Pytanie o Turcja

  Zadać pytanie
Zadać pytanie
Na Twoje pytanie odpowiedzą eksperci i doświadczeni turyści.
+ Wyjaśnienie do pytania
20241 subskrybenci zostaną
powiadomieni o problemie

Powiązane pytanie «Ogólne problemy»
Lot czarterowy z Odessy do Antalyi został przełożony o 5 godzin bez wyraźnego powodu. Czy można i warto walczyć o odszkodowanie od przewoźnika, który borykał się z takimi problemami?
Lot czarterowy z Odessy do Antalyi został przełożony o 5 godzin bez wyraźnego powodu. Czy można i warto walczyć o odszkodowanie od przewoźnika, który borykał się z takimi problemami?
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał
Subskrybuj
16 subskrybenci  • spytał 2017-09-057 lat wstecz
Odpowiedzi  •  31
аватар 19062005
Mieszkamy w niewłaściwym kraju, niestety… sto procent zamarznie.
аватар NataSt66
W umowie przeczytaj dokładnie wszystkie warunki.W przypadku czarterów jest to „normalne zjawisko”.
аватар L_ena
Jaki jest kraj? Loty czarterowe w ramach umowy mają prawo do transferu w ciągu 24 godzin bez odszkodowania.
Leć zwykłymi liniami lotniczymi - wtedy dostaniesz gorący lunch, a nawet nocleg w hotelu.
аватар Kjokka
W umowie z anes transfer do 12 godzin
аватар sugak70
w oczekiwaniu na kontrakt nie widziałem przepisanego czasu. Na stronie winrose wszystko jest zawoalowane, ale nie ma konkretnej liczby. Zobaczmy, zamówienie od touroperatora.
аватар sugak70
Wskazałem kraj, ponieważ bez kraju nie można zadać pytania na stronie
аватар tolik_2
Nie trać nerwów i czasu, to jest karta.
аватар Anetka-gan
w takich przypadkach istnieje ubezpieczenie „od nieodlotu lub opóźnienia lotu”
аватар Olgaolga153
Przesunięcia czasowe nie są rzadkością w przypadku czarterów. A w umowie bardzo często taki niuans w ogóle nie jest określony. A odpoczynek liczy się w nocy, a nie w dniach, nie przez przypadek. Do hotelu dotrzesz o godzinie 9:00 lub 21:00 - to nie ma znaczenia, nadal będzie to Twoja pierwsza płatna noc. Dlatego jeśli będziesz w hotelu przed 24 godzinami od daty wskazanej w voucherze, to jest mało prawdopodobne, że coś osiągniesz.
аватар sugak70
a jeśli dotrzesz do hotelu po godzinie 00-00, o 05-20 rano następnego dnia - czy to coś takiego zmienia? oto pytanie. Zgodnie z kartą wszystko jest niewyraźne, biuro podróży nie odpowiada za transport (umowa jest pod ręką). Chociaż chcę zrozumieć - czy istnieje mechanizm, aby coś złapać, czy nie marnować czasu. Niech panowie co do meritum sprawy, bez wody. Sam jestem w stanie wylać tu 20 arkuszy, ale to bezużyteczne. Jest fakt 5-godzinnego opóźnienia w wypłynięciu czarteru, co jest udokumentowane, jest fakt zameldowania się w hotelu o 5 rano następnego dnia, jest umowa z agentem i to wszystko Na razie. List z reklamacją do agenta zniknął. Czekamy na odpowiedź, czytamy niezbędne dokumenty. Wtedy zobaczymy, czy warto, czy nie.
аватар Vika284
jaką firmę czarterować z Odessy do Antalyi? Tak, jeśli przyjechałeś i zameldowałeś się w hotelu już następnego dnia, to znacząco zmienia sprawę. Sensowne jest pozwanie touroperatora, ponieważ umowa określa datę, od której będziesz w hotelu. Znajomi, którzy mają biuro podróży, opowiedzieli o próbie z organizatorem wycieczek: turysta zarezerwował hotel Kervansaray Lara 5 * (czasami 4 * w recenzjach), nastąpiło opóźnienie lotu i po przyjeździe zmienił hotel na WOW Kremlin Palace 5 * ( umowa z turystą mówi, że operator ma prawo wymienić hotel na ekwiwalentny lub lepszy) - hotel wydaje się mieć szczęście 2-3 razy droższy i lepszy, ale nie, turysta ATO nie był zadowolony z architektury WOW Kremlin Palace 5 * i wywołał skandal i następnego dnia został przeniesiony do Pałacu Topkapi. Kiedy turysta wrócił do rodzinnego Żytomierza, pozwał za obrazę uczuć patriotycznych, zwrot kosztów wycieczki 50% kosztów wycieczki i plus 10 tysięcy hrywien za uszczerbek moralny każdego turysty. Wygrał proces
аватар sugak70
Firma Rosa Vetrov, z agentem, startuje bezskutecznie, jak już wspomniałem powyżej, przestudiowałem umowę, tam wszystko jest jasne - touroperatorzy nie odpowiadają za transport, wszystko spoczywa na barkach pracowników transportu. Najprawdopodobniej mają z nimi umowę, ale nie wiem, czy jeszcze się do tego dostanę, myślę, że jeśli zechcę, to jest to możliwe. To, co napisałeś nieco wyżej, jest jednym z możliwych rozwinięć wydarzeń, ale nie możesz tego zastosować w naszym przypadku. Dlatego założyłem tutaj wątek z pytaniem, może ktoś już przeszedł tę ścieżkę i poda skuteczny algorytm na kolejne kroki
аватар Vika284
Link do artykułów Kodeksu Lotniczego Ukrainy na temat odszkodowania http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/3393-17/page5
аватар Vika284
Kodeks Lotniczy Ukrainy dotyczy opóźnień lotów regularnych i czarterowych, paragraf 2 artykułu 103 rozdziału XIII "... Postanowienia tego rozdziału dotyczą pasażerów (loty rozkładowe i czarterowe) .."
аватар sugak70
kod przeczytany, art. 106. Odszkodowanie dla pasażerów w przypadku opóźnienia wydaje się być namalowane, ale nie ma odpowiedzi na konkretne pytania. Przepisowy dla przewoźników, ale informacje są brane pod uwagę. Zamazane terminy i definicje w samym kodzie, nie wolno nam zapominać, kto je pisze i kto je akceptuje, i nie wolno nam mieć złudzeń co do naszej sprawiedliwości. Dzięki
аватар ignatieva1982
Czy możesz mi powiedzieć, przez który przewoźnik leciałeś? wspólne zrekompensowało nam pół dnia noclegu, wycieczka do aneksu - nie
аватар Vika284
Jeśli róża wiatrów, to nie Anex, ich lazur leci
аватар Kolhoznic
Ukraina - tse Geyropa! Jeśli pozwiesz, dostaniesz odszkodowanie!
аватар Alexandr-
Ludzie byli kompletnie oszołomieni. **Lot czarterowy z Odessy do Antalyi został przełożony o 5 godzin bez wyraźnego powodu** Co to jest? Czy zamierzasz decydować, które powody są widoczne, a które nie? Jest czarterem i czarterem w Afryce. 5 godzin to nic.
аватар Kolhoznic
Aleksandrze, nie masz racji politycznej w stosunku do przedstawicieli kraju - członka Unii Europejskiej!
аватар sugak70
Nie przeklinajmy tutaj, a wokół jest dość gówna. Lecieliśmy na touroperatorze Joy Nap, przewoźniku Roza Vetrov, o ile dobrze rozumiem, tureckiej firmie. Co do sądu, za wcześnie by mówić, trzeba zrozumieć perspektywę, dlatego stworzyłem oddział. Joey odpisał dziś wieczorem, że w tej sprawie nie ma odszkodowania. Niech tak będzie na razie
аватар haber-x
Joy Nap))))))) wystarczy!
аватар Veronika7081
Całkowicie zgadzam się z Leną: „Loty czarterowe w ramach umowy mają prawo do transferu w ciągu 24 godzin bez odszkodowania”. Nie marnuj nerwów.
аватар 3018886
Powiedz dziękuję, że w ogóle gdzieś ktoś poleci ... zażądaj odszkodowania))))
аватар 3018886
dla Kołhoznic - W Rosji opóźnił się również lot czarterowy z Soczi do Aleppo...
аватар Vika284
Dołącz, wszystko jest jasne. W zeszłym roku pracownik został przeniesiony nie tylko czas odlotu, ale także lotnisko, zamiast Boryspola, odlot z Zhulyan, to jest 8 godzin przed lotem, a po przylocie do Antalyi była niespodzianka, zmienili hotel w Antalya do hotelu w Belek.
I dlaczego odszkodowanie nie jest zapewnione, ponieważ w umowie jest dokładnie określona data rozpoczęcia wycieczki, jeśli dotarłeś do hotelu o 5:20 następnego dnia, lot powinien być następnego dnia, a data wycieczki wskazana w kontrakt
аватар Vika284
Kodeks lotniczy Ukrainy Artykuł 65. Rozwiązanie umowy o przewozie lotniczym z inicjatywy pasażera
Pasażer ma prawo odmówić przewozu lotniczego i odzyskać kwotę pieniędzy w sposób określony przez ustawodawstwo Ukrainy. http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/3167-12/page2
аватар Kolhoznic
Więc, kogo mówisz o swoim języku?!
аватар agent_borabora
Linia lotnicza ma prawo przełożyć lot czarterowy w ciągu 24 godzin bez odszkodowania.
аватар haber-x
agent_borabora, po co powtarzać już napisane informacje? Poza tym 2 tygodnie później?
Pokaż więcej »
awatara
Odpowiedz na inne pytania dotyczące Turcja
Dodaj zdjęcie
Ładowanie...
Zdjęcie przesłane
×
Wszystkie pytania
ZEA
już