Pytanie o Turcja

  Zadać pytanie
Zadać pytanie
Na Twoje pytanie odpowiedzą eksperci i doświadczeni turyści.
+ Wyjaśnienie do pytania
20241 subskrybenci zostaną
powiadomieni o problemie

Powiązane pytanie «Ogólne problemy»
lot został przełożony o jeden dzień, jakie są działania turysty
w voucherze jest wyjazd i odprawa 30.04.11 a wyjazd 01.05.11 na co żądać pieniędzy lub przedłużenia wycieczki
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał
Subskrybuj
5 subskrybenci  • spytał 2011-04-3014 lat wstecz
Odpowiedzi  •  10
аватар HAVE_REST
jeśli lot został przełożony na mniej niż 1 dzień, to nikt nie zwróci Ci kosztów, ponieważ prawie we wszystkich umowach jest napisane, że lot można przełożyć o nie więcej niż 24 godziny. Jeśli masz więcej niż jeden dzień, koniecznie napisz oświadczenie do biura podróży, od którego kupiłeś wycieczkę, a on przekaże je operatorowi. Możesz natychmiast skontaktować się z operatorem. W piśmie.
Jeśli jesteś teraz na wakacjach - to powiedz o tym swojemu przewodnikowi hotelowemu, jest on przedstawicielem operatora w hotelu - powinien ci udzielić odpowiedzi. Jeśli zostanie zignorowana, skontaktuj się z biurem podróży, ostrzeże ono operatora, że ​​istnieją roszczenia na taki a taki wniosek.
аватар 4yuka
Nasz lot został przełożony na 12 h. Turyści szybko wstali i od razu zaczęli dowiadywać się o swoich dalszych działaniach w różnych przypadkach. A działania są następujące: zachowaj wszystkie dokumenty lotu, zwłaszcza karty pokładowe, a po powrocie najpierw skontaktuj się z Touropratorem przez TO z oświadczeniem Dalsze działania zostaną ustalone po udzieleniu odpowiedzi Biura Podróży.
аватар HAVE_REST
2 4yuka i jaki był wynik?
аватар 4yuka
A organizator wycieczki „przestraszył się” i przedłużył naszą przyjemność o te same 12 godzin.
аватар Vasilisa999
Z jakim touroperatorem latałeś?
аватар 4yuka
Z Pegasusem, przy okazji Have Rest, nasza umowa nie określa godzin opóźnienia, jest po prostu napisane, że jeśli wycieczka jest opóźniona, skontaktuj się pisemnie z operatorem.
аватар HAVE_REST
2 4yuka, rzeczywiście - czytam ponownie wszystkie umowy dla rosyjskich turystów - nic nie ma, żeby linia lotnicza mogła zmienić godzinę wylotu o 24 godziny. Rzeczywiście istnieją podstawy do wnoszenia roszczeń. I myślę, że jest szansa, żeby coś pozwać. Nie znalazłem nawet standardowego sformułowania – że odpowiedzialność za lot regulują międzynarodowe przepisy dotyczące lotów, a odpowiedzialność spoczywa na przewoźniku lotniczym. Dla mnie to nawet dziwne. Zazwyczaj w umowach operatorów znajdują się takie klauzule, aby się ubezpieczyć.
аватар 4yuka
Uważam też, że warto walczyć wyłącznie z zasady, o ile oczywiście operator nie wydłuża czasu pobytu.
аватар jabetta
Jeśli jest chęć do walki, to nie zapominaj, że potrzebne są tu tylko papiery - bez nich nie ma sensu "kołysać łodzią", rozmów telefonicznych też nie można "przyszyć" do sprawy. Wiem z własnego doświadczenia - tylko papiery pomogą!
аватар 4yuka
Oczywiście tylko z papierami jesteś mężczyzną, koniecznie zachowaj swoje karty pokładowe.
awatara
Odpowiedz na inne pytania dotyczące Turcja
Dodaj zdjęcie
Ładowanie...
Zdjęcie przesłane
×
Wszystkie pytania
ZEA
już