Pytanie o Turcja

  Zadać pytanie
Zadać pytanie
Na Twoje pytanie odpowiedzą eksperci i doświadczeni turyści.
+ Wyjaśnienie do pytania
20241 subskrybenci zostaną
powiadomieni o problemie

Powiązane pytanie «Dokumenty i granice»
jeśli biuro podróży błędnie podało w voucherze datę urodzenia
Proszę mi powiedzieć, czy mogą być poważne problemy, jeśli pracownik biura podróży nie podał poprawnie daty mojego urodzenia na voucherze.Pracownik biura podróży zapewnia, że ​​wszystko jest w porządku i nie chce dodrukowywać vouchera.co robić?
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał
Subskrybuj
7 subskrybenci  • spytał 2011-04-2714 lat wstecz
Odpowiedzi  •  33
аватар HAVE_REST
Nie, nic się nie stanie. W kuponie dozwolone są maksymalnie 3 błędy.
аватар HAVE_REST
ale możesz poprosić ich o ponowne wykonanie, jeśli jest to dla Ciebie ważne. A jeśli jest jeszcze czas. Bo jeśli nie starczy czasu i nie ma miejsc w hotelu, hotel może anulować twoją aplikację, a wtedy nie będzie nic do zastąpienia
аватар Lu-la-la
Ale kto przeczyta ten voucher? W pełni popieram poprzednie odpowiedzi!
(Ja sam z tym poszedłem :-))
аватар Sergey4467
Ja też miałem takie nieszczęście - nic się nie stało.Kłopoty mogą się pojawić, jeśli dojdzie do zdarzenia ubezpieczeniowego
аватар DegusT
zawsze mam nadzieję na słynnego rosyjskiego Avos!!!
To właśnie z takimi drobiazgami mogą zacząć się bardzo duże problemy… może się zdarzyć, że to Ty nie masz szczęścia! Mogą po prostu poprosić o Twój voucher na kontroli granicznej i zobaczyć, że są różnice w stosunku do danych paszportowych. Może nie wlecisz na duże pieniądze, ale potrząśnij nerwami - to 100%! Dlatego radzę napisać podanie skierowane do dyrektora biura podróży i nalegać na ponowne wystawienie vouchera z poprawnymi danymi. A jednocześnie dokładnie sprawdź wszystkie dokumenty, jeśli kupon „został uderzony przez dziewczynę”.
Problem w tym, że każdy blankiet kosztuje trochę pieniędzy, a kierownik NIE CHCE ponosić winy, bo. ona sama będzie musiała kupić dla ciebie nowy voucher ... to 10-20 lub 30 dolarów ... Dlatego zapewni cię, że jest w porządku ...
W końcu jesteś KLIENTEM i nie wypełniasz osobiście dokumentów, a płacisz za usługę tej firmy.
Nie ma nic trudnego, aby samodzielnie zarezerwować hotel i lot, a nawet transfer, a także samemu wypełnić wszystkie dokumenty. Tutaj, jeśli popełniłeś błąd, obwiniaj się! Ale powierzyłeś tę usługę firmie i za nią płacisz, więc po co brać niepłynne aktywa???
аватар sagrm
Dopuszczalne są 3 błędy?Jak to jest? Na przykład błędne nazwisko, imię i data urodzenia? co z tego? Data została pomieszana specjalnie potrzebna 21.04.1989 i napisali 21.10.1996. Osoba nie jest pełnoletnia.)
аватар DegusT
:(((, co było wymagane do udowodnienia!!!
Pilnie zażądaj nowego vouchera!!!
аватар sagrm
Proszę o wyjaśnienie pliz zasady trzech błędów: czy błąd to cała kolumna czy 1 znak? Czy anulują go, ale nie będą mogli wystawić nowego? miejsca w samolocie a miejsca w hotelu?
аватар DegusT
żaden klient nie popełni 3 błędów!!! to są OPOWIEŚCI menedżerów! Do jakiego kraju wpuszczą Cię, jeśli Twój kupon zawiera 3 błędy??? Czy można również przesunąć daty wjazdu i wyjazdu??? i kraj???
Absolutny nonsens! ZMIEŃ VOUCHER!
аватар DegusT
Voucher nie jest rezerwacją hotelu ani biletu. Voucher jest w rzeczywistości umową między klientem a organizatorem spotkania. Skoro to wszystko się wydarzyło, radzę zażądać zawarcia umowy na wykonanie wycieczki. usługi i to Twoja agencja. NIE MAJĄ PRAWA DO ODMOWY! A w umowie dokładnie przeczytaj wszystkie zapisy, porównaj wszystkie zamówienia, zwróć uwagę na to, co jest opłacane, a co nie!!!
аватар sagrm
więc 1 znak nie jest poprawny, jest już uważany za błąd, czy cała data jest jednym błędem?
аватар DegusT
Zmieniając formę vouchera nie anulujesz rezerwacji ani całego zamówienia. Do takiej procedury nie wystarczy tylko wymienić formularz vouchera… można go przepisać nawet w dniu wyjazdu!
аватар sagrm
ok, dzięki za radę
аватар DegusT
błędem jest wszystko, co nie odpowiada danym paszportowym, porządkowi kraju, hotelu (zwłaszcza biorąc pod uwagę gwiazdorstwo), pensjonacie, terminom. Nie ma różnicy 1 litera lub 10. Nie ma różnicy 1 cyfra lub wszystkie ... W twoim przypadku data urodzenia nie odpowiada całkowicie ... o co tu się kłócić? poproś o poprawny voucher!!!
аватар DegusT
POWODZENIA!!! napisz o wyniku!
аватар HAVE_REST
Ja osobiście pojechałem z voucherem, w którym 2 turystów miało błędnie wpisane daty urodzenia i numer paszportu. I nie było problemów.
аватар DegusT
A ty przekazujesz te kwity do departamentu kontroli państwa. usługi wypoczynkowe i turystyczne Dyrektor wycieczki. firmy podziękują swojemu menadżerowi!!!
аватар DegusT
HAVE_REST, nie doradzaj bzdury tej osobie!! Czy nakłaniasz go do znoszenia błędnie wystawionych dokumentów i opłacenia takiej mediacji? Po co? czy masz osobisty interes?
sagrm, nie zadowalaj się błędami w dokumentach tu i nigdzie, zwłaszcza jeśli wcześniej je zidentyfikowałeś i jest możliwość ich poprawienia... Zaniedbanie i rozwiązłość nigdzie nie pomogły, a tym bardziej w turystyce.
аватар HAVE_REST
2 safsaf, nie zrozum mnie źle, nie interesuje mnie turysta, który nigdzie się nie wybiera. Ale nie znasz procedury zmiany vouchera: biuro podróży musi teraz przesłać inne dane turystyczne, hotel zazwyczaj anuluje pierwsze dane, a następnie potwierdza nowe, a jeśli nie ma już miejsc w hotelu, tj. jest na "przystanku" to może się to skończyć niepotwierdzeniem miejsc w hotelu. A potem co robić? szukać innego? Turyści oczywiście na lot, ale inny hotel jest możliwy i cena jest inna. Po prostu uważam, że zawsze należy wybierać mniejsze zło. A nie do końca poprawnie podane dane w voucherze to drobiazg w porównaniu z nowym wyszukiwaniem hoteli.
аватар sagrm
Skontaktowałem się z organizatorem wycieczek, na który mi odpowiedział:
Konsultant Tez (10:31:58 28.04.2011)
Dzień dobry! Należy skontaktować się z agencją i poprosić o przesłanie zmian do firmy TEZ TOUR, po ich wprowadzeniu agencja wystawi Państwu nowy voucher.
Zrobiłem to tak, jak mi polecił.Po 2 godzinach zadzwonili z biura podróży, poprosili mnie, żebym wpadła i odebrała nowy voucher.Wydawało się, że wszystko rozwiązane!
аватар DegusT
Alice, piszesz tu bzdury! Żadne biuro podróży nie zwolni się z odpowiedzialności za to, że kierownik, patrząc na dokumenty, wystawił voucher z błędem, w tym wypadku - znaczącym! Teraz jest to osobista odpowiedzialność dyrektora biura podróży i jego wydatków, jeśli klient po wszystkich terminowych płatnościach (a voucher jest wydawany tylko w tym przypadku!) Pojedzie w niewłaściwe miejsce lub wcale nie jedzie , lub znajdzie dla siebie jakiś problem z powodu takiego niedopatrzenia! Nie ma co umniejszać odpowiedzialności „specjalistów”, którzy otrzymali zapłatę za mediację i nie wywiązali się ze swoich zobowiązań!
sagrm, Zgadza się, organizator wycieczek, tak jak Ty, jest zainteresowany, aby Twoje wakacje przebiegły „bez problemu”, abyś mógł się z nimi ponownie skontaktować w przyszłości! Ale samą agencję w zasadzie radzę zmienić. Wiesz, faktycznie jest wystarczająco dużo agencji, w których pracują bardziej uważni menedżerowie!
аватар HAVE_REST
safsaf, dlaczego jesteś taki zdenerwowany? Wygląda na to, że wypisałem zły voucher i próbuję się usprawiedliwić.
I tu odpowiedzialność dyrektora, jeśli pytanie nie jest cholernie warte, bo prawie wszyscy turyści, którzy mieli błędy w voucherach, odpoczywali bez problemów. To teraz turysta zwykle otrzymuje pakiet doków z wyprzedzeniem, ale wcześniej - większość odbierała na lotnisku, a jeśli były błędy, to nie było czasu na przerabianie. I wszyscy bez problemu wsiedli do samolotu i zameldowali się w hotelu.
аватар DegusT
Alicjo, z oczywistą gorliwością usprawiedliwiasz naruszenie prawa, to jest problem. A jeśli jesteś specjalistą (chyba tak myślisz), to powinieneś wiedzieć, że dyrektor biura podróży, który zorganizował wycieczkę i co najważniejsze !!!... zaakceptował wpłatę w całości !!! Jest on zobowiązany do dostarczenia turysty umowy o świadczenie usług, która przewiduje prawidłowe wykonanie wszystkich dokumentów, umowę podpisują turysta i dyrektor. Oto reżyser.
To przerażające nawet dla turystów przyzwyczajonych do wyrabiania dokumentów na lotnisku, którzy mają pewność legalności dokumentów w fałszywych danych, zawieszonych za uszy z tonami!
Swoją drogą wcale się nie denerwuję. Nie rozumiem, dlaczego solidaryzujesz się z niepiśmiennym menedżerem? Na przykład zwolniłbym ją tego samego dnia.
Dla porównania: nie mam nic wspólnego z biurami podróży, nie sprzedaję wycieczek! Jestem doświadczonym podróżnikiem.
аватар HAVE_REST
tyle słów i oklepanych zwrotów o odpowiedzialności, ale powtarzam, że to nie problem. Powiedz mi, co się stanie, jeśli w voucherze pojawi się błąd w pisowni nazwiska, paszportu lub DR?
Nie wiem, co wymyślisz: pewnie znowu o odpowiedzialności itp. , ale odpowiem po prostu NIC się nie stanie. Ani jednego problemu. Więc dlaczego jesteś taki wkurzony? czego się boisz?
аватар DegusT
Po prostu niewiarygodne!!! Swoją drogą, podobno odpowiedzialny TEZ TOUR ceni sobie swoją reputację i, jak się okazało, rozwiązuje takie niedopatrzenia w szybkim tempie! Mam nadzieję, że nasz turysta nie słucha żadnych bzdur i bzdur… od takich „specjalistów”!
A co się stanie??? Jakoś odprawiając podróż do Tunezji moja towarzyszka została absolutnie przypadkowo wpisana w datę powrotu odlotu nie w numerze bieżącego roku, ale następnego…. I wszystko wydaje się niczym…. to samo menedżerowie zapewniali… że przepisywanie biletu (papierowego) nie jest konieczne, a więc jasne jest, że miejsce na lot jest zarezerwowane na liście pasażerów. Ale na lotnisku w Monastyrze najwyraźniej postanowili się z tego śmiać i nie było potrzeby szukać powodu! Jej biedny kolega został wyrzucony z kasy aż do ostatniej minuty rejestracji ... szturchając palcem bilet (ale rozumiemy, że powinien był być w rezerwacji .... chociaż nie jest faktem, że rezerwacja nie była t mieć to samo w przyszłym roku).
A były łzy i historyk i zażądał przedstawiciela spotkań. imprezach, aw Kijowie dzwonili do firmy wysyłającej... Krótko mówiąc, nadszarpnęli jej nerwy o 500%. Co myślisz??? czy tacy turyści będą w przyszłości podążać za każdym znakiem w swoich dokach? Jak myślisz, co menedżerowi w Kijowie "wysiadł"??? To jest ślad. fabuła!
аватар DegusT
Swoją drogą jeszcze raz o prawie....SPÓŁCE NIE MA PRAWA ODMÓWIĆ WYDANIA PRAWIDŁOWO WYPEŁNIONYCH DOKUMENTÓW W USTAWIONYM TERMINIE!!!
аватар HAVE_REST
safsaf, czy czytałeś nawet pytanie TS? tam błąd był w DACIE URODZENIA, a nie w danych lotu - a te, jak mówią w Odessie, to dwie duże różnice. Mówiłem też o błędach w danych turystów, a nie w momencie startu samolotu. Czytaj uważnie i uprawiaj sport bez wychodzenia poza istotę rozmowy.
Powtarzam Wam jeszcze raz, a ostatni – dla turystów z błędami w granicach (rozsądnych limitów) nie ma problemów i się nie zdarzy.
аватар DegusT
Pytanie o błąd w bilecie to tylko przykład... jeśli nie jest dla Ciebie jasne... Dziwne, że wiele elementarnych rzeczy nie jest jasnych... To sugeruje, że wystawianie dokumentów o niskiej jakości to tylko rutyna dla swoich menedżerów.
Alice, zadzwoniłabyś do swojej agencji, aby mieć pewność, że nie należy się z Tobą kontaktować !!!
аватар zlato-78
safsaf, jesteś nudziarzem
аватар zlato-78
wszyscy czasem popełniają błędy, kierownik biura podróży prawdopodobnie nie popełnił błędu celowo.
Pokaż więcej »
awatara
Odpowiedz na inne pytania dotyczące Turcja
Dodaj zdjęcie
Ładowanie...
Zdjęcie przesłane
×
Wszystkie pytania
ZEA
już