Pytanie o Turcja

  Zadać pytanie
Zadać pytanie
Na Twoje pytanie odpowiedzą eksperci i doświadczeni turyści.
+ Wyjaśnienie do pytania
20241 subskrybenci zostaną
powiadomieni o problemie

Powiązane pytanie «Ogólne problemy»
Anulowanie zarezerwowanej wycieczki.
Czy ktoś może mi podać procedurę anulowania zarezerwowanej wycieczki? Zarezerwowaliśmy wycieczkę, a kiedy wróciliśmy do domu i przeczytaliśmy o hotelu, byliśmy przerażeni i oczywiście nie chcemy już tam jechać. Może ktoś powie Ci o wysokości mandatu, jeśli bilet kosztuje 29 000 rubli, a do wyjazdu pozostały 22 dni. I jak się okazało, zostaliśmy źle poinformowani, proponując wycieczkę do hotelu 4 *, ale w rzeczywistości okazało się, że jest to bardzo zły banknot trzy rubli.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał
Subskrybuj
1 abonent  • zapytał 2008-05-1117 lat wstecz
Odpowiedzi  •  3
аватар HotLine
Każdy operator ma swoją skalę kar – przeczytaj umowę. W tym okresie może wynosić od 0 do 20%. Ale są niuanse. Ta skala jest ustawiona na całkowite anulowanie wycieczki.I chociaż zgodnie z zasadami każda zmiana jest równoznaczna z anulowaniem, ale ponieważ nie zmienisz daty wyjazdu, zwykła agencja może rozwiązać problem z operatorem dotyczący zmiany hotelu bez kar, szczególnie przez tak długi czas. A to długo.I dla tych, którzy czytają.Jeśli nie ufasz agencji, to żądaj pokazania recenzji przy zakupie
аватар serbobins
Uzgodnij osobiście z osobą, która złożyła zamówienie... Z odpowiednim "olejem" jedź do właściwego hotelu!
аватар zemakmk
idź do tej osoby z biura podróży, zgódź się, może weź inny hotel
awatara
Odpowiedz na inne pytania dotyczące Turcja
Dodaj zdjęcie
Ładowanie...
Zdjęcie przesłane
×
Wszystkie pytania
ZEA
już