Pytanie o Turcja

  Zadać pytanie
Zadać pytanie
Na Twoje pytanie odpowiedzą eksperci i doświadczeni turyści.
+ Wyjaśnienie do pytania
20241 subskrybenci zostaną
powiadomieni o problemie

Powiązane pytanie «Ogólne problemy»
Nie odleciał przesunięty czas odlotu, wycieczka. Agent mi nie powiedział! Co robić? Kto jest winny?
Dzisiaj nie polecieliśmy do Turcji! Historia okazała się dziwna i obraźliwa! Dawno nie byłam na wakacjach! Postanowiliśmy więc pojechać, bo wcześniej byłam bardzo chora (zapalenie zatok)! Chcieli szybko odejść, poprosić dziecko o opuszczenie szkoły, znaleźć hotel, opłacony 1 października! A my szykujemy się na relaks!Biuro podróży przysłało mi pocztą vouchery i ubezpieczenie, ja je wydrukowałam (ponieważ znajduje się w innym mieście, ja i moi znajomi nieraz z niego lecieliśmy)!
Dzień przed odlotem zadzwoniłam do niej i ustaliłam godzinę odlotu: 10.00!O 8.00 popędziliśmy na lotnisko, poszłam na odprawę i powiedzieli mi: "Twój samolot odleciał o 4.40 rano!". Znaczenie tego wyrażenia nie dotarło do mnie dobrze, trudno było w to uwierzyć!
Teraz chodzi o to: okazuje się, że godzina wyjazdu została zmieniona 1 października, sprawdziłem voucher na moje imię i nazwisko, a nawet nie wiedziałem, gdzie szukać, no dobra, nie rozumiem (dlatego kontaktujemy się biuro podróży), ale agent właściciel biura podróży ma ponad 10 lat.
Teraz pieniądze na hotel i lot są opłacone, nie zwrócą mi ich, lot powrotny jest opłacony
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał
Subskrybuj
26 subskrybenci  • spytał 2015-10-049 lat wstecz
Odpowiedzi  •  285
аватар helena_fortuna
O której godzinie jest napisane na voucherze? Oto pytanie - kto jest winien.
Co zrobić - zadzwoń i zapytaj najbliższą recepcję / za dopłatą w tej sytuacji / - taka byłaby moja decyzja.
Ale - ty decydujesz!
аватар vnpdstar
Rozumiem swój biznes i nie chcę tego rozumieć, zadaniem było poinformowanie mnie i zwrócenie uwagi na zmianę w czasie (czyli w ogóle na to nie patrzyła), nie zrobiła tego Z Mińska nie ma tak wielu lotów! i w ogóle przestała odbierać telefon, powołując się na to, że miała dzień wolny!
аватар Slav1
Autor, nadal będziesz uważał się za „winny”, ponieważ większość umów jest sprecyzowana. Klient tego typu musi określić godzinę odlotu
Kilkadziesiąt razy zmieniano również godzinę wyjazdu, ale zwykle później.
Na twoim miejscu zabrałabym spakowane torby i kupiłabym tam bilety, aby nie zgubiły się moje bilety na nocleg i powrotne. Nie trać czasu. To właśnie robią wszyscy spóźnieni podróżnicy.
ALE to jest, jeśli zapłaciłeś za drogi hotel, jeśli jest tani, to nie ma powodu, aby płacić za bilety avai
Opcja na dziś 10.05.2015
Lot Mińsk - Antalya o 16:00 cena 341$ Turkish Airlines
Jeśli polecisz jutro 6.10-.2015 - to Belavia
cena 238 $ Jest 5 lotów rano w odstępie 2 godzin, wszystkie w tej samej cenie, pierwszy o 6:45
аватар vnpdstar
mamy zagrodę, ich lot to dopiero 6.10, czy to są ceny za godzinę?
аватар sigur62
„…i czas, kiedy nawet nie wiedziałem, gdzie szukać, ok, nie rozumiem…” (c)
========================================================= = ====
Superturysta)))
Tak, możesz jeździć tylko tramwajem.
аватар kashkan1
Wpisz nazwę swojego biura podróży. Wróg musi być poznany z widzenia. pomoże innym nie znaleźć się w podobnej sytuacji.
аватар Igor.nsk
Jeśli godzina jest wskazana na voucherze, a Ty go nie widziałeś, to zdecydowanie ponosisz winę.
аватар mpvera
W rzeczywistości dzieje się tak we wszystkich biurach podróży! Musisz być ostrożny, zdobyć więcej informacji, przynajmniej czytając recenzje o wycieczkach. Smutne, oczywiście!
аватар vital-m
Moim zdaniem godzina wyjazdu nie jest wskazana na voucherze. Jest na to bilet elektroniczny.
аватар vital-m
I ogólnie, jeśli chcesz się zrelaksować - pilnie kup bilety na własny koszt i jedź.
аватар mpvera
My zawsze po otrzymaniu dokumentów otwieramy stronę lotniska w domu i śledzimy nasz lot, aż wyjdziemy z domu.
аватар Lidia47
Jakim "turystą" jesteś taki nieodpowiedzialny... sam mówisz - leciałeś wcześniej... jestem tu dzień przed odlotem i dzień lub dwa przed odlotem stamtąd monitoruję ruch lotu prawie co minutę ...
аватар logvinova
Trzeba jakoś odlecieć, a po przylocie załatwić sprawę z agencją. Wtedy być może przynajmniej zrekompensują koszt nowych biletów. Jeśli w voucherze pojawił się nowy czas, do diabła z dwójką będziesz coś pozwał.
W ogóle pierwszy raz słyszę, że zmienili czas na wcześniejszy !!!!!!!!!! W końcu nie wszyscy mieszkają w strefie lotniska))) Ktoś podróżuje z innych miast !!!
аватар Lidia47
Dlatego musisz śledzić przez jeden dzień - przynajmniej !!! I nie siedzieć spokojnie na księdzu do ostatniego, licząc na ciotkę, która nie przejmuje się cudzymi problemami... ona, widzisz, ma DZIEŃ WOLNY!!! Ale negatywne doświadczenie też mnie czegoś nauczyło, ta sytuacja mogła się wydarzyć w poważniejszej sytuacji.
аватар Sergey4467
Przez ostatnie 24 godziny zazwyczaj śledzę czas odlotu na internetowej tablicy wyników lotniska i na stronie internetowej linii lotniczej.
аватар vnpdstar
Ja sam latałem z tej firmy i mojej mamy nie raz! I nie chcę już latać, obudziłem się dziś rano i podjąłem decyzję za siebie! Wszyscy piszą, że tak nie jest, ale prosiłem o radę, a nie o ataki!
аватар vnpdstar
I tak, z Mińska ślad. lot, dopiero jutro z Coral Travel, ale biletu na inne czartery nie można kupić, a wszystkich znajomych wychowałam na lotnisku, to niemożliwe!Czartery w ogóle nie widzą !!! W innych firmach powiedzieli mi tak: „To jej wina, ale tylko twój agent może kupić bilet czarterowy z Mińska!”
Mieli taki przypadek, agentka kupiła na własny koszt bilety dla turystów i odlecieli, ale to było w Moskwie, (kilka czarterów), a tu .............
аватар Lidia47
Cóż, dają ci radę - na przyszłość ŚLEDŹ SIĘ !!! Z pieniędzmi możesz się pożegnać - na pewno! A jeśli nie podobają Ci się opinie ludzi - a można było to przewidzieć, znając komunikację internetową, nie musiałeś się kontaktować... jesteś naszym drażliwym... Sama schrzaniłeś, ale ktoś jest winien. .. prawdopodobnie "Putin" ...
аватар Lidia47
Ach, więc ty, wiedząc, że jakaś „agentka” kupiła już bilet na własny koszt, zdecydowałeś… Ogólnie – dobra robota!
аватар vnpdstar
Drogi doradco! 1. Uwaga!!!!Nie jestem z Rosji!
2. Nie jestem drażliwy, zamieściłem swoją historię dla porady, bo na tej stronie są biura podróży, a nie dla „inteligentnych wypowiedzi”, które znam o sobie! Sprytny wagon, ale mało sensu!
аватар vnpdstar
nie, kupię dla siebie, haha, nastrój gówniany, bilety na własny koszt znów okazują się gówniane A reszta też się gówniana! Wyrównanie SUPER!!!!Jesteście moimi doradcami!!!!
аватар vnpdstar
I do agenta za moje wakacje, długo, ach, jak długo powiem "dziękuję"
аватар Alexandr-
Nie rozumiem, jakiego rodzaju roszczenia wyrażają niektórzy tutaj wobec biura podróży? Mężczyzna miał w rękach wydrukowane dokumenty, w tym prawdopodobnie bilety elektroniczne. Czas odjazdu jest oznaczony czarno-białym kolorem. A jeśli wskazano tam jeszcze stary, to nic nie znaczy. W tym roku nasz czas wyjazdu zmienił się dwukrotnie i tylko wcześniej. Wszystko jest doskonale śledzone na stronie touroperatora, w naszym przypadku był to Sanmar. Ale poza tym zawsze na dzień przed wylotem trzeba sprawdzić tablicę wyników online na stronie lotniska. W ogóle nie rozumiem roszczeń autora pytania do biura podróży i jego otoczenia. Roszczenia powinny być tylko do siebie. biuro podróży może obsłużyć 100 turystów na różnych lotach do różnych krajów. Nie powinien i nie będzie śledził zmian w lotach i dzwonił do swoich turystów. Zawsze musisz śledzić swój lot.
Właśnie zapłacili za ich żłobienie, nie ma tu nic do dodania.
аватар AllOverTheWorld
Tu grał czynnik ludzki.
Jak rozumiem, mimo wszystko w voucherze godzina jest wskazana nie 10, ale 4 rano, prawda?
Ale polegałeś na słowach swojego biura podróży.
Rozumiesz, że nie jesteś jedynym turystą ze swoim agentem. A ona, podstawówka, może po prostu pomieszać czas.
Na przykład: Kupując bilet w kasie, wiedząc, że pociąg odjedzie o 10.00, a już od pół roku kursuje godzinę wcześniej. Czy obwiniasz kasjera?
Nie wiem jak wy, ale swoje vouchery znam prawie na pamięć (bilety, hotel, linia lotnicza, godzina i data wylotu)
To wszystko, czego potrzebuję .... Nie obwiniam cię, ale wszyscy jesteśmy ludźmi i mamy tendencję do popełniania błędów, ale przerzucanie całej odpowiedzialności na twojego agenta nie jest w porządku. A legalnie nigdzie nie dojdziesz. A wszystko inne jest wyłącznie na SUMIENIE twojego agenta
аватар Alexandr-
Dodatkowo chciałbym zwrócić uwagę na tych, którzy doradzają kupno biletów na kolejne loty. Linia lotnicza ma prawo anulować e-bilety OBA KONIEC, jeśli osoba nie dokonała odprawy w mieście wylotu na JEGO lot. w związku z tym 90%, że autor pytania również nie dostanie się do karty powrotu. I jeszcze raz dziękuję tylko sobie.
аватар logvinova
Nie wszystko jest takie jasne. Moje biuro podróży na dzień przed wylotem iw dniu wyjazdu koniecznie oddzwoni i potwierdzi lot. Pyta też, jak dotarliśmy do Kijowa i czy wszystko jest u nas w porządku))) Dlatego też tak naprawdę nie patrzę na kupony. Teraz będę))))))
аватар Alexandr-
I pamiętaj, bony nie wskazują godziny wyjazdu.
Są na to bilety elektroniczne. A żeby nie spóźnić się na lot, takich jak one powinno być więcej… MÓZG, tutaj !!!!
аватар Lidia47
Dlaczego w ogóle przyszedłeś tu po radę? Dzwoniła już do wszystkich, wie wszystko i dlatego - po co płakać i jęczeć też tutaj? Pozbawiony uwagi??? I drodzy "doradcy", wstawmy się na biedną dziewczynę na wakacjach w Turcji, co? Słaby??? W naszym kraju lubią apelować o miłosierdzie w Internecie, odsłaniając swoje konta i numery kart…
аватар Slav1
Ludzie, dlaczego wskoczyłeś na vnpdstar? Jak długo wszyscy jesteśmy takimi ekspertami? Taka sytuacja mogła przydarzyć się miłości do nas wcześniej podczas pierwszych wyjazdów.
Autor ma opcję numer 1 na lot samolotem - trochę za drogo
W wariancie nr 2 można tanio kupić bilet na czarter, a kontaktując się z organizatorem wycieczki można nawet "miejsce za darmo" - w każdym czarterze są 2-3 wolne miejsca, zwłaszcza że to nie do końca sezon teraz.
W każdym razie pozywanie biura podróży nie ma znaczenia PRAWNEGO.
Chociaż, czysto po ludzku, normalne biuro podróży, które ceni sobie swoją reputację, powinno dbać o swoich klientów.
аватар AllOverTheWorld
Do Alexandra nie wiem, co jest w waszych voucherach na rok 2009, ale w moich voucherach (oczywiście jest osobny lot) podana jest godzina przylotu i odlotu
Pokaż więcej »
awatara
Odpowiedz na inne pytania dotyczące Turcja
Dodaj zdjęcie
Ładowanie...
Zdjęcie przesłane
×
Wszystkie pytania
ZEA
już