• podróżował 3 roku wstecz
Zawsze wybieramy hotel na podstawie lokalizacji, liczby gwiazdek i opinii goś ci hotelowych. Ten hotel miał entuzjastyczne recenzje i tylko jeden negatywny - okazał o się , ż e to prawda. Dlatego w mojej recenzji tylko fakty. Lokalizacja hotelu jest dogodna - w odległ oś ci spaceru od Hagia Sophia, Bł ę kitnego Meczetu, Sq.
… Już ▾
Zawsze wybieramy hotel na podstawie lokalizacji, liczby gwiazdek i opinii goś ci hotelowych. Ten hotel miał entuzjastyczne recenzje i tylko jeden negatywny - okazał o się , ż e to prawda. Dlatego w mojej recenzji tylko fakty.
Lokalizacja hotelu jest dogodna - w odległ oś ci spaceru od Hagia Sophia, Bł ę kitnego Meczetu, Sq. Sultanahmet i wszystkie jego atrakcje, Topkapi, park Gulhane, promenada i tramwaj, w pobliż u Krytego Bazaru i rynku egipskiego. Bosfor i Bł ę kitny Meczet są widoczne z okien pokoju.
OSADA. Przyjechaliś my do hotelu o 13, zameldowanie od 14 i poproszono nas na spacer. Wypeł niliś my dokumenty rejestracyjne i poszliś my na spacer. Przyszliś my zameldować się o godzinie 16 i poproszono nas o opł acenie pobytu w hotelu, chociaż zapł aciliś my za pokó j poprzez rezerwację na wszystkie 15 dni w miesią cu przed przyjazdem. Musiał em udowodnić , ż e zapł aciliś my za pokó j w cał oś ci poprzez rezerwację (potwierdzenie wpł aty na stronie rezerwacyjnej nie miał o wpł ywu na administratora).
Kiedy przekonaliś my administratora, ż e pokó j został opł acony, zabrano nas do zameldowania.
Zamieszkał w pokoju numer 201 klasy standard, zamiast apartamentu za któ ry zapł aciliś my - administrator kategorycznie nie przyją ł potwierdzenia rezerwacji apartamentu w momencie rezerwacji. Musieliś my zadzwonić do obsł ugi rezerwacji i spę dzić.1, 5 godziny oraz dodatkowe 35 euro na wezwanie do rezerwacji, aby zostaliś my zakwaterowani w apartamencie.
Okazał o się , ż e administrator hotelu pomylił naszą rezerwację (15 dni w pokoju deluxe ze 100% przedpł atą ) z rezerwacją innego goś cia (3 dni w pokoju standardowym bez przedpł aty) - dlatego zaż ą dali zapł aty.
Apartament nie był gotowy do zameldowania (jak to moż liwe przy wczesnej rezerwacji??? ) i musieliś my nocować w standardzie na jeden dzień , a nastę pnego dnia przenieś ć się do apartamentu nr 303 z czerwoną tapetą . Czerwony pakiet tapet jest tań szy niż zarezerwowany przez nas zł oty pakiet tapet. Ró ż nica w cenie pomię dzy standardowym, tań szym apartamentem a tym, za co zapł aciliś my, nie został a zwró cona.
Co wię cej: kierownik hotelu napisał do naszej recenzji przy rezerwacji o ugodzie „no có ż , nastę pnego dnia zamieszkał eś w apartamencie”.
POKÓ J. Ł ó ż ko w pokoju nr 303 nie jest bardzo duż e - okoł o 150 cm szerokie, niewygodne i ma plastikowy pokrowiec na materac pod prześ cieradł em - po prostu strasznie się na nim spać (w standardzie nr 201 - ł ó ż ko jest wygodne, nie był o wię cej polietylenu pod arkuszem). W ł azience nie ma szkieł ka na szczoteczki do zę bó w i mydelniczki - uż yliś my szkł a z ajranu. Rę czniki dla dwojga mogą mieć.5 szt. i 3 szt. (jedna ką piel!!! ), ale na ż yczenie dowieziemy wię cej. Na zdję ciach hotelu w apartamencie jest jacuzzi - nie dział a. W apartamencie nie ma szlafrokó w, kieliszkó w (choć kieliszki do wina są w opisie)). Dostę pne są kapcie, mydł o, ż el i szampon są dostę pne i uzupeł niane. Telewizor w pokoju nie dział ał - po 3 dniach został wymieniony na dział ają cy, ale ma tylko tureckie kanał y i trzeba go oglą dać przez kraty ł ó ż ka.
Bardzo sł abe oś wietlenie pokoju w obecnoś ci duż ego ż yrandola (zapalone są tylko 2 ż aró wki), 2 kinkiety i dwie lampy stoł owe. Pokó j wymaga liftingu.
Czystoś ć w pokoju - zobacz zdję cia. 2 dni przed wyjazdem znaleź liś my przy stoliku do kawy wysuszonego robaka, któ rego nigdy nie usunię to przed wyjazdem. Wraż enie jest takie, ż e sprzą tają odkurzaczem raz w tygodniu, ale wyrzucają ś mieci, a rę czniki zmieniane są codziennie.
Ś NIADANIA są takie same – tradycyjne tureckie: sery, jajka, oliwki, pomidory, ogó rki i frytki, moż e pó ł figi, kawał ek melona/arbuza wielkoś ci pó ł pudeł ka zapał ek. Jadalnia jest czysta, a sztuć ce są czyste. W każ dej chwili moż na wypić kawę z ekspresu. Dostę pne są jednorazowe kubki na kawę.
WI-FI ł apie dobrze w cał ym hotelu.
OGÓ LNE WRAŻ ENIE: Nie wró cimy do tego hotelu - nie dostaliś my tego, za co zapł aciliś my.
Zarezerwowaliś my hotel w Stambule 2 lata temu, w któ rym nie ma na co narzekać , ale tutaj zakochaliś my się w muzeum, entuzjastycznych recenzjach i 4 gwiazdkach, ale na pró ż no.
Co 10 metró w od tego hotelu są inne hotele i jestem pewien, ż e są wś ró d nich godne.
Lokalizacja hotelu jest dogodna - w odległ oś ci spaceru od Hagia Sophia, Bł ę kitnego Meczetu, Sq. Sultanahmet i wszystkie jego atrakcje, Topkapi, park Gulhane, promenada i tramwaj, w pobliż u Krytego Bazaru i rynku egipskiego. Bosfor i Bł ę kitny Meczet są widoczne z okien pokoju.
OSADA. Przyjechaliś my do hotelu o 13, zameldowanie od 14 i poproszono nas na spacer. Wypeł niliś my dokumenty rejestracyjne i poszliś my na spacer. Przyszliś my zameldować się o godzinie 16 i poproszono nas o opł acenie pobytu w hotelu, chociaż zapł aciliś my za pokó j poprzez rezerwację na wszystkie 15 dni w miesią cu przed przyjazdem. Musiał em udowodnić , ż e zapł aciliś my za pokó j w cał oś ci poprzez rezerwację (potwierdzenie wpł aty na stronie rezerwacyjnej nie miał o wpł ywu na administratora).
Kiedy przekonaliś my administratora, ż e pokó j został opł acony, zabrano nas do zameldowania.
Zamieszkał w pokoju numer 201 klasy standard, zamiast apartamentu za któ ry zapł aciliś my - administrator kategorycznie nie przyją ł potwierdzenia rezerwacji apartamentu w momencie rezerwacji. Musieliś my zadzwonić do obsł ugi rezerwacji i spę dzić.1, 5 godziny oraz dodatkowe 35 euro na wezwanie do rezerwacji, aby zostaliś my zakwaterowani w apartamencie.
Okazał o się , ż e administrator hotelu pomylił naszą rezerwację (15 dni w pokoju deluxe ze 100% przedpł atą ) z rezerwacją innego goś cia (3 dni w pokoju standardowym bez przedpł aty) - dlatego zaż ą dali zapł aty.
Apartament nie był gotowy do zameldowania (jak to moż liwe przy wczesnej rezerwacji??? ) i musieliś my nocować w standardzie na jeden dzień , a nastę pnego dnia przenieś ć się do apartamentu nr 303 z czerwoną tapetą . Czerwony pakiet tapet jest tań szy niż zarezerwowany przez nas zł oty pakiet tapet. Ró ż nica w cenie pomię dzy standardowym, tań szym apartamentem a tym, za co zapł aciliś my, nie został a zwró cona.
Co wię cej: kierownik hotelu napisał do naszej recenzji przy rezerwacji o ugodzie „no có ż , nastę pnego dnia zamieszkał eś w apartamencie”.
POKÓ J. Ł ó ż ko w pokoju nr 303 nie jest bardzo duż e - okoł o 150 cm szerokie, niewygodne i ma plastikowy pokrowiec na materac pod prześ cieradł em - po prostu strasznie się na nim spać (w standardzie nr 201 - ł ó ż ko jest wygodne, nie był o wię cej polietylenu pod arkuszem). W ł azience nie ma szkieł ka na szczoteczki do zę bó w i mydelniczki - uż yliś my szkł a z ajranu. Rę czniki dla dwojga mogą mieć.5 szt. i 3 szt. (jedna ką piel!!! ), ale na ż yczenie dowieziemy wię cej. Na zdję ciach hotelu w apartamencie jest jacuzzi - nie dział a. W apartamencie nie ma szlafrokó w, kieliszkó w (choć kieliszki do wina są w opisie)). Dostę pne są kapcie, mydł o, ż el i szampon są dostę pne i uzupeł niane. Telewizor w pokoju nie dział ał - po 3 dniach został wymieniony na dział ają cy, ale ma tylko tureckie kanał y i trzeba go oglą dać przez kraty ł ó ż ka.
Bardzo sł abe oś wietlenie pokoju w obecnoś ci duż ego ż yrandola (zapalone są tylko 2 ż aró wki), 2 kinkiety i dwie lampy stoł owe. Pokó j wymaga liftingu.
Czystoś ć w pokoju - zobacz zdję cia. 2 dni przed wyjazdem znaleź liś my przy stoliku do kawy wysuszonego robaka, któ rego nigdy nie usunię to przed wyjazdem. Wraż enie jest takie, ż e sprzą tają odkurzaczem raz w tygodniu, ale wyrzucają ś mieci, a rę czniki zmieniane są codziennie.
Ś NIADANIA są takie same – tradycyjne tureckie: sery, jajka, oliwki, pomidory, ogó rki i frytki, moż e pó ł figi, kawał ek melona/arbuza wielkoś ci pó ł pudeł ka zapał ek. Jadalnia jest czysta, a sztuć ce są czyste. W każ dej chwili moż na wypić kawę z ekspresu. Dostę pne są jednorazowe kubki na kawę.
WI-FI ł apie dobrze w cał ym hotelu.
OGÓ LNE WRAŻ ENIE: Nie wró cimy do tego hotelu - nie dostaliś my tego, za co zapł aciliś my.
Zarezerwowaliś my hotel w Stambule 2 lata temu, w któ rym nie ma na co narzekać , ale tutaj zakochaliś my się w muzeum, entuzjastycznych recenzjach i 4 gwiazdkach, ale na pró ż no.
Co 10 metró w od tego hotelu są inne hotele i jestem pewien, ż e są wś ró d nich godne.
Tak jak
Lubisz
Pokaż inne komentarze …
Erten Konak znajduje się w zabytkowej dzielnicy miasta (dzielnica Sultanahmet) w cichej dzielnicy mieszkalnej 5 minut. od Bł ę kitnego Meczetu i 10 min. z Hai Sophia. Hotel posiada 8-10 pokoi, na pierwszym pię trze znajduje się dobra restauracja. Zalety hotelu: 1. Cicha, przytulna okolica, blisko zabytkó w.
… Już ▾
Erten Konak znajduje się w zabytkowej dzielnicy miasta (dzielnica Sultanahmet) w cichej dzielnicy mieszkalnej 5 minut. od Bł ę kitnego Meczetu i 10 min. z Hai Sophia. Hotel posiada 8-10 pokoi, na pierwszym pię trze znajduje się dobra restauracja.
Zalety hotelu:
1. Cicha, przytulna okolica, blisko zabytkó w. W nocy nie był o hał asu samochodó w, z dala od ulicznych kawiarenek.
Nie da się uciec od wieczornych, nocnych i porannych usł ug, w któ rych hotelu w Sultanahmet się nie zameldował eś , ale moim zdaniem dodają uroku miastu jeszcze bardziej.
2. Cał kiem przystę pne ceny: 100 euro za zwykł y pokó j, 140 za apartament (ś niadanie kontynentalne). W pokoju jest wszystko, czego potrzeba: dobry remont, duż e ł ó ż ko, szafa, szafki nocne, stó ł z krzesł ami (w apartamencie), lodó wka z minibarem, sejf, telewizor z parą wydr morskich po rosyjsku. ję zyk, Wi-Fi, ł azienka ciasna, ale czysta, schludna, hydraulika w doskonał ym stanie (jacuzzi - w apartamencie).
Suszarka do wł osó w, szlafrok, kapcie, komplet 4-5 rę cznikó w (zmienianych codziennie), najbardziej niesamowite jest to, ż e ż el pod prysznic, szampon itp. był y dodawane codziennie.
3. Przyjazny personel.
4. Organizuje transfer lotnisko-hotel (pł atny osobno i tylko gotó wką ), wszystkie inne usł ugi moż na opł acić kartą kredytową.
5. Dobra restauracja, nie tania, ale też nie za droga. Pyszna kawa i baklawa, przy okazji kawę moż na zamó wić pó ź nym wieczorem i nocą , ale nie jedzenie i napoje.
6. Mieszkań cy to w wię kszoś ci Europejczycy, wię c wieczorem w hotelu panuje porzą dek i cisza.
Wady hotelu:
1. Ciasne pokoje, apartamenty są wię ksze od standardu o 3-6 mkw. metró w. Na ostatniej kondygnacji sufit jest bardzo niski (okoł o 2.00 -2.10 m), ale standardowa wysokoś ć ś cian to 3.5 m. Ł azienka też jest ciasna.
2. Personel mó wi tylko po turecku i angielsku (ale nawet przy niewielkiej znajomoś ci ję zyka angielskiego i/lub obecnoś ci sł ownika zawsze moż na znaleź ć wzajemne zrozumienie).
3.
Codziennie na ś niadanie to samo, być moż e odmiana tylko w owocach.
Ogó lnie: wraż enie hotelu jest bardzo pozytywne!!!
Jeś li zamierzasz zobaczyć pię kno historycznego Stambuł u - jesteś tutaj !!!
Swoją drogą , na podstawie wł asnego doś wiadczenia - oczywiś cie dolary są brane, ale nie wszę dzie i nie tak chę tnie, jak opisują to nasi rodacy, dlatego - nie bą dź leniwy: wymieniaj pienią dze w kantorach.
Szczę ś liwej rozrywki w tym cudownym mieś cie !! !
Zalety hotelu:
1. Cicha, przytulna okolica, blisko zabytkó w. W nocy nie był o hał asu samochodó w, z dala od ulicznych kawiarenek.
Nie da się uciec od wieczornych, nocnych i porannych usł ug, w któ rych hotelu w Sultanahmet się nie zameldował eś , ale moim zdaniem dodają uroku miastu jeszcze bardziej.
2. Cał kiem przystę pne ceny: 100 euro za zwykł y pokó j, 140 za apartament (ś niadanie kontynentalne). W pokoju jest wszystko, czego potrzeba: dobry remont, duż e ł ó ż ko, szafa, szafki nocne, stó ł z krzesł ami (w apartamencie), lodó wka z minibarem, sejf, telewizor z parą wydr morskich po rosyjsku. ję zyk, Wi-Fi, ł azienka ciasna, ale czysta, schludna, hydraulika w doskonał ym stanie (jacuzzi - w apartamencie).
Suszarka do wł osó w, szlafrok, kapcie, komplet 4-5 rę cznikó w (zmienianych codziennie), najbardziej niesamowite jest to, ż e ż el pod prysznic, szampon itp. był y dodawane codziennie.
3. Przyjazny personel.
4. Organizuje transfer lotnisko-hotel (pł atny osobno i tylko gotó wką ), wszystkie inne usł ugi moż na opł acić kartą kredytową.
5. Dobra restauracja, nie tania, ale też nie za droga. Pyszna kawa i baklawa, przy okazji kawę moż na zamó wić pó ź nym wieczorem i nocą , ale nie jedzenie i napoje.
6. Mieszkań cy to w wię kszoś ci Europejczycy, wię c wieczorem w hotelu panuje porzą dek i cisza.
Wady hotelu:
1. Ciasne pokoje, apartamenty są wię ksze od standardu o 3-6 mkw. metró w. Na ostatniej kondygnacji sufit jest bardzo niski (okoł o 2.00 -2.10 m), ale standardowa wysokoś ć ś cian to 3.5 m. Ł azienka też jest ciasna.
2. Personel mó wi tylko po turecku i angielsku (ale nawet przy niewielkiej znajomoś ci ję zyka angielskiego i/lub obecnoś ci sł ownika zawsze moż na znaleź ć wzajemne zrozumienie).
3.
Codziennie na ś niadanie to samo, być moż e odmiana tylko w owocach.
Ogó lnie: wraż enie hotelu jest bardzo pozytywne!!!
Jeś li zamierzasz zobaczyć pię kno historycznego Stambuł u - jesteś tutaj !!!
Swoją drogą , na podstawie wł asnego doś wiadczenia - oczywiś cie dolary są brane, ale nie wszę dzie i nie tak chę tnie, jak opisują to nasi rodacy, dlatego - nie bą dź leniwy: wymieniaj pienią dze w kantorach.
Szczę ś liwej rozrywki w tym cudownym mieś cie !! !
Tak jak
Lubisz
• 7