arkuszem). W ł azience nie ma szkieł ka na szczoteczki do zę bó w i mydelniczki - uż yliś my szkł a z ajranu. Rę czniki dla dwojga mogą mieć.5 szt. i 3 szt. (jedna ką piel!!! ), ale na ż yczenie dowieziemy wię cej. Na zdję ciach hotelu w apartamencie jest jacuzzi - nie dział a. W apartamencie nie ma szlafrokó w, kieliszkó w (choć kieliszki do wina są w opisie)). Dostę pne są kapcie, mydł o, ż el i szampon są dostę pne i uzupeł niane. Telewizor w pokoju nie dział ał - po 3 dniach został wymieniony na dział ają cy, ale ma tylko tureckie kanał y i trzeba go oglą dać przez kraty ł ó ż ka.
Bardzo sł abe oś wietlenie pokoju w obecnoś ci duż ego ż yrandola (zapalone są tylko 2 ż aró wki), 2 kinkiety i dwie lampy stoł owe. Pokó j wymaga liftingu.

Czystoś ć w pokoju - zobacz zdję cia. 2 dni przed wyjazdem znaleź liś my przy stoliku do kawy wysuszonego robaka, któ rego nigdy nie usunię to przed wyjazdem. Wraż enie jest takie, ż e sprzą tają odkurzaczem raz w tygodniu, ale wyrzucają ś mieci, a rę czniki zmieniane są codziennie.

Ś NIADANIA są takie same – tradycyjne tureckie: sery, jajka, oliwki, pomidory, ogó rki i frytki, moż e pó ł figi, kawał ek melona/arbuza wielkoś ci pó ł pudeł ka zapał ek. Jadalnia jest czysta, a sztuć ce są czyste. W każ dej chwili moż na wypić kawę z ekspresu. Dostę pne są jednorazowe kubki na kawę.

WI-FI ł apie dobrze w cał ym hotelu.

OGÓ LNE WRAŻ ENIE: Nie wró cimy do tego hotelu - nie dostaliś my tego, za co zapł aciliś my.
Zarezerwowaliś my hotel w Stambule 2 lata temu, w któ rym nie ma na co narzekać , ale tutaj zakochaliś my się w muzeum, entuzjastycznych recenzjach i 4 gwiazdkach, ale na pró ż no.
Co 10 metró w od tego hotelu są inne hotele i jestem pewien, ż e są wś ró d nich godne.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał

Uwagi (0) zostaw komentarz
Pokaż inne komentarze …
аватар

INNE OPINIE O HOTELU
  • Szkoda, że ​​zakochaliśmy się w entuzjastycznych recenzjach i 4 gwiazdkach?
  • W sercu Tsargradu

ZOBACZ TEŻ