Pytanie o hotel Selge Beach Resort & Spa 5*

Aktualne wycieczki do tego hotelu?
Uzyskaj najlepszą cenę od biur podróży
  Zadać pytanie
Zadać pytanie
Na Twoje pytanie odpowiedzą eksperci i doświadczeni turyści.
+ Wyjaśnienie do pytania
48 subskrybenci zostaną
powiadomieni o problemie

Powiązane pytanie «Biura podróży i operatorzy»
Czy Pegas Touristik działa dobrze w Turcji?
Chciałbym przeczytać recenzje tych, którzy odpoczywali w Side Selge Beach przez Pegas Touristik
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał
Subskrybuj
10 subskrybenci  • spytał 2011-04-1014 lat wstecz
Odpowiedzi  •  16
аватар oresta52
Jeśli jesteś zainteresowany Pegas Touristik, odpowiem. Na drugie pytanie nie mogę, nie odpoczywałem w tym hotelu, może ktoś odpowie. I tak: Pegas Touristik działa na rynku turystycznym od dawna, wygląda na to, że nie zbankrutuje. Od Pegasusa potrzebujesz tego, czego potrzebujesz, aby zarezerwować hotel, wypisać dokumenty, spotkać się, osiedlić, odwieźć na lotnisko, odwieźć do domu. Wszystko to będziesz mieć. Inną rzeczą jest to, że jeśli masz nadzieję, że Pegastik zdecyduje za Ciebie w hotelu, jakie problemy, to jest na to bardzo mała nadzieja. Wszyscy przewodnicy - „gady” (jak się je nazywa) są takie same w Pegastika i Tez Tour oraz w Coral itp. Polegasz na sobie i zawsze rozwiążesz każdy problem w recepcji, jeśli o to poprosisz. Pamiętaj, krzyki, skandale niewiele pomagają, lepiej reagują na prośby w uprzejmej formie. Zasadniczo spory pojawiają się podczas ugody. To, za co zapłaciłeś, włożą Cię tam, a widok z okna lub balkonu, to jak trzeba.
Mam nadzieję, że nie będziecie mieli problemów z Pegas Touristik, ponieważ ja nigdy takiego nie miałem. Miłego odpoczynku!
аватар Irina-ua
Nie zgadzam się z tym, że wszyscy przewodnicy nie pomagają w rozliczeniu! Dwukrotnie (dwa różne wyjazdy do różnych hoteli) przewodnicy Turtess doskonale rozwiązywali kwestię wygodnego noclegu dla nas. Reszta przewodników - Coral, Teztur - jednak nie zamierzała pomóc. Przewodnicy Koral szczególnie nie przejmowali się - sami decydowali o wszystkim. Pegasus nie próbował, ale to bardzo stary organizator wycieczek, powinien być w porządku.
Co do uprzejmego proszenia w recepcji to też się nie zgadzam. Często uprzejme prośby są po prostu szczerze ignorowane lub mówią – przyjdź jutro, potem pojutrze itd. – Turecki futbol. W dodatku często na początku decydują się na najgorszą opcję. Oczywiście nie powinieneś krzyczeć i gorszyć się, ale zawsze musisz nalegać na siebie. Kiedyś więc próbowali nas zabrać do innego hotelu pod pozorem braku miejsc w hotelu - wytrwałość i znaleźli wolny pokój.
Pomoc i 20 dolarów w paszporcie - spójrz na okoliczności, a widok z okna często można zmienić gdziekolwiek chcesz - mówię z własnego wieloletniego doświadczenia. W końcu nie wszystkie hotele zastrzegają widok z okna przy sprzedaży pokoi.
W każdym razie pozytywne nastawienie jest kluczem do sukcesu w reszcie)))
аватар oresta52
Nie powiedziałem, że nikt nie pomaga, mówię o tym, żeby nie mieć zbytniej nadziei, bo ludzie są różni i nie wiesz, kogo dostaniesz. Są zarówno dobre, jak i złe, niezależnie od tego, kto to jest: Pegastik czy Turtess, Tez czy Coral. Wszystko zależy od osoby. Nie znajdziesz Tour Operatora, żeby nie narzekał na przewodników. Ta sama osoba może zadowolić jednego, a nie pomóc drugiemu. Ale w zasadzie wszystkie problemy w hotelu są rozwiązywane przez kierownika hotelu. A kto będzie się tym przejmował, już na miejscu będzie bardziej widoczny. Wybierając hotel, trzeba zapłacić więcej za cenę wycieczki, a nie za tego, który oferuje. Wszystko będzie dobrze!
аватар bileg
Wielokrotnie podróżowaliśmy przez Pegaza i to nie tylko do Turcji, nie sądzę, aby firma szczególnie różniła się od innych konkurentów. Praca jest ugruntowana, kilku kierowców i przewodników pracuje z turystami w kraju (transfer, hotel i wycieczki (te ostatnie na życzenie i za dodatkową opłatą). Przewoźnicy, jak wszędzie w krajach turystycznych, są przeciążeni pracą! Przewodnicy mają główny minus - czynnik ludzki!Więc to już z kim mamy szczęście,ktoś wszystko w fascynujący sposób opowie,pokaże,pomoże i ktoś...Na naszej ostatniej wyprawie z Pegazem pracowała cudowna przewodniczka Galina z nami (kompetentni, pomagali we wszystkich sprawach wokół hotelu, nie narzucając się przy tym wycieczkami) Dodatkowo w zeszłym roku Pegas przeprowadził ankietę wśród turystów, aby usprawnić ich pracę, większość sprowadzała się do oceny pracy przewodników, mam nadzieję, że przetworzenie ankiet nie pogorszyły jakości obsługi.
аватар MILAKALINA
Przez Pegasusa przejechaliśmy we wrześniu 2010 roku. przewodniki działały dobrze bez skarg. Moja recenzja hotelu znajduje się na stronie ze zdjęciem. Miłego odpoczynku!
аватар kolesoffnet
Dobry dzień.
O Pegazie Ucieszyłam się, że Pegasus opuścił kierunek Turcji z Samary w październiku I postanowiłam pojechać na 10-dniowe wakacje na rocznicę mojej żony.Wybraliśmy Turcję, bo mamy 7-miesięczne dziecko (zdecydowaliśmy się na krótki dystans) samolotem, wylot z hotelu o 1 w nocy i wylot o 6.00. Przylecieliśmy i dobrze wypoczęliśmy, w hotelu nie było przewodnika (okazuje się, że poleciał do domu jeszcze przed naszym przyjazdem ) był konieczny, bo hotel jest dość duży, wszystko musieliśmy zwiedzać na własną rękę 26.10.2011 w pokoju wpisano godzinę wyjazdu 27.10.2011, zmieniła się na 15 godzin wraz z wyjazdem z hotelu dnia 12. My (naiwni) byliśmy zachwyceni bo nam z dzieckiem było wygodnie. trzeba to odebrać i jakie było moje zdziwienie gdy w tej gazecie zobaczyłam godzinę 21.45.,
Zadzwoniłem pod numer kontaktowy Pegas Touristik odpowiedzialnego za transfer i zapytałem, która godzina jest wskazana w dokumencie i gdzie będziemy dłużej niż dwie godziny, powiedział, że niestety z powodu zbyt małej liczby pasażerów bezpośredni lot do Samary był odwołany i połączony z lotem Do Mineralnych Wód, ale zapewnił mnie
аватар kolesoffnet
Dobry dzień.
O Pegazie Ucieszyłam się, że Pegasus opuścił kierunek Turcji z Samary w październiku I postanowiłam pojechać na 10-dniowe wakacje na rocznicę mojej żony.Wybraliśmy Turcję, bo mamy 7-miesięczne dziecko (zdecydowaliśmy się na krótki dystans) samolotem, wylot z hotelu o 1 w nocy i wylot o 6.00. Przylecieliśmy i dobrze wypoczęliśmy, w hotelu nie było przewodnika (okazuje się, że poleciał do domu jeszcze przed naszym przyjazdem ) był konieczny, bo hotel jest dość duży, wszystko musieliśmy zwiedzać na własną rękę 26.10.2011 w pokoju wpisano godzinę wyjazdu 27.10.2011, zmieniła się na 15 godzin wraz z wyjazdem z hotelu dnia 12. My (naiwni) byliśmy zachwyceni bo nam z dzieckiem było wygodnie. trzeba to odebrać i jakie było moje zdziwienie gdy w tej gazecie zobaczyłam godzinę 21.45.,
Zadzwoniłem pod numer kontaktowy Pegas Touristik odpowiedzialnego za transfer i zapytałem, która godzina jest wskazana w dokumencie i gdzie będziemy dłużej niż dwie godziny, powiedział, że niestety z powodu zbyt małej liczby pasażerów bezpośredni lot do Samary był odwołany i połączony z lotem Do Mineralnych Wód, ale zapewnił mnie
аватар kolesoffnet
że nic nie szkodzi, że po prostu szybko wylądujemy, pasażerowie z wód minimalnych opuszczą samolot i polecimy dalej bez wysiadania.Kiedy powiedziałem żonie, była bardzo zdenerwowana i jak się okazało na dobre powodu.i wsiadaliśmy do innego samolotu, do końca liczyliśmy, że nam się to nie przydarzy.Co dalej, Orenburg Airlines ogłosiły lądowanie w Minvody i poinformowały tych, którzy przybyli na miejsce docelowe, czyli lotnisko Mineralne Vody, aby opuścili lotnisko Jak się okazało, prawie cały Boeing leciał do Samary, wszyscy pasażerowie opiekowali się Mineralem Vodtsevem, który wyszedł z kabiny, spokojnie oczekiwał startu, ale nagle przez zestaw głośnomówiący ogłoszono, że wszyscy muszą opuścić samolot z rzeczami Prawie dostałem zawału serca, zdałem sobie sprawę, co na mnie czekało (dla porównania mieliśmy w bagażu 2 walizki, pełnoprawny wózek, bagaż podręczny z zabawkami,
jedzenie dla niemowląt, butelki z Duty Free itp.) Pospiesznie się ubraliśmy, spakowaliśmy rzeczy i udaliśmy się do hali lotniska.W Khol czekała nas kolejna niespodzianka - trzech zmęczonych pograniczników przy kontroli paszportowej, przeszliśmy kontrolę około godziny , potem dostaliśmy bagaże i poproszono, żebyśmy poszli dla mnie do innego terminalu
аватар kolesoffnet
dla Lotów Lokalnych. Terminal był 400 metrów dalej, zaradni miejscowi oferowali mi i mojej żonie usługi tragarza w rozsądnych cenach 300 rubli za miejsce. Niechęć obudziła w nas ukryte rezerwy energii i z dzieckiem na rękach ruszyliśmy z pełnym tłumem wózek i cały bagaż .No to wszystko zgodnie ze zwykłym schematem, odprawa na lot Samara tych samych linii Orenburg i wejście na pokład tego samego samolotu.W efekcie wylądowaliśmy w Samarze o 23:00. lot w przeciwną stronę nie jest zapewniony według przedstawicieli Orenburg Airlines.Reasumując powyższe można było polecieć do Goa czy ZEA też w czasie lotu, ale bez nerwowości i zmartwień. Kiedy w końcu przestaną nas oszukiwać ???
аватар popiani71
Tak się złożyło, że z mojego miasta, Wołgogradu, tylko Pegasus wykonuje bezpośrednie loty do Turcji i Egiptu. Do Egiptu poleciałem bezpośrednim lotem do Taby, ale podczas lądowania okazało się, że połowa samolotu leci do Hurghady, oczywiście nikt nie ostrzegał o łączeniu lotów. W efekcie najpierw wylądowaliśmy w Hurghadzie, potem przez 4 godziny trzymano nas w zaduchu w samolocie i dopiero gdy wszyscy już ryczeli i zaczęli wysiadać z samolotu, w końcu polecieliśmy do Taby, czas podróży to 8 godzin trzech. Linie lotnicze pieprzyły Orenburg Airlines. Za drugim razem leciałem do Turcji z Pegazem, dzięki Bogu lot nie był łączony z nikim, ale udało nam się wykupić wycieczkę do amfiteatru również z Pegaza. Pegasus przywiózł nas 4 godziny przed rozpoczęciem pokazu, chociaż jechaliśmy 20 minut. I przez te 4 godziny musieliśmy siedzieć na suncepku przy wejściu. Wszystkie inne firmy turystyczne przyjechały maksymalnie godzinę. Pegasus przywozi swoich turystów na lotnisko w 5-7 godzin. Organizator wycieczek Dibilny,
Jeśli to możliwe, nigdy się z nim nie kontaktuj. I zawsze przecenia gwiazdorstwo, wszystkie 3* sprzedaje jako 4* i odpowiednio po cenie.
аватар popiani71
Odpoczywałem w Selga Beach w 2007 roku, podobało mi się,
bardzo zabawna i ciekawa animacja, poza wszelką pochwałą, nigdzie indziej nie widziałem czegoś takiego. Jedzenie jest również super dla wszystkich smaków, nawet sałatka Olivier zawsze była. Turcy bardzo kochają ten hotel, pochodzą z Ankary i Stambułu. Jedyny minus za hotelem to gówno, nie tak piękne jak np. w Belek.
аватар bhfufwrj
Podróżowaliśmy z rodziną do Selge Beach w maju 2010 roku. z Pegazem. Naszymi przewodnikami byli dwaj młodzi mężczyźni, ich imion nie pamiętam. Więc jeden z nich nie był w ogóle widoczny, a drugi był bardzo wrażliwy i pomagał i podpowiadał w każdy możliwy sposób. W październiku 2011 byliśmy w Belek, to ja do poprzedniej odpowiedzi, a przewodnik po hotelach, szczerze mówiąc, zachichotał (lecąc z wycieczką Anex) i bardziej podobała nam się Selge Beach, przed hotel, sklepy i nie ma tam gówna, a jakoś mają co robić. I znów tam jedziemy w tym roku.
аватар alenamelnik
Nikt nie pamięta nazwisk przewodników Pegasus??
аватар msm2406
Jestem bardzo zadowolona z pracy Pegasusa w Turcji, niedawno odpoczywałam w Side. Wyjazd do Pamukkale z przewodnikiem Adamem zostanie zapamiętany na długie lata, polecę znajomym dobrze funkcjonującą pracę Państwa firmy.
аватар milan127
zamówiłem wycieczkę po Pegasusie, po opłaceniu wycieczki za 360 $ okazało się, że na czeku wpisano imię i wiek zupełnie innego dziecka. Ponoszą 100% słowną odpowiedzialność za nasze życie i zdrowie podczas podróży. A jeśli coś się stało, nie widzieli mnie w oczach. To są słowa przewodnika Kalieva Tamerlana. A kiedy wspomniałem o ochronie konsumentów, powiedzieli mi, że jestem w Turcji, a nie w Rosji i nie mam tutaj żadnych praw. A to jest przedstawiciel Pegasusa
аватар tome
Kupując wycieczkę w Pegasusie, należy pamiętać, że informacje o liczbie gwiazdek hotelu i świadczonych usługach mogą nie odpowiadać rzeczywistości. Jak mi powiedziano w Pegasusie, korzystają z informacji dostarczonych przez hotel. To znaczy, rzekomo, wierzą panu za słowo. Więc Endam Hotel - Kemer wystawili jako 4 gwiazdki. Na wszystkich tureckich stronach wygląda to jak dwie gwiazdki. Cóż, w naturze nie ma obiecanych usług, ale Pegasus nie jest za nic winny. Włącz głupca.
awatara
Odpowiedz na inne pytania dotyczące Selge Beach Resort & Spa 5*
Dodaj zdjęcie
Ładowanie...
Zdjęcie przesłane
×
Wszystkie pytania
ZEA
już