Pytanie o Turcja

  Zadać pytanie
Zadać pytanie
Na Twoje pytanie odpowiedzą eksperci i doświadczeni turyści.
+ Wyjaśnienie do pytania
20241 subskrybenci zostaną
powiadomieni o problemie

Powiązane pytanie «Biura podróży i operatorzy»
czy organizator wycieczek sprzedaje wycieczki osobom fizycznym?
Powiedz mi w gazecie, że jest napisane, że bardziej opłaca się kupić bilet od touroperatora. Ale czy to możliwe?
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał
Subskrybuj
5 subskrybenci  • spytał 2011-04-1814 lat wstecz
Odpowiedzi  •  49
аватар olga-6607
Oczywiście jest to możliwe. Poszukuje - zadzwoń. chodź itp...
аватар olga-6607
Jest wystarczająco dużo touroperatorów - znajdziesz z kim współpraca będzie dla Ciebie wygodna i opłacalna.
аватар alex45
I już zauważyłem, ilu TA nadyma się i nazywa siebie touroperatorami, ale nie mają żadnego produktu turystycznego, pracują z dużymi firmami i to wszystko,
nie daj się nabrać.
аватар alex45
A przecież biura podróży mają własne procenty zniżek z TO i różnicują je, więc nie jest faktem, że opłaca się kupować bilet z TO.
аватар jabetta
Żywy przykład tego, co napisał alex45.
Planowaliśmy wyjazd na narty, chciałem zaoszczędzić pieniądze i zadzwoniłem bezpośrednio do Orbity. Powiedziano mi: „chodź, sprzedamy bez problemu”. Ale! Bez 10% zniżki dają TA. Po długich negocjacjach powiedziano mi, że może dyrektor osobiście zdecyduje się dać mi kilka procent, chociaż mój TA daje mi 5% bez żadnych negocjacji, a nawet więcej z negocjacjami. W każdym razie musisz wszystko obliczyć.
аватар Katyyy
Pierwszy raz słyszę to, jeśli agencja nazywa się touroperatorem, to znaczy, że ma licencję na działalność touroperatora, ale tak naprawdę nie tworzą samodzielnego produktu itp. Zwykłe agencje właśnie z taką licencją, ale brzmi to jak :)
chociaż to jest tylko to, z czym spotkałem się więcej niż raz.
аватар Alfini
Niektórzy operatorzy współpracują bezpośrednio z turystami, inni nie. Jedni dają zniżkę swoim stałym turystom, inni nie.
Którzy przewoźnicy Cię interesują?
аватар alex45
Katyyy! Napisałem to, co widziałem na wystawie turystycznej. Wiem, że to duże biuro podróży, nie ma własnego produktu turystycznego, bierze go z TO i ma głupiego operatora w swojej fikcji reklamowej. Ząb
Daję, wiek nie będzie widziany! Czy wierzysz?
аватар alex45
Biura podróży koniecznie otrzymują zniżki od touroperatorów w swoich umowach agencyjnych, jak się nimi rozporządza to inna sprawa, mogą, mając 5-10%
daj 25%, jeśli czegoś potrzebują.
аватар alex45
Tak popełniłem błąd.. czytaj - touroperator, a nie głupi operator.Chociaż coś w tym może być.
аватар Katyyy
Wierzę. Jeśli pamiętacie, nie tak dawno pytałem tutaj o jednego operatora, więc to wszystko, co widziałem, to głupia cena anex tour jeden do jednego minus 5% i nadjeżdżająca strona, wiecie kto :), ale mamy opcje bez takich zniżka . Wyjaśniłem, skąd wzięły się ich nazwy.
аватар alex45
Rozumiem!
аватар jabetta
Natknąłem się też na to, że są firmy, które dumnie nazywają siebie Tour Operatorem, ale w rzeczywistości nie mają własnego produktu, a jedynie odsprzedają inne znane TO.
аватар miki08
Czy kiedykolwiek zastanawiałeś się, dlaczego te wszystkie trudności? Wydawało się, że nie chciałeś tego z Pegasusem, cóż, kupiłeś go bezpośrednio od niego lub Tez Tour, na pierwszy rzut oka wydaje się to po prostu nielogiczne. Ale to tylko na pierwszy rzut oka, ale w rzeczywistości według Raikina jest czysty! „Kto uszył garnitur!”. Oznacza to, że nie można znaleźć skrajnego przypadku, w którym wszyscy zrzucą winę na drugiego, wielu szybko się tym zmęczy, do czego to wszystko jest przeznaczone.
аватар jabetta
Nie, nie jesteś tutaj. To tak samo (na przykład) jak kupowanie artykułów spożywczych w supermarkecie. Nie kupujesz ich od producenta, prawda?
аватар Katyyy
A co niezrozumiałego z ostatnim ??? Operator będzie ostatnim, obowiązki agencji wobec Ciebie (dlatego są pośrednikami) ustają od momentu zawarcia umowy i przekazania pieniędzy, to wszystko, co zrobili swoją pracę :) Deklaruję się jako prawnik.
I zastanów się, ile kosztowałaby sieć dystrybucyjna każdego operatora i jak wpłynęłoby to na cenę.
аватар alex45
To tylko sedno, sieć sprzedawców lub umowy agencyjne.Dolicz trochę cenę biletu i daj 5-10% agentowi turystycznemu na kopanie ziemi, dostarczanie turystów do
czarterów i, proszę, zawrzyj dogodną umowę.
аватар Katyyy
alex45 jak zawsze solidarnie :)
аватар jabetta
A więc to prawda - agenci mają swoje zainteresowanie.
аватар jabetta
Kolejne pytanie brzmi, jak kopią tę ziemię.
аватар alex45
Kto nie będzie kopał, zbankrutuje! Chyba, że ​​bogaty Pinokio kupi zabawkę dla swojej malwiny, żeby się nie nudzić i jaką ma rentowność, tata za wszystko zapłaci.
аватар miki08
jabetta-supermarket nie jest dobrym przykładem i pracują z nami na zasadzie, że chcieli jak najlepiej, ale jak zawsze wyszło. Oto ty, jako turysta, droga Katyyy, jako prawnik wyjaśnij, kto będzie odpowiedzialny w tej sytuacji. Załóżmy, że firma sprzedająca pakiety wycieczek „Horns and Hooves” sprzedała ci wycieczkę do Egiptu do hotelu 4*, a po przyjeździe dowiadujesz się, że hotel oficjalnie ma 3*, a to, co obiecał ci sprzedawca z usług, nie odpowiada nawet o połowę. Tutaj zepsułeś resztę i kto jest winny tej sytuacji?
аватар alex45
Ten, który sprzedaje ci przeterminowany jogurt w supermarkecie, a także odpowiada na twoją reklamację - Gdzie szukałeś, a konkretnie nikt!
аватар miki08
Ale przynajmniej widzisz w supermarkecie, że to jogurt, a nie kefir, ale tutaj jak nie masz internetu lub nie wiesz jak z niego korzystać, jesteś bezwstydnie wychowany w pełni, bo istniejący system na to pozwala bez kary.
аватар jabetta
Eee, nie! W supermarkecie też nie można ufać metce z ceną, na której np. czytasz śmietanę, ale spójrz na etykietę - tłuszcze roślinne. Milczę już o tym, że na etykiecie jest napisane jedno, ale w rzeczywistości jest to drugie, w ogóle nie wierz własnym oczom. Także w branży turystycznej – zaufaj, ale sprawdź jak jest naprawdę. A potem możesz wpaść w oszustwo. Ogólnie rzecz biorąc, musimy być ekspertami na całym świecie, zarówno w TA, jak iw supermarkecie. Wszyscy próbują na nas zarobić.
аватар jabetta
Ale porównanie z supermarketem sprowadziłem bardziej do tego, że mówiono, że lepiej po prostu kupować wycieczki bezpośrednio w TO.
аватар miki08
Tak, nie kłócę się, kto ma najlepszego z nas, tylko kwaśna śmietana kosztuje 1 USD, a wycieczka dla dwojga to 1000 USD. Jest różnica? Pamiętam tylko, jak rzucili moją, która postanowiła zrobić prezent i sama poszła do firmy i poprosiła o Sharm 5* i pierwszą linię, żeby wygodnie było odpocząć na morzu. Tak, to wspaniały hotel, nowy 5 * i tuż nad morzem. No cóż, uwierzyłem i kupiłem, kiedy już powiedziano mi, który hotel i wspiąłem się na statek na miejsce, dowiedziałem się, że nie ma morza, jak gdyby, ale go tam nie ma, bo nie ma pontonu. Dobrze, że znaleźli się eksperci i wyjaśnili, że wtedy była jeszcze dzika plaża, a teraz jest hotel (
Tiran Hotel Sharm El Sheikh 5 *) naprawdę tupnął do niego przez około 20 minut, ale kiedy przyjechałem, wczasowicze o tym nie wiedzieli i wszyscy przeklinali Egipt i hotel, po tym, jak zabrałem tam ludzi, wielu zmieniło zdanie na temat reszty, ale wszyscy jednogłośnie twierdzili, że zostali oszukani, bo ludzie prosili o wakacje nad morzem, a nie nad morzem.
Tak, dla mnie nie było to krytyczne, ale jak to było, gdy ludzie z małymi dziećmi ciągnęli je na siebie, plus więcej drinków itp.
аватар jabetta
miki08, nie rozumiesz w jakim kraju mieszkamy?
Sami zostali oszukani. Jesienią wybraliśmy się do Crown Plaza w Marsa Alam. Wiedziałem, że nie można iść do tego hotelu podczas imprez firmowych. Wzięli bilet na tydzień i na moją prośbę TA zwrócił się do TO z prośbą (ustną) o obecność firm firmowych w tym okresie (głupcze, lepiej byłoby zapytać bezpośrednio w hotelu). Odpowiedź była dla mnie radosna, a w efekcie udane zepsucie wakacji (wszystko opisuję w mojej recenzji). Hotel powiedział mi, że wiedzieli o tych imprezach firmowych od 2 miesięcy!
Kiedy po przyjeździe do domu złożyłem reklamację, TO odpowiedziało mi, ale gdzie jest nasza pisemna odpowiedź, że nie będzie tam żadnych firmowych imprez? W końcu otrzymałem tylko przeprosiny od TA.
Spotkaliśmy tam Niemców, którzy też byli bardzo oburzeni tą hańbą. Tak więc w domu otrzymali rekompensatę w wysokości 50% kosztów wycieczki (niedawno otrzymali pismo), mimo że nie złożyli wcześniej żadnej prośby, nawet ustnie.
Takie są realia. Tak więc możemy uczyć się tylko na naszych błędach i nie polegać na przyzwoitości naszego TO i TA.
аватар miki08
Więc jestem przeciwko dokładnie jakiej grupowej nieodpowiedzialności. Jednemu płacimy, wycieczki organizują inni, a hotele mówią, że w ogóle nie mają z tym nic wspólnego. Ale Hans, gdyby zgłosili roszczenie, otrzymaliby dokładnie 100% odszkodowania i ogromną ilość przeprosin i ofert na przyszłe wycieczki duże rabaty. Walczą o każdego klienta.
аватар miki08
Chcę tu poruszyć inny temat! Dlaczego tylko turyści z Russo mają ciągłe problemy z zameldowaniem się w pokoju, tylko domagają się od nas bakszyszu za coś, co wydawało się zwyczajnym standardem. Tak wyjaśnił mi niemiecki właściciel hotelu. W większości hoteli standard ma inną cenę, coś takiego: SV - widok na morze jest najdroższy, PV - widok na basen jest trochę tańszy, GV - widok na ogród znowu jest tańszy i ulubione pokoje w krajach WNP Widok z tyłu - droga widok (budownictwo i inne nieestetyczne miejsca). Jeśli twój TO zamówił dokładnie widok z tyłu, możesz załatwić wszystko w recepcji, ale musisz tylko zapewnić tam pokój lub jeśli są dostępne inne pokoje, ale to, jak się zgadzasz, jest lepsze. Dlaczego tak, bardzo chciałabym wiedzieć, ale wiem, że poza makaronem na uszach nic nam nie wyjaśnią.
Zabawne jest to, że początkowo możesz kupić jako prawdziwy Europejczyk w naszej firmie turystycznej nie tylko SV, ale nawet Front Sea View - pierwsza linia na morzu z reguły jest prawie na plaży, ale po przyjeździe okazuje się że twój hotel jest pięć kilometrów od tego morza i znowu na recepcji będą się z ciebie śmiać jak idiota, a co innego mogą zrobić, bo ludzie nie chcą nic słyszeć.
Pokaż więcej »
awatara
Odpowiedz na inne pytania dotyczące Turcja
Dodaj zdjęcie
Ładowanie...
Zdjęcie przesłane
×
Wszystkie pytania
ZEA
już