Hotel nie spełnia podanych gwiazdek?

Pisemny: 3 sierpień 2021
Czas podróży: 14 — 22 lipiec 2021
Ocena hotelu:
3.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 3.0
Usługa: 3.0
Czystość: 2.0
Odżywianie: 3.0
Infrastruktura: 3.0
Wszystkie opinie pozostawione do 2021 r. są cał kowicie prawdziwe, hotel czerpie sł abą.3, pokoje pł aczą za naprawami, klimatyzator, jeś li moż na to tak nazwać , dział ał jak wentylator podł ogowy, a to przy temperaturze zewnę trznej +43 °, jazda ciepł ym powietrzem, lodó wka też ma taką samą nazwę , woda ledwo ostygł a w cią gu dnia, administracja hotelu nie dba o turystó w, nie ma uwagi ze strony administracji i nie ma rozwią zania problemó w wczasowiczó w. Wi-fi cią gną ł się bardzo sł abo i to tylko na dole hali. Bardzo czę sto wczasowicze tracili pienią dze, jeś li nie byli w sejfie. Myś lę , ż e te informacje są wię cej niż wystarczają ce.
Jedyną osobą , któ ra martwił a się o wczasowiczó w, był a przewodniczka Maria, niezró wnany mał y czł owieczek, któ ry do maksimum rozwią zywał problemy. Oto specjalne podzię kowania dla niej. Ogó lnie Marmaris jest bardzo pię kne, warto tu pojechać , ale nie do tego hotelu - to na pewno.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał