Najgorszy 5*

Pisemny: 1 lipiec 2012
Czas podróży: 22 — 30 czerwiec 2012
Komu autor poleca hotel?: Na relaksujące wakacje
Ocena hotelu:
3.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 9.0
Usługa: 9.0
Czystość: 9.0
Odżywianie: 3.0
Infrastruktura: 5.0
Odpoczywaliś my w Barut Hotels Arum 5 * rodzinie od 22.06. 12 do 30.06. 12. Co moż na powiedzieć o hotelu - to najgorszy hotel, w jakim byliś my w Turcji i wiele z tego, co tu napisano, nie jest do koń ca prawdą . Ale zacznijmy w porzą dku i od pozytywnych aspektó w. Pokoje hotelowe pozostawiają dobre wraż enie - czysto, codziennie uzupeł nianie mini-baru, owoce w pokoju po przyjeź dzie, bezpł atny sejf. Ró ż norodnoś ć i jakoś ć jedzenia na solidnej 4. Na tym się koń czy. Teren hotelu jest bardzo mał y i spacery są moż liwe tylko wzdł uż wspó lnej promenady. W pobliż u hotelu NIE ma plaż y, ale jest tylko miejsce, w któ rym są parasole i leż aki, a w morzu nie moż na pł ywać . Do ką pieli w morzu oferują plaż ę są siedniego hotelu, gdzie sytuacja nie jest duż o lepsza, ale jest okoł o 20 metró w normalnego wejś cia do morza, na któ rym pró bują pomieś cić dwa doś ć duż e hotele. Gę stoś ć jest imponują ca. Piszą o dyskretnej animacji - to nieprawda, to po prostu NIE! Hotel najwyraź niej postanowił zaoszczę dzić pienią dze i utrzymać wł asny teatr, zamiast zapraszać artystó w na wieczorne przedstawienie i rekrutować teatr z wł asnych animatoró w. A w rezultacie - bez animacji, bez wieczornego show. Wieczorny program generalnie zasł uguje na osobną historię , ale có ż . Wieczorne przedstawienie dla dzieci polega na graniu tych samych piosenek iw tej samej kolejnoś ci dzień w dzień , nie oczekuj wię cej. Dzieci z imienia pamię tają animatoró w z dawnych hoteli, ani jednego z Barut Hotels Arum 5*. Radził bym personelowi hotelu, aby pod koniec wieczornego show spacerował po nasypie i sł uchał lub oglą dał wieczorne show w innych hotelach, ponieważ tam jest 2 razy dł uż ej, zobaczysz duż o, nawet w tym samym barze chimera.
A teraz gł ó wną atrakcją Arum jest chamstwo personelu. Na pewno nigdy czegoś takiego nie widzieliś my i nie chcielibyś my tego wię cej widzieć . Zamawiamy z ż oną kieliszek wina na obiad, przynoszą dzbanek, nalewają go do kieliszkó w (to, co mó wią , ż e przynoszą butelkę , nie jest prawdą , hotel nie zapewnia usł ugi napoju butelkowego, przynoszą butelkę , jeś li ty kupić za dodatkową opł atą okoł o 40 dolaró w za butelkę ). Pijemy, a na dole FLY, i ona i ja. Dzwonię do kelneró w, mó wią , ż e jest NORMALNIE, bo jest lato i wiatr, proponują wymianę okularó w i natychmiast cał kowicie przestają rozumieć i wyraż ać się po rosyjsku, a sł owo „kierownik” też jest dla nich niezrozumiał e. Odnajduję kierownika restauracji, on też mó wi, ż e to NORMALNE i moż na albo wycią gną ć muchy, albo zamó wić inne wino, któ re prawdopodobnie bę dzie bez much. Dalsza rozmowa nie miał a sensu, skarga został a, Ż ADNE przeprosiny. Przedstawicielka touroperatora (Olga, Coral Travel) odpowiedział a, ż e ​ ​ zajmuje się tylko kwestiami noclegowymi, a reszta wykracza poza jej kompetencje. Pytanie do Coral Travel - czy tak jest?
Nawiasem mó wią c, Niemcy nie odpoczywają w hotelu na zasadzie all inclusive, napoje kupują osobno (zapewne nauczeni z gorzkich doś wiadczeń ), dlatego podają je do stoł u w butelkach.

Szczerze nie polecam tego hotelu na wizyty, wybó r jest ogromny, ten nie jest tego wart, aby poś wię cać na niego czas i pienią dze.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał