Pytanie o Turcja

  Zadać pytanie
Zadać pytanie
Na Twoje pytanie odpowiedzą eksperci i doświadczeni turyści.
+ Wyjaśnienie do pytania
20241 subskrybenci zostaną
powiadomieni o problemie
Temat pytaniaа

Powiązane pytanie «Zakupy»
Gdzie najlepiej kupić skórę?
Pierwszy raz jadę do Turcji
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał
Subskrybuj
15 subskrybenci  • zapytał 2010-08-1414 lat wstecz
Odpowiedzi  •  34
аватар elenako
Skórę lepiej kupować nie w kurortach.
I musisz desperacko się targować.
аватар Pachok
I nie bierz tego w tych sklepach i „fabrykach”, do których prowadzą cię przewodnicy. Mają tylko jedno zainteresowanie - prowizję od Twojego zakupu. Te miejsca są zawsze bardzo drogie. Jeśli nie planujesz spieszyć się do Stambułu po skóry, udaj się do najbliższej wioski lub miasta i idź do wszystkich sklepów z rzędu. Tam, gdzie coś Ci się naprawdę podobało, zacznij się targować i, jak słusznie napisała elenako, rozpaczliwie :)) A przed wyjazdem lepiej zapytać o cenę w domu, ile rzeczy, których potrzebujesz, kosztują w Twoim rodzinnym mieście.
аватар Pachok
A w hotelowych sklepach wszystko też jest niebotycznie drogie, a są też hodowcy, którzy oferują darmową wycieczkę "do fabryki" - nie dajcie się zwieść! :)))
аватар Anetka-gan
w Stambule do Zeytinburnu =) tylko tam skóra jest tania!
аватар s-com
W sklepach firmy Selda - w całej Turcji.
аватар Osman_Gold
Zapraszamy do odwiedzenia jednego z naszych centrów handlowych Hadrian Group: Hadrian Jewellery & Ceres Leather na wybrzeżu Morza Śródziemnego w miejscowościach wypoczynkowych - Kemer, Antalya (Antalya), Side, Alanya (Alanya). Jeśli zdecydujesz się na zakupy i zobacz nasze produkty, wyślemy dla Ciebie samochód i przywieziemy go do nas (nie musisz za niego płacić). Duży wybór nowych modeli (futra, kożuchy, płaszcze, płaszcze przeciwdeszczowe, kurtki); szeroka oferta biżuterii. Za zakupy można zapłacić w hotelu. Zadzwoń lub wyślij SMS: GSM: 009 0535 337 34 05, Z automatu: 0535 337 34 05 Osman (24/7). Zrobimy wszystko, abyś był zadowolony!
[email protected]
аватар aleks60
W Side, w sklepach skórzanych i futrzanych nigdy nie zostawiaj zaliczki na zakupiony towar. Obiecaj i przysięgnij, że dostarczysz towar do Ciebie będzie miły dla wszystkich, od Twojego przewodnika po właściciela sklepu. Jednak zostawiając zaliczkę i wracając do ojczyzny, w końcu zdasz sobie sprawę, że zostałeś „wyrzucony”, ponieważ ani w terminie określonym w umowie, ani w ogóle wybrany przez Ciebie towar nie zostanie dostarczony. Moja rada dla ciebie: - Nie bądź naiwny, a wśród Turków są „Gavnyuks”, którzy hańbią naród.
аватар Osman_Gold
aleks60, kiedy zostawisz kaucję i obiecasz dostawę, to wszystko to jest udokumentowane. Nie sądzę, że zostałeś "wyrzucony" - mamy też opóźnienia w dostawie. Wszystkie centra handlowe to robią. Zdarza się sytuacja, że ​​jest jedna dostawa, ale tego się nie robi, bo jest nie tylko nieopłacalna, ale konkretnie nieopłacalna. Dlatego czekają na kilka dostaw i wysyłają kuriera. Jest to normalna praktyka, gdy klient zostawia kaucję i towar jest mu dostarczany. Każdy właściciel jest bardziej zainteresowany dostarczeniem towaru i uzyskaniem pełnej ceny, niż zgarnięciem niewielkiej kaucji, a następnie pociągnięciem za nią odpowiedzialności i ewentualną utratą licencji. Abyś pochopnie wyciągał wnioski, a twoje słowa były wskaźnikiem twojego poziomu kultury lub jej braku!
аватар aleks60
Drogi Osmanie. Poziom kultury to przede wszystkim umiejętność wypełniania swoich obowiązków. Jeśli nie zostaną spełnione w uzgodnionym terminie, to przynajmniej należy skontaktować się z odbiorcą i wyjaśnić przyczyny opóźnienia w dostawie zakupionego towaru, a nie trzymać go w tajemnicy. To nie jest „Biznes” drogi Osmanie, ale typowa rozwiązłość i dezorganizacja Twojego biznesu. Na przykład centrum handlowe w Antalyi od dawna wywiązuje się ze swoich zobowiązań i dostarcza towary, i to na najwyższym poziomie. Tylko twoje centrum handlowe angażuje się w oszczędności i jakąś rentowność na dostawie towarów, nie biorąc pod uwagę faktu, że: „droga to łyżka na obiad”. Dlaczego w lecie potrzebuję twoich futer lub galanterii skórzanej. Przecież to latem można gromadzić towary na dostawę do naszego regionu. Tak, i dotrzymuj słów.
Przecież to Ty powiedziałeś: „Dostarczymy wszystko w uzgodnionym terminie, nie martw się.” Lepiej więc wyciągać wnioski i nie wdawać się w polemiki, drogi Osmanie. I jeśli to możliwe, wypełnij swoje zobowiązania.
аватар Osman_Gold
Drogi Alex60! Kiedy piszesz zachęcająco w popularnym serwisie turystycznym, używając nieprzyzwoitych słów, popełniając błędy, obrażając ludzi - to jest twój poziom kultury. Nie wiem skąd kupowałeś, ale zawsze wywiązujemy się ze swoich zobowiązań. Nie pisałam, że latem dostarczamy futra - to owoc Twojej wyobraźni. Maksymalne opóźnienie to miesiąc, a potem bardzo rzadko. Większość towarów dostarczana jest na czas. Opóźnienia zdarzają się w przypadku rzeczy kupionych pod koniec sezonu i są ku temu powody. Nie będę się z tobą kłócił i schylał do swojego poziomu - lepiej idź na wykład: „Kultura dla mas”. Wszyscy odwiedzający witrynę dobrobytu i wszystkiego najlepszego!
аватар Pachok
Wniosek: towar-pieniądze, a nie grosz zaliczki.
аватар aleks60
Drogi Osmanie! Jeśli mówisz o kulturze, to przynajmniej przeproś w pierwszej kolejności za spóźnioną dostawę towaru. Kupiliśmy od Ciebie. Poza tym kultura to nie tylko piękne słowa, ale także czyny, za które ty, nawiasem mówiąc, nie ponosisz odpowiedzialności, a co do brudnych słów, to ludzie, którzy obiecują, a nie robią, czyli denerwują innych swoimi czynami , dla mnie zawsze będzie „G .......I”. A jeśli mówimy o popularnej witrynie, to dałeś sobie dobrą reklamę o „rentowności” dostawy. Nie będę się z wami kłócił o kulturę na tej stronie, tylko ostrzegam moich rodaków przed kupowaniem futer i wyrobów skórzanych w Side. I uwierz mi drogi Osmanie, jakie działania z Twojej strony, taka jest reakcja Twoich klientów. To się po prostu nie dzieje. Co więcej, przeczytaj inne opinie klientów na temat swojej pracy, Osman, na innych stronach.
Najwyraźniej nie jestem pierwszy z twoją „opłacalną” dostawą. Nadal jestem zaskoczona tym, jak przy takim podejściu do klientów nadal płynie Twój biznes. Mam nadzieję, że po naszej komunikacji wyciągniesz dla siebie jakieś wnioski. Pracuj i naprawiaj błędy. Powodzenia „Panie biznesmenie”
аватар aleks60
Tak, drogi Osmanie. Odkąd znalazłam Cię na tej stronie apeluję do Ciebie z ogromną prośbą o jak najszybsze wywiązanie się ze swoich zobowiązań. Dzięki waszej „opłacalnej” dostawie moje dzieci wciąż są „nagie” i nie ma już lata. Bój się Boga, drogi Osmanie, nie oszczędzaj na klientach, w przeciwnym razie wszyscy wyginą.
аватар Osman_Gold
Nadal chodzisz na wykład: „Kultura dla mas”.
аватар aleks60
Drodzy Rodacy, wyciągnijcie własne wnioski. To są ludzie, którym ufamy naszymi pieniędzmi. Szanowany Osman ze wsi Side, nawiasem mówiąc, zamiast eliminować swoje „niedociągnięcia w pracy” i przyznawać się do błędów, jest także „właścicielem” centrum handlowego, pogrąża się w kompletnej bzdurie. Powodzenia wszystkim. Niech Bóg będzie jego sędzią.
аватар Osman_Gold
Drodzy przyjaciele! Nie chciałem odpowiadać na tego źle wychowanego krzykacza, który pozwala sobie na obrażanie naszych pracowników, ale wyjaśnię to. Ta strona zawiera mój adres e-mail i numer telefonu. Zwykły człowiek może do mnie napisać, zadzwonić, wysłać SMS-a, żebym oddzwonił, tak jak inni, zgłosić problem, wskazać numer umowy, miasto dostawy i zapytać o przyczynę opóźnienia, wiedząc tylko, że jest aleks60, nie damy rady nic zrobić . Wyjaśnimy to wszystko, zadzwonimy do kupującego i w razie potrzeby przeprosimy 100 razy i podamy termin dostawy. Ale niespokojny aleks60 wybiera inną drogę – hałaśliwy, proletariacko-plakatowy, jednocześnie demonstrujący swoje złe maniery. Mamy tysiące klientów w wielu krajach świata, naszymi klientami są gwiazdy muzyki pop, znani biznesmeni i politycy. Bliski jest nam prestiż naszej firmy i robimy wszystko, aby utrzymać go na odpowiednim poziomie.
Przy tak dużych wolumenach sprzedaży oczywiście gdzieś mogą być nakładki - nikt nie jest na to odporny.
aleks60, sądząc po ilości błędów w tekście, poziom twojego wykształcenia odpowiada poziomowi twojej kultury.
Nadal chodzisz na wykład: „Kultura dla mas”.
аватар aleks60
Tak tak tak. Wszystko jak zwykle, piękne słowa i nic więcej. Wszyscy przez to przeszliśmy. Cóż, ty, kochanie, początkowo nie skontaktowałeś się ze mną przez e-mail, dowiedziawszy się o moim problemie, ponieważ jest to twoja wada. Sam przedstawiasz ten temat publicznie, zamiast „po cichu” eliminować niedociągnięcia w swojej pracy. Nie ślinij się i nie bij się teraz w klatkę piersiową. Zrobione. Wszyscy o tobie wiedzą.
аватар Osman_Gold
Nadal chodzisz na wykład: „Kultura dla mas”.
аватар svetik834
Kupiliśmy rzeczy w Turcji z dostawą do naszego miasta. Problemów nie było, chociaż opóźnienie wynosiło 20 dni.Bardzo wygodne - zostawiasz 10%, resztę później, jak przyniosą do domu.
аватар werty
aleks60, trzeba jeszcze iść na wykład: „Kultura dla mas”.
Widzisz, jak Osman-Hadrian pisze bezbłędnie, na pewno był na tych wykładach, może nawet tam nauczał.
Chciałby dostać się na kolejne prelekcje o konieczności wypełniania zaciągniętych zobowiązań, ale gdzie jest kiedyś kultura dla mas przede wszystkim!
Popieram tezę-towar-pieniądze.
аватар arinhcka
Dzięki aleks60 za ostrzeżenie. Słyszałem też negatywne opinie o pracy centrum handlowego w Side. Nic dziwnego Po przeczytaniu o „opłacalności” dostawy towarów przez pana Osmana-Hadriana mimowolnie dochodzisz do wniosku: brak zaliczki na rzecz pana Osmana-Hadriana. Chociaż w innych regionach Turcji centra handlowe wywiązują się ze swoich zobowiązań, a towary są dostarczane na czas bez żadnych opóźnień.
аватар Osman_Gold
Sprawdziłem wszystkie nasze zamówienia - w Pskowie (miasto to wskazał aleks60 w profilu) nie mieliśmy żadnych dostaw przez ostatnie 2 miesiące. Zgodnie ze sposobem pisania – aleks60 jest wyraźnie kobietą, ale pisze z imienia męskiego. Okazuje się, że wszystko, co napisano, to zwykłe oczernianie przez pozbawionych skrupułów konkurentów. Podobno sukces naszej firmy prześladuje jakieś źle wychowane lumpenowe stworki, które srają na otwartych przestrzeniach internatu, używając słów, które słyszą skierowane do nich od urodzenia do dnia dzisiejszego. arinhcka to to samo co aleks60 - to od razu zauważalne. Myślę, że turyści sami zdecydują, gdzie kupić, co robić, a nie potrzebują porady od półpiśmiennych i źle wychowanych włóczęgów.
Wszystkim gościom naszego gościnnego kraju, odwiedzającym nasze centra handlowe życzę wszystkiego najlepszego!
аватар werty
--- do niektórych źle wychowanych lumpenowych stworzeń, które srają na otwartych przestrzeniach internatu ...
Nie przejmuj się intrygami lumpenów z internatem! Oni są przyzwyczajeni do tego, że w internacie wszystko jest załatwiane natychmiast, dlatego we współpracy z Waszą firmą chcieliby, aby zamówienie zostało zrealizowane natychmiast. zamówienie zostanie zrealizowane, ale nie od razu. Z mijającą dostawą.
A kiedy to nastąpi, ta przemijająca dostawa, Bóg wie...
аватар Osman_Gold
Dzięki za wiadomość, wertu. Faktem jest, że takiego zakupu nie było. Zapytałem w dziale dostaw - w Pskowie nie mamy niedostarczonych zamówień. Na dziś otrzymaliśmy wszystkie zamówienia. Fakt, że w Internecie nazywają się szkoły z internatem, to literówka - po prostu już to zrozumieli.
аватар aleks60
Drogi kulturologu, nie zamierzałem składać żadnych oświadczeń organom ścigania. Myślałem, że poczekam i nagle twoje sumienie zacznie grać. Ale teraz, mając niezbędne dokumenty, mimo wszystko ujawnię i postawię przed sądem tego bezczelnego i poszukiwacza przygód. Przygotuj się i przeczytaj kodeks karny, a nie „kulturologię”. I nie daj się zwieść, grupa wsparcia ci nie pomoże. Pozdrowienia!
аватар arinhcka
Dlaczego ty Osman zszedłeś do poziomu aleksa60. Nie chciałeś się tak pochylać, a sam go obrażasz, pisz z błędami. Nierozsądnie mnie krytykuj. Dzięki takim „lumpenowym stworzeniom” Twój biznes rozkwitł. Trzeba być bardziej dyplomatycznym, panie Osman, wywiązywać się ze swoich zobowiązań w wyznaczonym przez pana terminie, a nie męczyć klientów długimi oczekiwaniami, obrażać ich i sprawiać sobie kłopotów. A swoimi dialogami i elokwencją pokazałeś tylko swój poziom kulturowy.
аватар Osman_Gold
SZCZEKAJĄ PSY - PRZYCZEPA JEDZIE!
аватар leva.ibragimov
Osmanie! Głęboko się mylisz, nie reagując na niedociągnięcia w swojej pracy, rozważane przez odwiedzających tę stronę. Sam osobiście zwróciłeś uwagę na „ościeżnice” w swojej pracy, mówiąc, że pod koniec sezonu pojawiają się problemy z dostawą. Odzwierciedlają się również Twoje słowa: „Zdarza się sytuacja, że ​​jest jedna dostawa, ale nie jest ona wykonywana, ponieważ nie jest nieopłacalna, a konkretnie nieopłacalna”. A tymczasem kogo obchodzi, czy czas dostawy jest określony??? Z twoich argumentów wynika, że ​​aleksu60 musi czekać na dostawę towaru do następnego sezonu, skoro ten już się skończył. Tak po prostu myślę, że aleks60 nie naruszyłby twojego biznesu i ciebie osobiście. Nie ma logiki, on tylko broni własnych interesów. On, moim zdaniem, głęboko n.sra.b w twoim interesie. A jeśli znajdziesz się w takiej sytuacji, lepiej nie „poniżać” się każdym swoim monologiem, ale jeśli przeprosisz odwiedzających tę stronę, a tym bardziej, jeśli również jesteś aleks60 kobietą, zniknąłbyś na zawsze z tej strony.
Postaraj się zamieścić swoje ogłoszenie na innych "alejach", może tam będziesz miał szczęście. Spróbuj mnie wysłuchać, panie biznesmenie, i nie zhańb się. Nie ma dokąd pójść.
аватар Pachok
Dziwne, że Pan "biznesmen" nie widzi jaki rodzaj antyreklamy sobie robi... Co po raz kolejny potwierdza, że ​​jeździmy na wieś i sami robimy zakupy, kupujemy za gotówkę lub zamawiamy dostawę bez przedpłaty : ) „fabryki”, „salony”, „centra handlowe” i inne hodowane – do pieca.
аватар murat78
SZCZEKAJĄ PSY - KARAWANA JEST!- beczenie zagubionej owcy, przypadkowo i nie na długo przybitej do karawany.
Pokaż więcej »
awatara
Odpowiedz na inne pytania dotyczące Turcja
Dodaj zdjęcie
Ładowanie...
Zdjęcie przesłane
×
Wszystkie pytania
ZEA
już