Nie wrócimy ponownie

Pisemny: 25 wrzesień 2019
Czas podróży: 26 sierpień 2019
Ocena hotelu:
3.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 6.0
Usługa: 4.0
Czystość: 5.0
Odżywianie: 3.0
Infrastruktura: 3.0
Pierwsza rzecz - lot został przeł oż ony o 9 godzin i nikt nie zrekompensował czasu - "Dzię kuję " JoinUP i osobno "Odlecę gdzie chcę " za czas spę dzony na torbach z dzieckiem na lotnisku . Pienią dze zabrali już w biegu, ale nikt nie chce brać odpowiedzialnoś ci.

W efekcie dotarliś my do hotelu o 22.30 zamiast „do 12.00”.

Teraz dla hotelu:

- miejsce jest szykowne, sosny, kwiaty, dojrzewają ce granaty i duż o zieleni,

- morze jest czyste, przejrzyste z mał ymi rybkami. począ tkowo bał y się swoich ugryzień , potem przyzwyczaił y się do naturalnego peelingu : ))

- kuchnia kiepska, frytki jedliś my z rocznym wyprzedzeniem, jest duż o warzyw, ale to, co z majonezem w ogó le się nie nadaje, jak pokrojone, ciasta są pyszne, mię sa prawie nie ma. Ucią ż liwy cią gł y ruch personelu za naszymi plecami podczas posił ku.


- zamieszkał w pokoju przy recepcji bez pienię dzy. czysto, wygodnie, meble nie nowe, ale cał e, ostatniego dnia widzieliś my w ł azience karalucha. W ogó le nie ma WiFi. zadzwonić do domu jest niemoż liwe.
Jeś li potrzebujesz czegoś w Internecie - idź do recepcji i nie jest faktem, ż e się uda.

W rezultacie Turunc - tak i tak. Hotel nie jest.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał