Straszny

Pisemny: 4 sierpień 2022
Czas podróży: 13 — 20 lipiec 2022
Ocena hotelu:
1.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 1.0
Usługa: 1.0
Czystość: 2.0
Odżywianie: 2.0
Infrastruktura: 1.0
Data przyjazdu do hotelu GELIDONYA 13.07. 2022. Opiszę wszystko.
Moja có rka i ja pierwszy raz byliś my za granicą i nie byliś my szczegó lnie wymagają cy.
Nasze rozczarowanie hotelem zaczę ł o się od momentu, gdy poznaliś my pokó j. Kupony został y u nas zakupione w pokoju Standard. Wchodzimy do pokoju i dochodzimy do cichego horroru. Mał a liczba od sł owa bardzo. W pokoju znajdują się dwa ł ó ż ka, wokó ł któ rych moż na przesuwać się na boki. Szafka nocna stoi na trzech ró ż nych nogach i odpowiednio krzywo. Odrapany sklep i mał a, bardzo stara ż ó ł ta lodó wka, któ ra kiedyś musiał a być biał a. Pod prysznicem drzwi otwierają się na 50 centymetró w: jeś li chcesz się umyć , schudnij. Jesteś my od razu w recepcji, gdzie administrator zna tylko rosyjskie sł owa „nie rozumiem” i „brak numeru”. Najpierw poprosiliś my o zmianę , potem zaż ą daliś my, powoł ują c się na to, ż e bilet był „standardowy”, a na koniec już proponowali pienią dze, ale jak się pó ź niej okazał o, nie oferowali zbyt wiele. Nie ma nic do zrobienia i wysł aliś my zdję cie pokoju do naszego touroperatora.

Już przy obiedzie nastę pnego dnia otrzymaliś my wiadomoś ć , ż e musimy udać się do recepcji, aby zmienić pokó j i otrzymać komplement od hotelu (o któ ry nie mogliś my prosić ). Có ż , przynajmniej zmienili numer.
Sprzą tanie w hotelu został o przeprowadzone, ponieważ sprzą tacz widzieliś my na korytarzu budynku, ale najwyraź niej nie w naszym pokoju. Już nawet zawieszono na drzwiach tabliczkę , ż eby się wydostać . Rę czniki nie był y zmieniane przez siedem dni. Przede mną kobieta w recepcji bł agał a o papier toaletowy, a administrator wł ą czył tryb „nie rozumiem”. Pytanie brzmi, dlaczego zatrudniasz w hotelu, w któ rym mieszkają gł ó wnie rosyjskoję zyczni goś cie, tacy „nierozumieją cy”.
Ś niadania, obiady i kolacje "nie bufet", wszystko narzucają pracownicy. Nie jest jasne, dlaczego hotel pł aci za pracę tł umu pracownikó w i nie pozwala goś ciom narzucać się . Przecież dwó ch pracownikó w na przeką ski, dwó ch na sał atki, sześ ciu na gorą ce, dwó ch na deser i jeszcze wię cej na napoje!! ! Oto kogo pamię tam.
A to wszystko tworzy ogromne kolejki, najpierw trzeba stać w kolejce do jednego, potem do drugiego, potem do trzeciego.
Przez wszystkie dni pobytu w hotelu dawano tylko dwa razy ryby, w pozostał e dni kurczaka i duszoną wą tró bkę z ziemniakami. Z owocó w - arbuz, jest przynajmniej sł odki.
Nawiasem mó wią c, ci pracownicy bardzo niechę tnie się narzucają , gdy mó wisz „wię cej”. Na przykł ad nie jem kieł basy i proszę o dodanie jeszcze dwó ch kawał kó w sera. Wię c bardzo starannie oddzielają tylko jeden kawał ek. W rezultacie musisz znowu stać w kolejce. W restauracji jest duż o much.

Z napojó w był o duż o piwa. Wino biał o-czerwone, bardzo mocno cuchnę ł o octem, nie dał o się go wypić . Z koktajli: odrobina ginu + kolorowy syrop, wszystko wypeł nione sprite'em. Czasami nie był o lodu (szybko się koń czył o). Ciepł e picie to nadal przyjemnoś ć . Pozostał e napoje są uważ ane za napoje obcego pochodzenia i są pł atne.
Lody podawano codziennie od 15.00 do 16.00.
Zawsze miał em wanilię i czekoladę.
Basen w hotelu był czynny od 9:00 do 17:00.
Plaż a przy hotelu - bardzo mał y tró jką t, z poł amanymi leż akami, przylegają ca do molo, do któ rego cią gle podpł ywał y ł ó dki, ł ó dki, dyszał y, nie był o czym oddychać . Na leż akach nie ma ł ó ż ek (nie tak jak na zdję ciu na stronie hotelu). Tylko poł amane plastikowe ł ó ż ka. Na plaż y tylko napoje bezalkoholowe.
W hotelu nie ma darmowego internetu, nawet po przyjeź dzie nie mogliś my powiedzieć naszym bliskim, ż e wszystko jest w porzą dku. Od razu wykupił em dostę p do internetu na wszystkie siedem dni. Koszt to 2 dolary dziennie. A ten najbardziej pł atny Internet dział ał tylko w pobliż u recepcji. Wchodzisz do pokoju i to wszystko, go tam nie ma. Jeś li chcesz napisać do swoich bliskich, biegnij do recepcji.
Rozrywka był a od 21.00 do 23.00. Pamię tam dzień , kiedy był o karaoke. Reszta dni to dyskoteka. O 23.00 każ dego dnia zaproponowali, ż e pojadą do klubu, autobus był z hotelu. Nie pojechaliś my tam, nie wiemy, co tam był o.
Szczerze mó wią c, nie wiem, kto pisze pozytywne recenzje o tym hotelu. W koń cu uwierzyliś my ci i wydaliś my na to duż o pienię dzy. Aby nie zwracać uwagi na wszystkie niedocią gnię cia, ile trzeba walić! ? Co wię cej, nie puchniesz w hotelu za darmo.

Podsumowują c - obsł uga w hotelu jest okropna, personel w recepcji jest niegrzeczny, jak ich o coś poprosić , nie rozumieją . Powiesz teraz dlaczego nie skorzystać z internetowego tł umacza, ja odpowiem: zapominasz o zł ym internecie. Nawet tł umacz się nie ł aduje. Mają wszystko pod warunkiem!
Pierwsze wyjś cie był o jak pierwszy naleś nik - nieró wny. Ale nic, negatywne doś wiadczenie to takż e doś wiadczenie.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał