Pytanie o Turcja

  Zadać pytanie
Zadać pytanie
Na Twoje pytanie odpowiedzą eksperci i doświadczeni turyści.
+ Wyjaśnienie do pytania
20241 subskrybenci zostaną
powiadomieni o problemie

Powiązane pytanie «Ogólne problemy»
Linie lotnicze UTAIR-Ukraina. Kto latał?
Turyści, którzy polecieli z UTAIR-Ukraina z Boryspola do Antalyi, odpowiedz!))) Jakie są twoje wrażenia? Recenzje w Internecie są okropne, mówią, że loty są opóźnione, samoloty są stare, obsługa okropna. Kupiliśmy wycieczkę z Anex-tour, okazuje się, że latają z UTair ... A my jesteśmy z małymi dziećmi ... Potrzebujemy świeżych recenzji)))
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał
Subskrybuj
16 subskrybenci  • zapytał 2012-04-0513 lat wstecz
Odpowiedzi  •  26
аватар Milwaukee
jeśli już kupiłeś wycieczkę, dlaczego "Potrzebujesz świeżych recenzji)))" ??
аватар PolikSVT
A jaka jest różnica w wyborze linii lotniczej - lecisz z małymi dziećmi czy bez? Nie rozumiem czegoś, jakie specjalne warunki zapewnia ta lub ta linia lotnicza dla dzieci?
аватар _Yulia_P
Milwaukee, uprzedzony jest uzbrojony.Przygotuj się psychicznie, włóż do bagażu podręcznego dużo pieluszek i jedzenia dla niemowląt na wypadek opóźnienia lotu.
PolikSVT Nie mówię o specjalnych warunkach dla dzieci. Przede wszystkim interesuje mnie czy informacja o dużych opóźnieniach lotów jest prawdziwa.Po odprawie przez pół dnia będę siedział głodny na lotnisku, dzieci w to wątpią.Chcę się przygotować tak jak pisałam powyżej.
аватар mannes
Oto nowa recenzja dla Ciebie na temat pracy tej linii lotniczej i Anex. Czytaj, wyciągaj własne wnioski...
http://blogs.turpravda.com/mannes/65687.html
аватар sigur62
Samolot UTair rozbił się w Tiumeniu 3 dni temu, prawie wszyscy zginęli. Ale to jest nasz UTair, Twój niezależny może być fajniejszy...
аватар _Yulia_P
M-tak ... Koleżanka pracuje w biurze podróży, obiecała pomóc w zakupie wycieczki w najlepszej cenie ... Pomógł ... Zaufany ... (((
аватар sigur62
Dobra, nie smuć się. Najważniejsze jest tanie.
аватар PolikSVT
"włóż więcej pieluszek i jedzenia dla niemowląt do bagażu podręcznego na wypadek opóźnienia lotu" - wszystko to będzie OBOWIĄZKOWE, niezależnie od tego czy innego AK (w przypadku siły wyższej). To są loty CZARTEROWE. A wina w transferze lotów leży nie po stronie TO i linii lotniczej, ale na lotnisku wylotu. Czartery są uważane za loty „drugiej klasy” i ze względu na sezon regularny spędzają czas według własnego uznania. Aby tego uniknąć, możesz z wyprzedzeniem kupić bilety na regularny lot (jeśli takie istnieją na okres Twojego wyjazdu nad morze). Co do Anexa to wielokrotnie stwierdzałem tutaj, że osobiście nie mam żadnych skarg na Anex, ostatnie 3 razy latałem z nim do Turcji (wrzesień 2010, czerwiec i październik 2011), loty do Antalyi z Jekaterynburga były minuta po minucie, opóźnienie była dopiero w czerwcu 2011 r. podczas lotu powrotnego, przez 2 godziny, bo było dużo prawie jednoczesnych odlotów z Antalyi, pasów startowych było za mało.
To tylko bezpośrednia wina strony tureckiej, która nie zaplanowała lotów z wyprzedzeniem. Jeśli chodzi o Yu-Tair: są samoloty Boeinga, niektóre są nowe, inne niezbyt dobre, a odległość między siedzeniami też jest inna. Pledy i poduszki trzeba „wydobyć”, jeszcze nie posadzone na krzesłach, jest ich bardzo mało
аватар sigur62
Pampersy są nie tylko dla niemowląt.
аватар dfad1ripe
UTair i UTair Ukraine to nie to samo. W jedynym 737 UTair Ukraine (nadal mają 5 ATR 42, ale polecisz 737) w porównaniu z innymi liniami lotniczymi, odległość między rzędami jest znacznie zmniejszona, jest BARDZO tłoczno. Ale sam samolot jest w dobrym stanie, piloci są doświadczeni, stewardesy żywią się na czas. Nie martw się.
аватар Oleksii64
Opóźnienia lotów niestety zdarzają się również w sezonie zasadniczym.
аватар Kobylkin
Nasze linie lotnicze są prawie takie same, latały tym samolotem w zeszłym roku z Doniecka. Jak na 15-letni samolot, stan jest bardzo osobisty, personel jest przyjazny. Podobało mi się to bardziej niż z Aerosvitem (zarówno pod względem konserwacji, jak i stanu wkładki). Ale po locie z Turkish Airlines i Pegasusem do samolotów naszych linii - noga nie!
аватар _Yulia_P
Dziękuję wszystkim za Wasze historie i rady. Wcześniej leciałem z UIA, żadnych skarg na nie ... Kupiliśmy wycieczkę do Turcji, powiedziano nam, że Anex leci z UTair, natknąłem się na zapis o wypadku samolotu UTair w Rosji w wiadomościach internetowych , postanowiłem dokładniej przestudiować informacje na ten temat a/k, opinie są bardzo niepochlebne...
Ale raz na jakiś czas nie musi, może będziemy mieli szczęście…
аватар _Yulia_P
No i wróciliśmy z urlopu, polecieliśmy, jak pisałem, liniami lotniczymi „UTair Ukraine” razem z Anex-Tour. Nie wyszło tak źle, jak sobie wyobrażałem i czytałem. Poranne loty, żadnych opóźnień, miłe stewardesy. Wnętrze samolotu jest trochę sfatygowane, ale czyste. W porównaniu z UIA pod względem żywieniowym jest trochę gorzej, w drodze do Turcji dali jajecznicę, jogurt i warzywa, w drodze powrotnej kanapkę i babeczkę.
Chcę wyciągnąć własny wniosek - UTair Ukraine nie jest taki straszny, 2 godziny 20 minut normalnego lotu z Boryspola do Antalyi.
аватар yantonina2
Lecimy też do Antalyi, my wybraliśmy hotel, a biuro podróży podało, że ten hotel współpracuje z Anekstur (odpowiednio linia lotnicza Yuteir). Wcześniej latali tylko UIA.Chociaż biuro podróży przekonało mnie, że Anekstur zmienił się na lepsze, nadal nie wierzę, że Yuteir całkowicie zastąpił stare samoloty, notabene ostatnio, ze względu na degradację samolotu , podwozie pękło podczas startu, dobrze, że Turcy zauważyli awarię i piloci byli gotowi do awaryjnego lądowania. Postanowiliśmy nie ryzykować, wybraliśmy inny hotel i znów polecimy Pegasusem i UIA, trochę drożej, ale ciszej.
аватар torch
W maju 2012 polecieliśmy do Egiptu (Hurghada). W Boryspolu jeszcze przed rozpoczęciem rejestracji zapowiedziano opóźnienie o 2 godziny. Godzina spędzania czasu w holu, dlaczego godzina w poczekalni. Jak się okazało w firmie ONE Boeing wykonuje absolutnie wszystkie loty czarterowe do Turcji i Egiptu Anekstura. A siedząc już w poczekalni oglądaliśmy zdjęcie przylotu samolotu z Antalyi, rozładunku pasażerów, bagażu, śmieci, załadowania bagażu, jedzenia, tankowania, a za nami odlecieliśmy. Taki przenośnik bez snu i odpoczynku. Lot tam był zarówno wygodny, jak i przyjemny pomimo zmęczonego wyglądu samolotu, a startu i lądowania - wszystko poszło z hukiem. Ale podróż powrotna pozostawiła nieprzyjemne emocje i nawet spóźnienie o 2 godziny nie zmartwiło nas zbytnio, bo jak nam powiedziano w hotelu, ale 4 godziny ciągłych turbulencji, po 2 godzinach lotu zgasło światło w kabina i pozostałe 2 godziny na światłach awaryjnych (wylecieliśmy do ciemnej pory dnia) i przy lądowaniu kilka nieudanych prób wypuszczenia podwozia i Och, cud! w końcu się wydostali. . . bardzo nas zdenerwowało. Załodze trzeba oddać to, co należy: latać na „starych ludziach” – trzeba mieć dobre zdrowie.
аватар ewangelina
Ja również jestem w tym roku na rozdrożu z Odessą, tylko Yuteirowi pozwolono pojechać do Antalyi. A ja jestem fanem UIA. Z nimi wycieczka okazuje się przyzwoicie tańsza. Ale wciąż się powstrzymuję! Bóg ratuje sejf, znam też informację, że jeden samolot jest eksploatowany bezbożnie.
аватар ewangelina
Przepraszam za błędy. Klawiatura jest stara, tworzy spacje.
аватар rizhova2
Lecieliśmy z Antalyi, po przebudzeniu się rano o 3 w nocy w pośpiechu zapomnieliśmy o aparacie, jedynym źródle rejestrowanego odpoczynku z dzieckiem. Aparat nie został zwrócony! Przedstawiciel firmy zasugerował, aby zabrali go inni pasażerowie, mimo że urządzenie leżało na podłodze, poza zasięgiem uwagi innych turystów. Uważaj - złodzieje pracują w UTair! i słabo opłacany personel, sądząc po kradzieży cyfrowej mydelniczki!
аватар Sinitsasima
Wczoraj my, sześcioosobowa rodzina, polecieliśmy lotem UTair Kijów - Dubaj. Na lotnisko dotarliśmy godzinę przed odprawą. I zgodził się z przedstawicielem Aneksu na wycieczkę, aby pomóc w rejestracji (za którą został opłacony). Zostaliśmy zarejestrowani w drugim rzędzie, wszystkie sześć miejsc razem. Gdy wsiedliśmy do autobusu, wszedł chłopak, wykrzyczał nazwiska członków mojej rodziny, nic nie wyjaśniając, uderzył coś w kartę pokładową, na moje pytanie powiedział, że są nowe miejsca i wyszedł. Gdy weszliśmy na pokład, przedstawiciel linii powiedział, że na naszych miejscach będzie latać załoga i żaden z moich argumentów nie został wzięty pod uwagę. Podczas startu członek załogi korzystał z komputera. Pół godziny po starcie członkowie załogi, którzy lecieli na naszych siedzeniach, wstali i weszli do kokpitu, a na siedzeniach poleciały zapinane torby. Nigdy nie wrócili. Prawdopodobnie komfort toreb pracowników podczas lotu jest ważniejszy niż komfort klientów. Moja córka zadawała mi pytania zarówno o fotele, jak io komputer, którego nie pozwalałem jej używać podczas startu, były też inne pytania, tylko mniej rażące.
аватар avtozar
Dzień dobry wszystkim. Radzę wszystkim nie korzystać z usług tego "slavia kopania". Obsługa nie, stosunek do pasażerów chamski. Bagaż zniszczony w 80%. Przyleciałem z Sharm w listopadzie (15.11.15) 2013) wszystkie wrażenia z wakacji ulotniły się tą linią lotniczą.Odszkodowanie za zniszczenie bagażu jest niegrzecznie odmawiane.Miłego lotu.
аватар yuliamalyshko
Wczoraj wróciłem z Sharm. Obsługa jest niegrzeczna. 20 minut przeleciało nad Boryspolem, nie mogłem wylądować. Moje dziecko zachorowało, więc stewardesy uśmiechały się tylko jak kretyni. Po raz kolejny jestem przekonany, że latam tylko z UIA.
аватар jonik-kiev
Poleciałem z nimi do Sharm iz powrotem. Przeczytałem fatalne recenzje, poprosiłem nawet operatora o zmianę firmy. Ale co dziwne, wszystko poszło świetnie. Chodzi mi o to, że nie było opóźnień lotów. Postanowiłem napisać o nich pozytywną recenzję, ponieważ czytałem wcześniej horrory. Zwykle, gdy wszystko jest w porządku, nie piszę))
аватар katerynafryk
Do Turcji polecieliśmy czarterem Utair na majowe wakacje z Kijowa do Dalaman.
Czytałam negatywne opinie i byłam gotowa na najgorsze :) mimo to przewoźnik był bardzo zadowolony.
Samolot to standardowy Boeing siedemset coś tam (około 35 rzędów). Nie ma klasy biznes, wszystkie miejsca są takie same, sześć z rzędu.
Samolot nie nowy, ale w dobrym stanie, czysty, wszystkie detale na swoim miejscu ;)
Według opinii innych pasażerów spodziewałem się tylko marionetkowego dystansu dla nóg, wszystko okazało się nie takie złe ;) tylko trochę mniej niż tego samego UIA. Mój mąż i ja w ogóle nie czuliśmy fortu (ale mamy do 173 cm wzrostu). Myślę, że osoba powyżej 190 lat będzie niewygodna (chociaż uczciwie mówiąc, przy takim wzroście trudno będzie znaleźć wygodne miejsce w innych samolotach).
Loty w obie strony wystartowały dokładnie zgodnie z planem. Wylądowali i wystartowali na odcinku Kijów-Dalaman z lekkim, całkiem znośnym drżeniem.
Trzech stewardów służyło w locie (dwie dziewczyny i facet). Bardzo lubię to podejście (rzadko widuję stewardów płci męskiej - częściej za granicą). Niejednokrotnie oglądałem zdjęcie, kiedy wątła stewardesa próbuje uspokoić szczególnie wrażliwych pasażerów, którzy nie mogli się oprzeć i nadal pili wszystko, co kupili
аватар Niniko582
Nigdy nie lataj na Utair! Nigdy w życiu nie miałem tak negatywnych doświadczeń, chociaż odwiedziłem dziesiątki krajów różnymi liniami lotniczymi! Ta obrzydliwa firma nas OPUŚCIŁA! Przybyliśmy do Wnukowa na dwie i pół godziny przed lotem, odprawiliśmy bagaże i przeszliśmy kontrolę paszportową. O wyznaczonej godzinie usiedli przy wyjściu. Chodźmy na spacer po Duty Free. Według odpisu lądowanie miało rozpocząć się o 10:05, ale spóźniliśmy się o 15 minut, nie więcej. Wróciliśmy do wyjścia i nikogo tam nie było. Zaczęli pytać i mówią nam - twoje wyjście zostało zmienione. Udaliśmy się do nowego wyjścia i tam poinformowano nas, że samolot już odleciał! Powiedzieli, że zdjęli bagaże i odlecieli! Urzędnik napisał długopisem na naszych biletach „frekwencja o 10:28”, mimo że była dopiero 10:20. Przez cały ten czas ani razu nie ogłosili, że proszą spóźnialskich, aby szli na podest, nie podali naszych nazwisk. Oprócz nas byli też „opuszczeni” pasażerowie. Łącznie pięć osób. Samolot wystartował 20 minut przed planowanym czasem bez nas wszystkich.
Byliśmy w szoku. Cała grupa poszła załatwić sprawę, spotkała pasażerów z innych lotów, którzy również zostali pozostawieni. Słudzy Utair bezczelnie powiedzieli nam, że to nasza wina i musimy iść za wyjściami. Bez przeprosin, bez żalu, nie wypowiadają się do nas
аватар PolikSVT
O mój Boże!! Nie zajęło to nawet 6 lat)) jak rysowali z recenzjami)) zwykła firma, lepsza i nie gorsza od innych) z takimi @wzorowymi "pasażerami, miłośnikami błądzenia po Duty Free, kiedy reszta czekała dla nich w autobusie przez wiele godzin) i jeszcze tak głośno nie zapowiedziałeś???Kto powinien cię teraz pilnować???Nie małe dzieci.Więc powinieneś.
awatara
Odpowiedz na inne pytania dotyczące Turcja
Dodaj zdjęcie
Ładowanie...
Zdjęcie przesłane
×
Wszystkie pytania
ZEA
już