Pytanie o Turcja

  Zadać pytanie
Zadać pytanie
Na Twoje pytanie odpowiedzą eksperci i doświadczeni turyści.
+ Wyjaśnienie do pytania
20241 subskrybenci zostaną
powiadomieni o problemie

Powiązane pytanie «Ogólne problemy»
a dziękujesz TA?
Nie widziałem tutaj takiego pytania, ale jestem ciekaw, ale kto z nas TA dziękuje (i jak) za uwagę, kompetencje itp., itd., i takie tam? :)
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał
Subskrybuj
15 subskrybenci  • spytał 2011-06-0913 lat wstecz
Odpowiedzi  •  28
аватар Katyyy
Czy się śmiejesz? Za uwagę i pracę płacisz im co najmniej 1% kosztów wycieczki.
Nie przyszłoby mi to do głowy.
аватар jabetta
Dziękuję mojej dziewczynie z TA, ponieważ rezerwuje mi odpowiedni hotel przez mój telefon, chociaż nie jest do tego zobowiązana, a często zabieramy vouchery w ostatniej chwili i zdarza się, że jak do niej dojeżdżam, hotel jest już na stosie lub nie ma biletów. Tak, a zniżka daje maksimum możliwości. Moja wdzięczność wyraża się w czymś elementarnym, takim jak pudełko czekoladek, butelka szampana itp., ale wyraźnie widać, że jest zadowolona. Wiem, że i tak zrobiłaby wszystko, dlatego podwójnie się cieszę, że mogę jej podziękować.
аватар Katyyy
w rzeczywistości agencja, w której jesteś stałym klientem, ma Twoje dane paszportowe w bazie danych i działając na zasadzie zaufania, może zarezerwować wszystko dla Ciebie bez Twojej obecności. Robię to od stu lat.
Twoja stałość to najlepsza wdzięczność "Moim najlepszym prezentem jesteś ty" :))))))))
аватар jabetta
Oczywiście wszystko to rozumiem, ale nie wszyscy zaufają, że to wszystko zrobię. Ale w każdym razie to sprawa wszystkich, po prostu cieszę się, że zawsze zdaję sobie sprawę, że w tym biznesie (nie zawsze czystym) są ludzie na swoim miejscu.
аватар mannes
Od czterech lat korzystam z tego samego biura podróży.
Najlepsze podziękowania dla nowych klientów. W miarę możliwości polecam ją moim znajomym i rodzinie. Dzwonią do niej, mówią, że ode mnie dostają mały rabat i wszyscy są szczęśliwi i zadowoleni.
Cóż, nikt nie zabronił małych radości, takich jak słodycze…
аватар Katyyy
manny. plus jeden :) Mój już ma frazę kodową "Jesteśmy z Katii" :)
аватар Alfini
A propos, Shega jest biurem podróży? Niedawno zaczęła pracować i teraz zastanawia się, co wycisnąć z turystów?
Z.Y. Wykwalifikowany kompetentny agent to tak rzadkość (przynajmniej w Kijowie), że nie żałuję, że przynoszę mu (jej) pudełko czekoladek lub kosz wiśni/truskawek lub butelkę wina za dobrą obsługę.
аватар Lu-la-la
Tak dziękuję.
Pod słowami jabetta i mannes sama jest gotowa do podpisania - 100% racja.
Miałem jakoś szczęście do agentów, zwykle następnego dnia po przyjeździe sami dzwonią i pytają, jak poszliśmy.
A potem wbiegam do siebie - żeby osobiście podziękować i dać mały upominek, bo mieszkam niedaleko biura :-)
Tak, a tutaj, na turpravdzie, zostawiła recenzje nie tylko o hotelach, ale także o biurach podróży.
Dawno, dawno temu, zaraz po otrzymaniu dyplomu, miałem szefa – mądrego, odnoszącego sukcesy i bardzo przyzwoitego wujka. Często uczył nas, że „nic nie jest tak tanie i cenione tak drogo jak uprzejmość”. Pamiętam do końca życia.
Dlatego, jeśli ktoś dobrze wykonuje swoją pracę, zawsze z przyjemnością jeszcze raz powiem mu „dziękuję”.
аватар Shega
do: Alfini
nie, jestem w zupełnie innym biznesie, po prostu idę dzisiaj do TA odebrać bilety i zastanawiałam się, czy ktoś dziękuje ludziom za ich pracę :) nikt nie twierdzi, że lojalność klienta to najlepszy prezent, ale tutaj, dla Na przykład godziny pracy są takie same jak godziny TA, a oni zawsze spóźniają się dla mnie, mogą wziąć to w sobotę, chociaż to nie jest ich dzień roboczy. I jak bardzo dziękuję - nikt nie odwołał mini prezentów :) a oni też pracują nad zaufaniem przez telefon
аватар Shega
co zawsze jest miłe! dokonać ewentualnego rabatu - w prezencie na jakąś znaczącą datę dla nas, jako klientów. na przykład mój mąż i ja otrzymaliśmy zaproszenia od TA na wystawę turystyczną - bardzo miła taka uwaga z ich strony
аватар jabetta
A więc chodzi mi o to samo, że ludzie na swoim miejscu są świetni, a grzechem jest nie zachęcać takich ludzi.
I generalnie cieszę się, że mogę zrobić coś przyjemnego dla dobrych ludzi, z tego cieszę się najbardziej.
аватар sandra-art
Przywiozłem pamiątki. w biurze podróży w biurze są stoiska z pamiątkami z różnych krajów. Polecam również moją agencję znajomym
аватар nadin65
Nie podziękowałem finansowo Biuru Podróży, ale po prostu polecam to biuro znajomym.
Wybieram wycieczki dla siebie w domu w Internecie i chodzę do nich tylko po to, aby zarezerwować i zabieram im do 10 minut. Chociaż teraz możesz swobodnie rezerwować sam, ponieważ bilety lotnicze i wszystkie inne dokumenty wydrukowane na drukarce są wydawane.
аватар 4yuka
Jeśli od wielu lat bierzesz vouchery w tym samym biurze podróży, to czemu nie?! Dają nam dobre rabaty, a my zawsze przywozimy do nich egzotyczne owoce.
аватар Amir1
jestem biurem podróży. Poza sezonem mojej firmy w Egipcie wracam na Ukrainę i sprzedam Turcję, Egipt itp. Nie mogę mówić w imieniu wszystkich biur podróży, będę mówić za siebie. Nie byłbym zadowolony, gdybym otrzymał coś od turysty w formie materialnej. Od tego jest moja prowizja. Ale kiedy klient przychodzi później i mówi „Jesteś najlepszy w mieście!” lub „Tylko Vys doradzi wszystkim moim przyjaciołom”. To dla mnie największa wdzięczność za to, że nie na próżno siedziałem przy komputerze przez 2 tygodnie, wybierając dla nich wycieczkę (a są tacy klienci), zarobiwszy na tym 30 dolarów, zainwestując wcześniej dziesiątki tysięcy dolarów w sobie, aby zdobyć niezbędną wiedzę, sprzedać wycieczki. Powiedz swoim agentom, że są najlepsi. Niech zobaczą, że nie na próżno inwestują w siebie tak ogromne pieniądze. I nic więcej nie jest potrzebne.
аватар Amir1
błąd, przepraszam "W okresie poza sezonem mojej firmy w Egipcie." Nie w Egipcie, ale w Tajlandii. Chociaż to nie ma znaczenia.
аватар Zlata28
całkowicie zgadzam się z mannes
najlepszą wdzięcznością jest przyciągnięcie nowych klientów
Zawsze polecam TA, gdzie kupujemy wycieczki
z kolei znajomi otrzymują dodatkowy rabat
wszystko jest w porządku i wszyscy są szczęśliwi
аватар AnexTourOdessa
Powiedz mi, czy ktoś dziękuje kierownikowi banku za udzielenie pożyczki? Co jest gorsze od kierownika biura podróży? Najlepsza nagroda dla mnie. manager: a) wypoczęty klient b) wypoczęty turysta ze zniżką nie większą niż 3-5%. Tylko wtedy mogę zaoszczędzić pieniądze: a) na wakacje b) na wycieczki promocyjne c) aby z przyjemnością spełnić wszystkie życzenia klienta przy organizacji wyjazdu.
W zasadzie nie można brać pieniędzy, to już łapówka, ale jak dają mi dobrą butelkę koniaku lub wina przywiezioną z zagranicy, albo magnes, to już fajnie. tutaj
аватар Alfini
@ Powiedz mi, czy ktoś dziękuje kierownikowi banku za udzielenie pożyczki?
Oczywiście nie. To on powinien mi podziękować, że rozwiodłem się za pożyczkę, zapewniając mu tym samym chleb i odsetki od lokat.
аватар Katyyy
Czy dziękujesz pracownikom operatora komórkowego za to, że masz połączenie?
Szczerze mówiąc nie jestem chciwy, ale takie opcje są pozostałością po sowieckiej przeszłości. Wolałbym nie „wytrząsnąć” (a mianowicie, często się zdarza) rabatu powyżej 5%, niż pomyśleć o tym, jak podziękować agentowi.
аватар mannes
Moje biuro podróży ma dla mnie stałą 6% zniżkę. To dlatego, że nie raz przyprowadzałem do niej klientów (przyjaciół, krewnych) i po prostu znamy się od dawna. I bardzo mi to odpowiada, zawsze korzystam z jej usług. A co najważniejsze, NIGDY mnie nie zawiodła, ani dokumentami, ani poradami z hoteli ...
аватар Katyyy
Mannes 5 to standard plus/minus, zależny od relacji osobistych. W niektórych przypadkach dali mi 10%, ale nie o to chodzi. Ona sama wielokrotnie była świadkiem scen, w których przyjeżdżający turyści zbijali zniżkę w wysokości 10% lub więcej, argumentując, że pójdę i kupię taniej teraz w Gali po drugiej stronie ulicy. Wyślę je natychmiast do Galyi :)
аватар Amir1
Na początku wysłałem też Katyyy do Galyi, mimo że Galya jest głupia i nigdy nawet nie chodziła do sklepu z reklamami. I co się stało? Turyści przychodzą do mnie, na tydzień lub dwa rozwalają mi łeb przy wyborze wycieczki, a potem Galya zarabia na tym, rezerwując tę ​​wycieczkę. Znajdź więc właściwe wyjście z tej sytuacji. Galya może dać duży rabat, bo jej praca polega tylko na naciśnięciu kilku przycisków, a ja zainwestowałem dużo pieniędzy w wiedzę, spędziłem dużo czasu i boli mnie duża zniżka. Po co więc to działa, skoro za 10 dolarów wyjmą ci mózg na dwa tygodnie? Ale musisz dawać rabaty. Więc co robić? Nie karm głupiej Galyi swoją wiedzą i martwym czasem. W ten sposób biznes idzie na marne.
аватар valeriya71
Jestem biurem podróży, a najlepszą nagrodą dla mnie są turyści, którzy lubią swoją podróż lub wakacje. Są tacy, którzy – jak mówisz – „wytrzymują mózg” przez 3 tygodnie i miesiąc, a w efekcie nigdzie nie jeżdżą, bo poszli do innego biura podróży z wybraną przez nas wycieczką tylko dlatego, że dali rabat o procent więcej! Ale o zniżkach - 10% lub więcej - a kto z Was zgodzi się na pracę bez wynagrodzenia??? A jaką odpowiedzialność za oferowane Ci wakacje ma ponosić biuro podróży, jeśli pracuje za 1-2%?!W końcu nie jesteśmy sklepem, w którym ostateczny koszt czasami przekracza cenę zakupu o 300% (zatwierdzam ze znajomością sprawy - są znajomi i znajomi właściciele prywatnych sklepów stąd rabaty do 70%). Po prostu musimy szanować swoją pracę, to wszystko!
аватар PolikSVT
Do TA zawsze przyjeżdżam po wycieczce, żeby podzielić się wrażeniami (chociaż sam zawsze wybieram hotel). I m.in. dziękuję pani kierownik (w końcu miłe słowo dla każdego, a drobny prezent to jeszcze więcej!). A moje wrażenia z podróży są dla niej ważne, aby polecić ten hotel innym turystom według określonych kryteriów. Co roku otrzymuję rabat w wysokości 8-10% nawet przy wczesnej rezerwacji. Wydaje mi się, że nie ma nic lepszego dla TA niż stali i wdzięczni klienci!
аватар Pachok
Nie walczę o rabaty ani nie dziękuję biurom podróży za standardowe procedury.
Jeśli agent musiał się dla mnie wysilić (rezerwacja bez przedpłaty, spóźnienie w pracy itp.), to oczywiście dziękuję. A tak przy okazji, 20 dolarów w kopercie osobiście w rękach agenta czyni cuda z jego (jej) nastrojem :) Myślę, że to lepsze niż prowokowanie cukrzycy i alkoholizmu :)
аватар PolikSVT
Pachok: A dlaczego słowo „prezent” od razu kojarzy ci się z alkoholem i słodyczami?! Nikt nie „walczy” o zniżki, moje biuro podróży oferuje je sam, jako stały klient. A komunikacja z TA czasami przerasta „standardową” procedurę, wycieczka jest dla mnie zarezerwowana telefonicznie i nie oczekuje się żadnej nagrody. A „cuda w kopercie” często stawiają osobę w niewygodnej pozycji. Wierzę, że relacje międzyludzkie w każdym biznesie są przede wszystkim! A elegancki, przemyślany prezent jest często wyceniany przez osobę powyżej 20 dolców, które również należy wymienić w banku na „podróżną” walutę!
аватар Pachok
Nie kojarzę tego :)) Przeczytaj powyżej, co ludzie przynoszą agentom.
A po co się denerwować? Ty to robisz, ja robię to inaczej, „szczęśliwi obywatele wracają do domu”.
Sama pracowałam "z ludźmi" przez długi czas, choć w innej dziedzinie, i chcę powiedzieć, że najlepszą wdzięcznością jest klarowne spełnienie wszystkich prostych wymagań dotyczących dokumentów, nie zastępowanie finansowo, nie targowanie się o zniżkę, złożyć wniosek ponownie. Nasze święta zamieniły się w prawdziwą farsę, kiedy pudła były ułożone w stosy, a butelki - w pudłach. „Małe prezenty” wciąż leżą w szafie, nie ma ich gdzie użyć, ale szkoda je wyrzucać, w końcu ludzie się zatroszczyli, kupili. Oczywiście z radością podziękowaliśmy, ale tak naprawdę to wszystko jest zbyteczne. Terminowo opłacony rachunek, odpowiednie zachowanie - to najważniejsze.
Moim ulubionym klientem była firma, która aplikowała o moje usługi dwa razy w tygodniu, płacąc tylko przelewem, nie dawała żadnych prezentów/pieniędzy, ale dostarczała absolutnie wszystkie dokumenty poprawne co do ostatniej litery. Mieliśmy bardzo ludzki związek.
awatara
Odpowiedz na inne pytania dotyczące Turcja
Dodaj zdjęcie
Ładowanie...
Zdjęcie przesłane
×
Wszystkie pytania
ZEA
już