Hotel jest dobry. Ale Anex Tour zrobił wszystko, aby zrujnować wakacje!!!

Pisemny: 11 lipiec 2017
Czas podróży: 7 — 15 czerwiec 2017
Komu autor poleca hotel?: Na relaksujące wakacje; W przypadku podróży służbowych; Dla rodzin z dziećmi
Ocena hotelu:
9.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 8.0
Usługa: 10.0
Czystość: 8.0
Odżywianie: 8.0
Infrastruktura: 10.0
Najpierw chcę opowiedzieć o hotelu. Hotel jest dobry i zdecydowanie wart swojej ceny. Jesteś my pią ty raz w Turcji i mamy coś do poró wnania. Personel jest przyjazny i robi wszystko, aby pomó c goś ciom; pokoje sprzą tane są codziennie; jedzenie smaczne, ale mał o urozmaicone, np. jak tam nie był o czereś ni i jagnię ciny, zawsze był y dania z ryb, a takż e duż y wybó r dań z cielę ciny i kurczaka (wszystko jest pyszne! ). Plaż a jest czysta, a wejś cie do morza gł adkie, wię c woda jest bardzo ciepł a. Cechą hotelu jest jego wielopoziomowa struktura (pię kne widoki i terytorium), a takż e duż a liczba baró w z duż ym wyborem drinkó w i koktajli (szczegó lnie chł odne koktajle powstają w barze w holu). Wieczorne wystę py był y sł abe (w zeszł ym roku w AKKA wszystkie pokazy był y niesamowite, ale tutaj nie tak duż o), ale każ dego wieczoru w Duden-barze był a muzyka na ż ywo. Ogó lnie hotel nam się podobał i polecam go wszystkim. ALE TYLKO, NA BOSKĄ CHWĘ , NIE WYBIERAJ Anex Tour. Nigdy nie widział em tak obrzydliwego stosunku do turystó w. Lecieliś my przez Kijó w i zaczę ł o się od tego, ż e nasz lot został przeł oż ony o 8 godzin i zostaliś my zmuszeni do spę dzenia nocy w hotelu. Już w Turcji był em ś wiadkiem, jak turyś ci, któ rzy przybyli z parku wodnego, niemal przeklinają c, rozmawiali z kierownikiem hotelu anexa, któ ry sprzedał im tę wycieczkę . Nie bardzo jej się podobał y, ale dziecko czuł o się ź le i zgł aszali do niego pretensje, bo jak rozumiem, namó wił ich na tę wycieczkę . Jednak kierownik bezczelnie zaczą ł mó wić , ż e wszystkim się to podoba, ale najwyraź niej nie mieli szczę ś cia. Nadal był em bardzo zaskoczony, dlaczego kierownik jest niegrzeczny wobec klientó w. Ale potem zdał em sobie sprawę , ż e to taki sposó b komunikowania się z personelem aneksu. Kiedy nasz lot został ponownie przeł oż ony na 6 godzin (dwukrotne przeł oż enie lotu to już za duż o), kierownik hotelu uś miechną ł się do mnie i powiedział , ż e przestawianie lotó w jest normalne i nie powinniś my się denerwować . Nie tylko lot z Turcji został przesunię ty o 6 godzin, ale takż e odprawa bagaż u trwał a ponad DWIE GODZINY. To, co tam robili, nie jest wcale jasne. Pobiegliś my i weszliś my do samolotu 5 minut przed planowanym odlotem, a samolot stał jeszcze 40 minut i nigdzie nie poleciał . W efekcie skradziono mi cał y dzień odpoczynku, dwukrotnie był em zmuszony wynają ć hotel w Kijowie i nie ma za to rekompensaty. Zaczą ł em dopytywać i okazuje się , ż e Anex czę sto przenosi teraz loty nie tylko do Turcji, ale takż e do innych miejsc. Dlatego zachowaj ostroż noś ć przy zakupie biletó w, ponieważ Anex Tour moż e zrujnować Twoje wakacje. Wszystkim, któ rzy ucierpieli w wyniku dział ań Anex Tour sugeruję podję cie dział ań i dochodzenie odszkodowania.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał
Uwagi (0) zostaw komentarz
Pokaż inne komentarze …
аватар