Pytanie o hotel Club Hotel Sidelya 4*

Aktualne wycieczki do tego hotelu?
Uzyskaj najlepszą cenę od biur podróży
  Zadać pytanie
Zadać pytanie
Na Twoje pytanie odpowiedzą eksperci i doświadczeni turyści.
+ Wyjaśnienie do pytania
23 subskrybenci zostaną
powiadomieni o problemie

Powiązane pytanie «Biura podróży i operatorzy»
Jedziemy z ANEKS, później czytam recenzje, jestem przerażona.
Kto poleciał do Turcji z Anex w tym roku? Czy jest tak źle? Wczoraj kupiłem od niego dwie wycieczki, przeczytałem recenzje i byłem przerażony. Najgorsze jest to, że leci z nami 3-letnie dziecko. Co zrobić, jeśli Anex Cię zawiedzie?
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał
Subskrybuj
6 subskrybenci  • spytał 2009-08-3115 lat wstecz
Odpowiedzi  •  14
аватар Phansoft
Nie polecam robienia ogólnego wrażenia z Anex, kierując się indywidualnymi przypadkami w poszczególnych hotelach.Byłam w Egipcie miesiąc temu z Anex. Kilka razy musiałem skontaktować się z przedstawicielem - drzwi do pokoju przestały się otwierać, a ręczniki nie zostały dostarczone. Wszystko zostało rozwiązane w ciągu kilku minut. Więc nie mam żadnych pretensji. W innych miejscach może być inaczej. Dlatego życzę udanej podróży i szczęścia z Anexem.
(Ale ich wycieczki są najdroższe, niektóre to po prostu przestrzeń)
аватар svtol
wszystko zależy od przewodników osobiście. Kilka razy wybraliśmy się na wycieczki i wydaje się, że jest w porządku. ale zapomnieli o nas do łowienia, zapomnieli, że 3 osoby czekały w hotelu i nawet nie przeprosili.dobrze, że pieniądze zostały zwrócone
аватар oksana.z
Mój przyjaciel pojechał do Egiptu z Anex w maju. Strasznie się bałem, bo. Ufałam tylko Turtesowi, ale wszystko wyszło super, wyjazd, przyjazd, spotkanie - wszystko na czas. Nie spodobało się to tylko przewoźnikowi Visa Air.
аватар Amir1
Dla nas, biur podróży, współpraca z Anex jest bardzo zła. Bardzo często taki film nam odpowiada, że ​​się zastanawiasz. Ale z turystami nigdy nie było żadnych problemów, przynajmniej z tymi, których wysłaliśmy. Pamiętaj też, że organizator wycieczki nie odpowiada za lot, odpowiada za niego linia lotnicza, nie odpowiada za to, co masz w hotelu (jest tam personel), nie odpowiada za twoje zdrowie (masz ubezpieczenie zapewnione przez firmę ubezpieczeniową) , nie ponosi odpowiedzialności za przewóz Państwa do hotelu iz powrotem (jest do tego wewnętrzny przewoźnik). Więc jaka to różnica, który touroperator, jeśli masz pod ręką bilety lotnicze, voucher hotelowy i ubezpieczenie? Resztę możesz zrobić sam, bez touroperatora.
аватар abysfinks
Nie zgadzam się z Amirem. Wybór hotelu, linii lotniczej, przewoźnika, towarzystwa ubezpieczeniowego to sprawa touroperatora. Stąd wszystkie negatywne konsekwencje. Z kim zawarli umowę na sezon, turyści ją otrzymają. Oczywiście wszyscy starają się zaoszczędzić pieniądze.
аватар Amir1
abysfinks jest absolutnie poprawne.
Organizator wycieczki tylko pakuje wycieczkę, a resztę musisz obejrzeć sam. To, że Anex lata z Visa Air, jest złe, ale tylko dlatego, że w samolotach nie ma miejsc, ale są nowe. Sam wybierasz hotel, każdy ma taki sam transfer, też ubezpieczenie. Więc co może być nie tak? Pytanie, co zrobić, jeśli Anex zawiedzie? A jak może zawieść? Jak? Czy są bilety lotnicze? Jest. Nic nie zależy od Anexa. Czy jest tam transfer? Spójrz na potwierdzenie wycieczki (zawsze dajemy turystom wydruk ze strony). Jest. Ponownie, nic nie zależy od Anex. Czy istnieje ubezpieczenie? Spójrz na politykę, Anex nie ma z tym nic wspólnego. Czy zapewniono ci hotel? Zobacz kupon. Nawet jeśli przedstawiciela Anex nie ma, nadal będziesz zakwaterowany na tym voucherze. Więc jakie jest ryzyko? Tylko w towarzystwie Ciebie z lotniska do autobusu iz autobusu do hotelu. Wybrałeś już i kupiłeś wszystko inne i będziesz to mieć niezależnie od Anex.
аватар Amir1
abysfinks ale turysta już wszystko kupił. Nie martwi się o wybór, ale o to, co teraz z tym wyborem zrobić. Trzeba było się martwić, kiedy dokonano wyboru: który przewoźnik, który hotel, jaka firma ubezpieczeniowa. A jeśli to wszystko pasuje (a nie może być inaczej, jeśli spojrzeli na to, co wybrali), to nie ma się czym martwić.
аватар Amir1
bzdura może być tylko wtedy, gdy Anex nie zapłacił za coś wymienionego w potwierdzeniu wycieczki na czas. Wtedy ci tego nie dadzą. Ale nie słyszałem tego od Anex. Więc nie martw się, wszystko będzie dobrze. Tylko tutaj też nie trzeba wymagać od touroperatora zbyt wiele. Jeśli otrzymałeś zły numer, to nie jest wina Anex. A jeśli masz ręcznik z dziurą, to również nie jest to pytanie do Anex, ale do hotelu. Trzeba było wybrać lepszy i droższy hotel. I nie musisz myśleć, że jeśli kupiłeś wycieczkę w Anex, to przedstawiciele operatora powinni posprzątać Twój pokój lub na plaży. To nie jest prawda!!! I wielu turystów tak myśli. Dlatego są złe recenzje. Trzeba rozdzielić obowiązki i nie wieszać ich na kimś, kto powinien być za to odpowiedzialny. Wtedy wszystko będzie jasne.
аватар abysfinks
Wszystko się zgadza. Wybór hotelu i touroperatora jest prerogatywą turysty. My (turyści) jesteśmy kowalami naszych szczęśliwych wakacji. Istnieje chęć zaoszczędzenia pieniędzy - przekaż do niewiarygodnego organizatora wycieczek. A co zrobić, gdy wycieczka jest już wykupiona... Licz i miej nadzieję, że wszystko pójdzie gładko. Najważniejsze jest, aby podzielić dla siebie obszary odpowiedzialności touroperatora i wszystko inne. I myślę, że na wakacjach wybaczę Ci zamknąć oczy na niedociągnięcia, niż marnować nerwy na przeklinanie personelu i poszukiwanie prawdy.
аватар Amir1
Co to jest niezaufany operator? To taki, który nie płaci za to, co potwierdza turystom, albo nie płaci za to, co potwierdza. Wtedy turysta nie dostaje tego, co kupił. Anex w żaden sposób nie należy do takich touroperatorów. co oznacza, że ​​to, co jest napisane w potwierdzeniu wycieczki, otrzymasz dokładnie i nic więcej. ZA TO I TYLKO ZA TYM odpowiedzialny jest touroperator. A jeśli wybrałeś hotel, w którym ci się nie podoba, to nie jest to winne organizatorowi wycieczki, ale ty i nikt inny. Tutaj, skarć się.
аватар abysfinks
Nierzetelny touroperator to także ten, który zawarł umowę ze złomowiskową linią lotniczą (mającą stare Boeingi, które przepracowały w Chinach od 20 lat lub nasze martwe Tusze, których czartery są przesunięte na najbardziej niewygodny czas), to jest touroperator, który nie ma zagwarantowanych miejsc w hotelach lub z winy organizatora, w hotelach dochodzi do overbookingu (przebukowania) i z tego powodu turyści na jeden dzień – dwa – trzy są zakwaterowani w innych hotelach, są to hotel niekwalifikowany przewodnicy, są to kierowcy autobusów transferowych śpiący w podróży itp.
аватар Amir1
autobusy transferowe, a tym bardziej ich kierowcy, nie mają nic wspólnego z touroperatorem. Umowa z linią lotniczą – tak, ale gdy turysta wybiera wycieczkę, nie może nie wybrać linii lotniczej. Jak już zrobił, to znaczy, że mu się spodobał, operatorka korzysta z jej usług, tak. Nie wybieraj więc. A operator zdesb? To jest twój wybór. Nie ma gwarantowanych miejsc, wtedy touroperator nie zapłacił za nie i liczył na „może”. Aneks nie jest. Przewodnicy w hotelach. A jakie powinny być? W zasadzie nie płacisz za pomoc przewodnika w hotelu. Spójrz na potwierdzenie swojej wycieczki. Gdzie jest napisane, że zapłaciłeś za pomoc hotelową? Nigdzie? Bądź usatysfakcjonowany, jeśli nawet pokażą ci, gdzie jest recepcja, i muszę ci za to podziękować, nikt nie ma obowiązku prowadzić cię tam za rękę, nie zapłaciłeś za to. A fakt, że organizator wycieczki umieścił tam tę osobę ZA DARMO, bardzo mu za to dziękujemy. Czego od niego chcesz?
Generalnie obowiązkiem przewodnika w hotelu jest sprzedaż biletów na wycieczki, a nie rozwiązywanie problemów z hotelem, chociaż wielu przewodników decyduje i z jakiegoś powodu wszyscy uważają, że to jest ich obowiązek. Tak nie jest, ponieważ hotel ma recepcję i musisz rozwiązywać wszystkie problemy z nimi.
аватар El-ka
Pojechaliśmy z Anex, Transaero Airlines, wszystko super, piętrowy Boeing, odloty bez opóźnień, całkiem odpowiedni przewodnik. Ale nie mogę nic dobrego powiedzieć o Pegasusie, w zeszłym roku opóźnili tam lot o 1,5 dnia, z powrotem o 15 godzin, a pod Domodiedowo był przedstawiciel Pegaza, który najpierw wzruszył ramionami, a potem zmył, zobaczyli Przewodnik raz w hotelu, ale żeby nic nie kupili, zainteresowanie nami zniknęło.Mam nadzieję, że wszystko minie bez opóźnień. Dobrego wypoczynku!
аватар svtol
I zastanawiam się, ile wynosi pensja przewodnika? Czy właściciel płaci mu osobiście? A może procent wycieczek? wtedy przewodnik dostałby 3 kopiejki.teraz nie czytam umowy - agencja sprawdzona - a wcześniej umowa obejmowała usługę przewodnika.i generalnie - nie znamy języka tureckiego i arabskiego, ale wielu w recepcji nie rozumie zbyt dobrze angielskiego!Tak i generalnie wiem, że przewodnicy są odpowiedzialni za swoich turystów. codzienne spotkania w hotelu i rozwiązywanie problemów, w każdym razie teztour jest takie samo w Egipcie, jak i w innych krajach (a przestaliśmy jeździć do Turcji z powodu wysokich kosztów, niedopasowania ceny do jakości i z kilku innych powodów)
awatara
Odpowiedz na inne pytania dotyczące Club Hotel Sidelya 4*
Dodaj zdjęcie
Ładowanie...
Zdjęcie przesłane
×
Wszystkie pytania
ZEA
już