Pytanie o Turcja

  Zadać pytanie
Zadać pytanie
Na Twoje pytanie odpowiedzą eksperci i doświadczeni turyści.
+ Wyjaśnienie do pytania
20241 subskrybenci zostaną
powiadomieni o problemie

Powiązane pytanie «Wybór hotelu»
Jak powszechne jest obecnie w Turcji zjawisko „hotel nie jest gotowy i jesteś zabierany do innego hotelu”?
Jak powszechne jest teraz w Turcji zjawisko „hotel nie jest gotowy, a zabierają cię do innego hotelu”, teraz mamy do czynienia z tym, jak dowiedzieć się, jak nie jest gotowy Zielony Pokój, który zamówiliśmy w Mahmutla
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał
Subskrybuj
11 subskrybenci  • spytał 2017-05-058 lat wstecz
Odpowiedzi  •  26
аватар Veronika7081
Z tego co wiem Green Peace Hotel 3* w Alanyi nie działał w sezonie 2016. Ogólnie rzecz biorąc, dobrze jest napisać list do działu relacji z gośćmi. Piszesz: „Mamy teraz do czynienia z tym…” Czy organizator wycieczki uprzedził Cię z wyprzedzeniem, że hotel nie zdążył otworzyć się na Twój przyjazd? A kiedy jest twój lot? Ogólnie rzecz biorąc, podczas wymiany organizator wycieczki musi zapewnić podobną opcję wakacji przy podobnej polityce cenowej lub wyższej.
аватар Olgaolga153
Czy nie byłoby łatwiej zmienić hotel przed wyjazdem? W każdym razie muszą zaszczepić w hotelu poziom nie niższy niż zapłacony.
аватар iNicole
„organizator wycieczek musi zapewnić…” może i powinien, ale w praktyce jest inny wynik
аватар Veronika7081
iNicole, co mogę ci powiedzieć. Oczywiście rzeczy się zdarzają. Raz w roku kij strzela. Nikt nie jest przed tym bezpieczny, nawet w szczycie sezonu, kiedy hotel nie może przyjąć z powodu przepełnienia, a touroperator „technicznie” nadal sprzedaje wycieczki przez biura podróży i na miejscu przenosi wczasowiczów do innych hoteli.
аватар iNicole
kiedyś przeniesiono nas do hotelu, powiedziałbym, 2 poziomy niżej, odnosząc się do „zamknięcia sezonu”… oba hotele należały do ​​tego samego Turka… organizator wycieczek „połączył się”… i odrzucił kolejne roszczenia...
аватар babol
I mieliśmy przypadek wprost przeciwnie - pojechaliśmy do "najgorszego" hotelu, ale osiedliliśmy się w "najlepszym" (przynajmniej pod względem lokalizacji, hotele tego samego właściciela). "Rozwiązaliśmy" problem. Nie byliśmy przy wszystko w reklamacji - wsiedliśmy na pierwszą linię (i wykupiliśmy wycieczkę do hotelu na drugiej linii)
аватар musja7
nie ma tu opcji „niższego poziomu” Green Peace to hotel 3*. Czyli przy przeprowadzce, w najgorszym przypadku, w tych samych 3*, lub w najbardziej budżetowych 4*
аватар iNicole
musja7, faktem jest, że trójka z trójki jest inna - w moim przypadku tak było... pod koniec tygodnia odpoczynku hotel 3* został oficjalnie nagrodzony zasłużonym 4*... po 2 dniach hotel zaczął przygotowywać się do zamknięcia i wszyscy turyści zostali przeniesieni do hotelu, coś w rodzaju 3*, ale gorszego hotelu nie widziałem!
аватар Siryi
Jesteśmy tu już od czterech dni! Operator Join Up i jego turecki partner zgłosili JUŻ w autobusie w drodze z lotniska, że ​​hotel nie jest gotowy i skonfrontowali się z faktem, że są zabierani do hotelu Sea Bird i skłamali, że są w Mahmutlarze. Faktycznie okazało się, że jest w Konakli, ale ponieważ w autobusie nie było internetu, musiałem zgodzić się na nieznane. PIERWSZY zostaliśmy przywitani przez przyjazny personel i otrzymaliśmy ładny pokój z pięknym widokiem. I zgodziliśmy się. Nonsens polegał na tym, że w tym roku byliśmy w hotelu prawie 3-4 gośćmi i jasne jest, że jest to dość niezwykłe, gdy jest więcej pracowników niż ludzi. Jedzenie pierwszego dnia było na szokującym minimum, ale po naszym oburzeniu byliśmy zmuszeni codziennie dodawać znacznie więcej. Ogólnie rzecz biorąc, formalnie TO JEST CZTERY, ponieważ nie można przedstawić roszczenia w całości, recenzje tutaj są złe, ALE jest pewien niuans, że recenzje są dalekie od samego początku sezonu. WODA na górce jest włączona prawie tylko dla nas, wszelkie pragnienia są spełnione, cisza w hotelu to nie jest właściwe słowo, na plaży jest też przestrzeń, jedziemy na plażę
аватар Siryi
Zjeżdżalnie na plaży sąsiada - nikomu to nie przeszkadza, picie na plaży, co dziwne, w obecności napiwków, kawy i jej odpowiedników, wody. Byliśmy już na 2 wycieczkach, w sumie tam trafiliśmy, ale to nie jest fatalne - postanowiliśmy nie psuć nam wakacji marudzeniem
аватар Siryi
A Join Up zauważył i doszedł do wniosku, że chodzi o ludzi
аватар Veronika7081
Siryi, wiesz o Join Up Tour, są różne recenzje. W ubiegłym roku Joint współpracował z Yanair Airlines w Turcji. Niektórzy są całkowicie zadowoleni ze swojej pracy. Inni skarżą się, że ten touroperator lubił wykonywać opóźnione loty do Turcji i wczesne loty z Turcji, „kradnąc” w ten sposób urlop urlopowiczom. Dotyczyło to wielu lotów regionalnych w zeszłym sezonie, na przykład z Winnicy do Antalyi iz powrotem. Osobiste doświadczenia z Joinem są pozytywne. Doświadczenie znajomych jest negatywne. W zeszłym roku osobiście poleciałem z nimi z Kijowa do Antalyi: żadnych skarg. Wyjazd Kijów-Antalya: wcześnie o 2.00, bez opóźnień. Spotkaliśmy się i przywieźliśmy do hotelu. Powrót: lot był o 18.00, ale został przełożony na 20.00. Ale zostaliśmy poinformowani dzień wcześniej, umieszczając ogłoszenie na stoisku. Przewodnicy z Join sprawdzili się doskonale w hotelu, zawsze byli połączeni przez Viber. Nie mogę powiedzieć nic złego.
аватар Veronika7081
Siryi, teraz o negatywnych doświadczeniach znajomych (przyjaciół moich znajomych) z Join up i Yanair. Wyjazd regionalny z Winnicy do Antalyi bez problemów. I wtedy zaczęły się karuzele. W tym czasie w Turcji doszło do nieudanego zamachu stanu. Ale wszystkie linie lotnicze i touroperatorzy pracowali normalnie. Joint Up i Yanair z powodzeniem wysłały loty do Kijowa. Ale z Winnicą - jako „błędnym kołem”. Odpoczywali w Belek. Przywozili ludzi do Antalyi, umieszczali w hotelu i „marynowali” przez ponad dzień. Tak, all inclusive zadziałało. Ale do ostatniej chwili nie znali godziny wyjazdu, był on kilkakrotnie przekładany. I wtedy okazało się, że równolegle nastąpiła awaria samolotu w Burgas w Bułgarii, a Yanair miał kompletną „nierównowagę” lotów. Niedawno widzieliśmy się na wspólnych urodzinach znajomych: wciąż pamiętają ten „nastrój walizkowy”. Więc jest inaczej.
аватар iNicole
serna7081, co to ma wspólnego z lotami? pytanie dotyczyło zmiany hotelu?
аватар Veronika7081
Siryi, ale w imię sprawiedliwości chcę powiedzieć, że wybitni touroperatorzy i linie lotnicze również mają „przebicia” w swojej pracy. Raz w roku, jak mówią, i kij strzela. Sam pamiętam osobiste doświadczenie wyjazdu we wrześniu 2015 roku z Kijowa do Antalyi. Organizator wycieczek Coral Travel Ukraine, linia lotnicza: Ukraińskie Linie Lotnicze. W ciągu dnia godzina lotu została potwierdzona o godzinie 4.00, nic nie zapowiadało brudnej sztuczki. Przybywając na lotnisko Boryspol, początkiem rejestracji były „karuzele”. Najpierw niespodziewanie zmieniane jest okno odlotów, a potem do terminalu dowozi się autobus. Czekając dali butelkę Morshinsky 0,5l i kanapkę. I wystartował dopiero o 8.00. W tym samym czasie loty innych linii lotniczych odbywały się na czas. Po przyjeździe dowiedzieliśmy się, że od kilku dni opóźniają loty i to nie tylko z Kijowa, ale także z Odessy i Lwowa.
Siryi, z głębi serca życzę Wam udanych wakacji, nawet jeśli nie w wybranym przez Was hotelu, i wspaniałej pogody!
аватар Veronika7081
iNicole, generalnie odpowiedziałem autorowi na jego zdanie: „Join Up został wzięty pod uwagę i doszedłem do wniosku, że to turbo o ludziach”. I tak pisałem o pracy Joina i jego partnera Yanaira w zeszłym roku. Wszystko jest inne. Może to również wpłynąć na wymianę hotelu i to nie tylko na początku sezonu.
аватар iNicole
serna781, Czy operator odpowiada za przewoźnika lotniczego?
аватар Veronika7081
iNicole, w zeszłym roku zarówno Coral, jak i TUI miały wymianę hoteli. W żaden sposób nie toleruję przyłączenia się. Jednak w ubiegłym roku, ze względu na znaną sytuację, część hoteli nie została otwarta do początku sezonu, dlatego doszło do wymiany. I rzeczywiście, niestety, autor prawdopodobnie nie będzie mógł wystąpić z roszczeniem w tej sprawie, ponieważ Join zaproponował czwórkę zamiast trójki.
аватар Veronika7081
iNicole, właściwie tak. To jego partner w zeszłym roku, z którym podpisał kontrakt. Jeśli partner mu nie odpowiada, to go zmieni. Czy to logiczne? W tym roku, przy regionalnych lotach z tej samej Winnicy do Antalyi i Dalaman, jest to już widoczne. Organizatorzy wycieczek TPG i Join Up Tour wybrali Windrose i Bravo zamiast Yanair. Poczekajmy i zobaczmy, jak będzie z nimi sytuacja z wyjazdami regionalnymi w tym sezonie. Z Winnicy odbył się pierwszy lot do Antalyi 30.04.17 (Róża Wiatrów) bez żadnych skarg. Dziś spodziewamy się drugiego.
аватар id12084977
Miałem sytuację pod koniec sezonu, że zamówiłem 3 gwiazdki. hotel w Kemer, który należał do sieci hoteli. Potem okazało się, że w związku z końcem sezonu mój hotel jest zamykany i zaproponowano mi inny hotel z tej samej sieci, 4 gwiazdki, ale w innym mieście. A ja odmówiłem i pilnie zacząłem wybierać inny hotel na ten sam budżet, ale w Kemer. Dla mnie ważne było, w jakim mieście mieszkać. Najgorzej jest, gdy podobna sytuacja pojawia się na miejscu po przyjeździe, gdy nie ma zbyt wielu okazji, aby coś zmienić.
аватар Siryi
Tak właśnie się stało – Join Up dowiedział się o niedostępności hotelu oczywiście nie po drodze – w autobusie do Alanyi. Organizator celowo ukrywał ten fakt, ale dobry pokój i nasz szok, w połączeniu ze stanem senności, odegrały rolę na korzyść organizatora – zgodziliśmy się na pierwszy hotel, który nam zaproponował (delikatnie mówiąc narzucony) (z Oczywiście Joyne Up wiedziała, dokąd nas przeniósł i jakie oceny i recenzje tego hotelu).
аватар Siryi
Na reputację operatora dużo przyzwoiciej byłoby sprawdzić nas w droższym hotelu, a nie w formalnie wyższej 1 gwiazdki, ale według opinii, jednym z najgorszych hoteli w regionie. Poczucie, że Operator sarkastycznie się z ciebie śmiał.
аватар Veronika7081
Siryi, co mogę powiedzieć: chcę cię tylko wesprzeć. Jeśli nie jesteś zadowolony z wielu rzeczy w nowym hotelu, złóż reklamację na piśmie: najpierw do przewodnika Join Up w hotelu, a po przyjeździe do biura podróży, które musi przekazać to roszczenie kierownikowi wycieczki operator Dołącz. Docelowo umowa jest pomiędzy Tobą a biurem podróży. Ale powtarzam, praktycznie trudno będzie uzyskać jakąkolwiek rekompensatę, ponieważ w rzeczywistości umieszczają cię w pierwszej czwórce, choć nieistotnej, a nie w pierwszej trójce. Ale oczywiście spróbuj.
аватар Siryi
serna7081 zgadza się – były rozmowy zarówno z biurem podróży przez vibera, jak i z operatorem SmartVoyaj przez pierwszy dzień, ale po przestudiowaniu umowy zdałem sobie sprawę, że jest to formalny wzrost gwiazdorstwa – jedna i granica w formie vouchera dla administracji hotelu przeszło - dwa i kolejne gesty zależą od dobrej woli operatora lub jej braku, biuro podróży Planet Tour, nic nie osiągnąwszy od touroperatora, po prostu wstrzymało się od dalszej komunikacji, a lokalny partner Joyne Apa SmartVoyaj zaczął intensywnie "odwalać mnie" - teraz wszystko załatwimy - spodoba ci się - po czym próbowali podnieść gazetę "że nie jesteś w roszczeniu" - na co splunąłem i poszedłem do morze - na tym wszystko zamarzło.
Swoją drogą, właśnie przyjechałem w nocy :)
аватар Siryi
Co właściwie zostało osiągnięte? no, może bardziej zajrzeli im w usta - woda na wzgórzu została podkręcona na naszą pierwszą prośbę i często tylko dla nas, no cóż, brak bufetu (który spowodował nasz główny protest) ustał następnego ranka.
аватар Siryi
Odwołanie się do sumienia JoinUp jest naprawdę zabawne – jeśli organizator wycieczek zrobił to raz – w zasadzie uważa, że ​​jest to możliwe i jest to integralna część ich stylu (przepraszam, nie zgadzam się – tu nie chodzi o kij strzelanie raz w roku a konkretnie u mnie).
Tyle tylko, że chcę, aby ludzie mieli świadomość, że tak się dzieje i że jak najwięcej osób w pracy touroperatorów omija takie podwodne rafy.
Moje osobiste wnioski z tej sytuacji - poza sezonem jeździć na wycieczki do Turcji TYLKO w 5*, przy wymianie nie dostaniesz kontrastu, bo gradacja 4* w Turcji wydaje się duża.
Posłuchaj rad biura podróży na temat hoteli sprawdzonych DOKŁADNIE przez to biuro - bo sam Green Peace Hotel znalazłem na własnej głowie po wielu tygodniach surfowania w Internecie - biuro podróży szczerze powiedziało, że nie znają tego hotelu i odpowiednio, jak się okazało, jego historia medyczna nie została otwarta w 2016 roku (we wrześniu przyjęli turystów, jak się dowiedziałem, Rosja otworzyła się po prostu)
awatara
Odpowiedz na inne pytania dotyczące Turcja
Dodaj zdjęcie
Ładowanie...
Zdjęcie przesłane
×
Wszystkie pytania
ZEA
już