Rozwód z Natalie Tours

Pisemny: 27 czerwiec 2011
Czas podróży: 1 — 7 może 2011
Ocena hotelu:
7.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Rozwó d z wycieczkami Natalie! ! ! Po prostu nie ma ograniczeń co do kł amstw i oszustw tego biurka! Wszyscy kł amią , od zwykł ego menedż era, któ ry sprzedał nam kupony do ich dyrektora generalnego Michajł owej A. V. Wię c w kolejnoś ci. Wykupiliś my wycieczkę do Turcji dla dwó ch osó b od 20.05. 11 do 02.06. 11 do hotelu Asteria resort ***** Side ultra all inclusive w biurze Natalie Tours na bulwarze Tsvetnoy. Na nasze pytanie, jaka jest ró ż nica mię dzy ultra a tylko all inclusive, manager Babak Anastasia zapewnił nas, ż e w ramach programu ultra opró cz all inclusive otrzymamy: 1) nielimitowane ś wież o wyciskane soki przez cał ą resztę , 2) wizyty we wszystkich czterech restauracje a la carte, 3) cał odobowe wizyty w barach z czę ś ciowo importowanym alkoholem oraz wiele ró ż nych pysznych przeką sek mię dzy posił kami gł ó wnymi. Teraz, po przybyciu do Moskwy, rozumiemy, ż e pod każ dą z jej obietnic konieczne był o umieszczenie okrą gł ej pieczę ci i podpisu! Oczywiś cie po przyjeź dzie do hotelu był o zupeł nie inaczej, mianowicie: gratis ś wież o wyciskany sok kosztował.7 USD za szklankę , w hotelu był y tylko trzy restauracje a la carte i mogliś my odwiedzić tylko jedną , a potem stać w kolejce do spotkanie na okoł o godzinę , w barach miał tani turecki trunek, nie był o nawet ś ladu czę ś ciowo importowanego alkoholu. Nawiasem mó wią c, w hotelu był a grupa z Jekaterynburga, mieli te same bransoletki i po prostu wszystko w cenie, a taka iloś ć dni odpoczynku i talonó w kosztował a o 12 tysię cy rubli taniej, biorą c pod uwagę , ż e musieli lecieć dalej, i jedli i pili tak samo jak my! ! ! ale nie wzię li kuponó w na Natalie Tours! Dalej gorzej! Nasza przewodnik hotelowy Anastasia Shepeleva na naszym pierwszym spotkaniu pró bował a sprzedać nam wycieczki, coś kupiliś my, a potem zdają c sobie sprawę , ż e nie moż na z nas wycisną ć nic wię cej, zniknę ł a na zawsze. Nie widzieliś my jej już w hotelu, a musiał a być w hotelu codziennie o wyznaczonej godzinie! Jak zwykle i jak zapewniano w Natalie Tours w przeddzień wyjazdu po poł udniu, informacja o naszym wyjeź dzie powinna być umieszczona na tablicy Natalie Tours, ale nigdy jej tam nie był o! Już o 22:00 nasze nerwy nie wytrzymał y i poszliś my do recepcji, aby dowiedzieć się , o co chodzi i o któ rej nas zabiorą na lotnisko. W rezultacie zadzwoniliś my do przewodnika z naszego telefonu komó rkowego i okazał o się , ż e Shepeleva już nie pracuje i nie mieli czasu, aby przenieś ć informacje o nas do nowego przewodnika! Kró tko mó wią c, dom wariató w odpoczywa! Po przyjeź dzie do Moskwy napisaliś my do agencji reklamacje, ale otrzymaliś my formalne odpowiedzi, ż e wszystko ź le zrozumieliś my i przepraszamy! Teraz przygotowujemy doki na dwó r. Wycią gnij wł asne wnioski, my zrobiliś my wł asne.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał