Straszny personel !!!

Pisemny: 3 czerwiec 2018
Czas podróży: 24 — 31 może 2018
Ocena hotelu:
4.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 7.0
Usługa: 1.0
Czystość: 5.0
Odżywianie: 5.0
Infrastruktura: 3.0
Hotel został wybrany dlatego, ż e 15 tys. na osobę nie był o specjalnych oczekiwań !! !
Istnieje wiele nieprawdziwych informacji o hotelu:
1.4 gwiazdki - 2 z mocnym rozcią gnię ciem na 3!! !
2.2 linia brzegowa - w rzeczywistoś ci 42. ! ! ! Autobus odjeż dż a raz po ś niadaniu i nie zawsze da się zmieś cić .
3. Pokoje sprzą tane są codziennie, poś ciel zmieniana jest 3 razy w tygodniu, rę czniki zmieniane są co dwa dni - sprzą tanie trochę jak nie codziennie, poś ciel nie był a zmieniana ani razu, rę czniki tylko na proś bę !! !
4. Wi-Fi za darmo - nie ma darmowego Wi-Fi, bo w odbiorze jest najprostszy router do uż ytku domowego TP-Link i nie cią gnie się tylko technicznie. Gdy goś ci naraz jest wielu, moż na zapomnieć o Internecie. Chciwoś ć wł aś cicieli nie pozwoli na poł ą czenie!! !

5. Plaż a hotelowa - bzdury i wymysł y tych samych wł aś cicieli, nie ma plaż y hotelowej. Każ dy wypoczywa na wspó lnej plaż y miejskiej lub na plaż ach hotelowych pod warunkiem zakupu czegoś w barze.
6. Basen zewnę trzny - z basenu moż na korzystać od 10 do 18, ponieważ przez resztę czasu jest chlorowany.
7. Jedzenie Al in- mieliś my pó ź ne zameldowanie, kolacja już się skoń czył a, bez suchej przeką ski, bez herbaty, nic. Bar do 22-00, przyjechaliś my o 21-45 i poprosiliś my o dwa gin z tonikiem. Pierwszą rzeczą , jaką napotkaliś my w hotelu, był o odrzucenie. Nie! ! ! Czemu? Bo to już koniec! ! ! Iś ć do supermarketu! ! ! Czy są pienią dze? (odpowiedź od kierownika restauracji)
W zasadzie przez cał y pobyt w hotelu nikt nie był gł odny. Mię so sojowe, duż o sał aty, zió ł , owocó w w ogó le nie był o, duż o oliwek i sera.
Sam hotel nie jest zł y, a w oddali jest pię kno, bo z okna jest pię kny widok na cał e Marmaris, na Marinę , na morze, w pobliż u lasu, moż na iś ć na spacer! ! Jest pewien urok w tym, ż e trzeba był o iś ć na przystanek autobusu miejskiego, inaczej Al się czuje)))))))))) Pokoje, prawie wszystkie miał y dwa pokoje dla czterech osó b, ja nie chcesz chodzić , przestrzeń !! !
Cał y koszmar i negatywnoś ć ze strony PERSONELU tego hotelu, jedynym wyją tkiem jest administrator Samat z Kazachstanu, jest jedynym rozsą dnym i odpowiednim pracownikiem hotelu ! ! ! Wielkie DZIĘ KI dla niego!! !
Cał a reszta jest niegrzeczna i z otwartą nienawiś cią do rosyjskich turystó w w ogó le nie powinna pracować w branż y hotelarskiej, jasne jest, ż e wszystko pochodzi od wł aś cicieli ! ! ! Kiedy ś niadanie, obiad lub kolacja nie moż na usiedzieć spokojnie, po prostu wyjmują z ust talerze i szklanki, 5-6 razy trzeba powiedzieć , ż e nie dotkną i nie odejdą !! !

Kierownik restauracji wcale nie jest profesjonalistą , sam prowokuje konflikty!! ! Krzyczy, pstryka! ! ! Zachowuje się jak marketowa kobieta!! !
Podobno wiedzą , ż e jest animacja i mają osobliwą wizję tej usł ugi, mogą po prostu usią ś ć przy Twoim stole w towarzystwie lub zwró cić na Ciebie pusty kubek!! !
W ogó le nie dbają o goś ci - kupili wycieczkę z bardzo wczesnym wyjazdem z hotelu o 6-30, poprosili recepcję o pobudzenie dwó ch pokoi o 6-00 ! ! ! Wychodzę na recepcję o 6-15, administrator siedzi na czacie z jednym z kelneró w i ma się dobrze! ! ! Pytam, dlaczego mnie nie obudził eś ? Odpowiedź : A. Tak, powinieneś był wstać! ! ! (jest to usł uga powszechna w hotelach, za to odpowiada administrator)
Streszczenie:
Za 15 tysię cy rubli (nawet 15500 to już duż o) moż na iś ć i nie siedzieć w hotelu! ! ! I lepiej w ogó le nie komunikować się z personelem! ! !
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał