Pytanie o Kemer

  Zadać pytanie
Zadać pytanie
Na Twoje pytanie odpowiedzą eksperci i doświadczeni turyści.
+ Wyjaśnienie do pytania
7889 subskrybenci zostaną
powiadomieni o problemie

Powiązane pytanie «Biura podróży i operatorzy»
Do Turcji lecimy po raz pierwszy. Zaproponowano nam stronę, która zaakceptuje nas Anex Tour, przewoźnik azurair. Nigdy ich nie spotkałem. Co możesz o nich powiedzieć?
Dziękuje za wszystko:-)
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał
Subskrybuj
14 subskrybenci  • zapytał 2018-04-207 lat wstecz
Odpowiedzi  •  43
аватар scalandis
Wiem na pewno, że mogą naliczyć dodatkową opłatę za „dobrą godzinę” odlotu) Nigdy z nimi nie latałem i nie ciągnę. Lepiej na WindRose.
аватар antonua
Linia lotnicza jest spółką zależną Anekstury. Według statystyk wyjazdów na czas - wszystko wydaje się niezłe (dużo lepsze niż Bravo).
Za pieniądze - jak dopłaty za wczesne wyjazdy i późne przyjazdy.
аватар scalandis
Właściwą decyzją będzie wybranie tam normalnego lotu i lotu powrotnego, niezależnie od organizatora wycieczki. A potem ostatni raz pominąłem ten niuans, ponieważ nie było wyboru według dat, spałem przez jeden dzień i nie odpoczywałem.
аватар Vika284
Bravo to linia lotnicza horroru, wieczne opóźnienia, złe stare samoloty, w listopadzie ubiegłego roku w Sharm o mało nie rozbili samolot z pasażerami po starcie, tylko dzięki pilotom uratowali ludzi. 2 godziny krążyły nad Sharm zrzuciło paliwo, a ta firma Bravo nie udzieliła żadnych informacji krewnym tych pasażerów, którzy spotkali ten samolot w Boryspolu.
Pojechałem z trasy Anex i Azurem z Kijowa do Bodrum i w zeszłym roku do Belek, wszystko jest bez zwłoki, samoloty normalne, a obsługa na pokładzie przyjemna
аватар agent_borabora
Azur często przekłada wyjazdy, mimo dopłat w dogodnym terminie.
UIA umożliwia bezpłatną odprawę na lot.
Ale Windrose ma lepsze samoloty.
аватар annanom
– Ale Windrose ma lepsze samoloty. - to nie do końca prawda
аватар travelsita
Polecieli trzy razy. Nie było ani jednego ościeża, a niekończące się przeprosiny dla pasażerów za transfery wiszą na ich stronie internetowej. To jest fortuna - jakie szczęście. Jak będzie w tym roku, czas pokaże.
аватар kokkoss
Jeden z największych touroperatorów nie jest ani lepszy, ani gorszy od innych. Ett wcale nie jest pytaniem, którym powinieneś się zajmować. Nie chodzi o operatora, ale o ludzi siedzących na ziemi, a prawie wszyscy to słabo wykształceni ludzie z południowych republik ZSRR, którzy marzą o sprzedawaniu wycieczek i dbaniu o to. Jedz i nie pocij się.
аватар lazy_person
Dwukrotnie podczas wycieczek do Antalyi byłem gospodarzem „Anex Tour”… żadnych skarg. Spotkany, zabrany do hotelu, a także zabrany z powrotem. Potem latał UTair Ukraine, teraz Azur Air Ukraine. Nie było opóźnień, wszystko odbywało się zgodnie z planem. Latałem z "Różą Wiatrów", a z "Bravo", a z UIA ... zawsze udawało mi się to bez opóźnień ...
Lepiej oczywiście latać czarterami firmy, gdzie jest duża flota samolotów. Azur Air Ukraine ma tylko 3 z nich. Bardziej lubię MAU. Stosunkowo duża flota - 43 samoloty, co oznacza, że ​​jest tam kompletna av.tech. wsparcie, na pewno jest wsparcie techniczne na tureckich lotniskach ...
аватар Vika284
Całkowicie popieram fakt, że róża wiatrów ma lepsze i nowsze samoloty. Ale z góry wybór miejsca w samolocie za te pieniądze.
Po odprawie zadzwoniłam do Azur z pytaniem o odprawę z wyprzedzeniem, co jest niemożliwe na ich stronie internetowej, poprosili agencję o napisanie do nich listu w sprawie preferencji wyboru miejsc. Podczas odprawy wszystko było w porządku, Azur zapewniło miejsca, o które prosiliśmy.
аватар lazy_person
W kwietniu poleciałem do Egiptu iz powrotem z czarterem Yanair na trasie JN TO „Joinup”. Bez reklamacji, bez opóźnień. To jest najważniejsze. Jedyna, ginąca bardzo „ekonomiczna” klasa. Cztery godziny, jak przykuty... wszystko jest zdrętwiałe.
аватар alex45
Na AZUR nie ma żadnych skarg, ale były stare samoloty do UIA, ze względu na dodatkowe rzędy siedzeń, czasami ledwo można zmieścić się w fotelu i to nie z powodu karnacji.Latałam różnymi liniami i różnymi samolotami.Ja poleciałem raz z BRAVO, wszystko było standardowo, bez problemów.
аватар alex45
Ciekawostka, leciałam kiedyś z AZUR-em, kompletnie męską załogą, ani jednej stewardessy, tylko mężczyźni!
аватар Lud_mila
Jeśli się nie mylę, Azur ma tylko 3 samoloty. 2 samoloty mają 20 lat, jeden 13 lat. To są linie lotnicze Anexa. Polecieliśmy z nimi do Hiszpanii zeszłego lata. W kabinie samolotu mniej więcej normalnie. Wyżywienie na pokładzie: kanapka i kawa-herbata. Jedyny minus - samolot był opóźniony o 1,5 godziny. Ale w Barcelonie była straszna burza, najwyraźniej na nią czekali. Ogólnie rzecz biorąc, nie ma żadnych skarg na wycieczkę, transfer i lot. Ale słyszałem negatywne recenzje o Anex.
аватар agent_borabora
Prośby turystów od nas: „Nie oferuj Azur, za żadne pieniądze, nawet 2 razy taniej!”
аватар lazy_person
Lud_mila Zawsze będą negatywne recenzje, nie bez nich. Wszystkie firmy, w taki czy inny sposób, wypełniają swoje obowiązki, należy to docenić. Transfer jest zorganizowany. Nie miałem przypadku, żeby coś się zepsuło.
аватар Lud_mila
lazy_person, wiem o negatywnych opiniach)) każdy to ma. kto nie działa, nie myli się)) ale dla niektórych jest więcej złych recenzji, dla innych mniej.
Miałem kiedyś problemy z transferem w Czarnogórze, choć wszystko dobrze się skończyło, ale moje nerwy były potargane. ale tam pracownik firmy przyjmującej był niewystarczający i zdziałał cuda. po przyjeździe opowiedzieliśmy naszemu biuru podróży o tym, co się stało, skontaktował się z przedstawicielami touroperatora i to nieporozumienie zostało odrzucone. może ktoś jeszcze narzekał, bo nie byliśmy sami.
аватар lazy_person
Lud_mila
W tym roku wielu narzekało na pracownika „Joinup”, chyba Allama, przewodnika hotelowego w hotelu „The Grand Hotel Sharm El Sheikh”. Odpowiada za odsyłanie wczasowiczów do domu... Miałem z nim nawet mały incydent. Potem spodziewaliśmy się problemów z przesyłką, myśleliśmy, że ten Allam na pewno nas rozpieści.
Ale wszystko okazało się na poziomie. A Allam nawet zorganizował dla nas racje żywnościowe w drodze (wczesny wyjazd)… po powrocie do domu wyjął tę rację z torby i przypomniał sobie Allama.
аватар Lud_mila
lazy_person w zasadzie nie jestem zwolennikiem konfliktów i zwolnień. Nawet nie wszedłbym w taką sytuację. Ale moje biuro podróży powiedziało, że takie tematy w branży nie mają miejsca. Przewodnik po hotelu był nasz. Całkowicie nieodpowiedzialne i najwyraźniej niezbyt zdrowe. Umawiała się na wizyty, potem sama na nich nie stawiła się, potem zostawiła w pokoju notatkę z groźbami, że nie dostaniemy transferu i nie wsadzą nas do samolotu, bo nie sprawdziła informacji o bilecie . W rezultacie spóźniliśmy się z trasy, zobaczyliśmy groźbę i zostaliśmy zmuszeni do wyjaśnienia sytuacji w środku nocy. Organizator wycieczki, gdy zobaczył zdjęcie pozostawionej przez nią notatki, natychmiast go zwolnił. Ale ta dziewczyna najwyraźniej wszędzie była doskonała. Kiedy wyszliśmy, powiedziała wszystkim, że godzina jest prawidłowa, z wyjątkiem dwóch emerytów - wyznaczyła im czas przeniesienia w niewłaściwe miejsce o złym czasie. Dobrze wcześniej, nie później. Ludzie biegali autostradą przez godzinę, wszystkie autobusy próbowały się zatrzymać, żeby dostać się na lotnisko. Dzięki Bogu, że czegoś takiego nie widziałem
аватар Lud_mila
lazy_person, a co z samolotami Yanair? także śmieci sprzed 20 lat, jak Azur? A potem latamy na nich latem. Czy na pokładzie jest jedzenie, czy nie?
аватар agent_borabora
Yanair ma te same stare samoloty, nie żywią się na pokładzie.
аватар Lud_mila
agent_borabora, dzięki)
аватар Lud_mila
tak, czytałem recenzje o Yanair na liniach lotniczych-inform. pełen horroru
аватар Vika284
Normalne linie lotnicze Azur air, jeszcze raz napiszę, że latałem z nimi kilka razy z Kijowa do Bodrum. Moi znajomi korzystali z usług firmy Anex z Azur air. Wszystko ok. Mój bilet ze zdjęciem
Najlepsza z firm oferujących loty czarterowe to róża wiatrów, a następnie UIA
аватар kokkoss
Temat jest szalony, ale jest w porządku, kiedy pierwszy raz leciałem, też się o to martwiłem. Ale dalsza dyskusja to tylko jakiś nonsens. Powtarzam, jeden z największych touroperatorów i stabilna linia lotnicza, która działa od wielu lat. Co za bzdury pisać tutaj. Co w Pegazie, co w załączniku, co jeszcze, gdzie się chce, głupi, leniwi goście pracują. Więc zrelaksuj się i ciesz się. Zostaniesz przyprowadzony, umieszczony i zabrany według własnych upodobań. Lepiej pomyśl o wyborze hotelu.
аватар lazy_person
Lud_mila
"Yanair" to niewielka firma (6...7 samolotów). Nie zauważyłem na pokładzie żadnych odrapanych i podartych siedzeń. Skok siedziska jest bardzo mały. Za mną siedział obywatel, więc jego nogi wypełzły spod mojego krzesła. Obywatele męczą się, stawiają nogi w przejściu. Na pokładzie jest tylko woda, herbata i kawa. Obiady nie są serwowane. Ktoś nosił zawinięte kanapki (trochę). Nie wiem, czy zapłacili dodatkowo?
Bardzo mi się to nie podobało.. jedna toaleta (w części ogonowej) nie działała, było ogłoszenie. Kiedy się domyśliłem, właściwie nie działał tam tylko jeden zatrzask („wolny-zajęty”), wszystko inne działało poprawnie. Zatrzask ten można było przesuwać nawet paznokciem, jednak uznano go za wadliwy. Tę usterkę można było naprawić w ciągu 5 minut, ale stewardzi (mężczyźni), a było ich wielu, nie dotknęli tego problemu. Konkluduję: - sądząc po tej toalecie firma nie ma tych pracowników za granicą, nie ma serwisu technicznego lub jest to minimalne.
Lot minął bez opóźnień.
аватар lazy_person
Lud_mila Trochę więcej o "Yanair". Wylatując z Kijowa o 3:35 nad ranem (Boryspol), długo staliśmy przy drabinie samolotu, część pasażerów wsiadła do samolotu, a nas 50 osób przetrzymywaliśmy w zimnie przy drabinie przez 15 minut, nie mogli wejść na drabinę. Okazało się, że samolot zatonął po wejściu do niego ludzi, ale trap pozostał na tym samym poziomie. Między drzwiami wejściowymi a drabiną utworzyła się szczelina. Przez te 15 minut wszyscy, łącznie z załogą samolotu, czekaliśmy na specjalistę, pracownika drabinowego, który będzie w stanie obsłużyć drabinę i opuścić ją do poziomu drzwi. Może nie dotyczy to samej firmy Yanair, ale sprawa jest ciekawa. Wsparcie techniczne, obsługa naziemna to słaby punkt...
аватар lazy_person
"Yanair" ta firma zabrała mnie w tym roku...
аватар helena_fortuna
Azur powietrze - poleciało.
Wszystko było dobrze.
аватар alex45
Moim zdaniem linie lotnicze zajmujące się czarterami nie mają lub nie używają nowych samolotów do czarterów.Co prawda Azur air wysłało nas do Sharm dobrym samolotem, ale najprawdopodobniej po naprawie (siedzenia są o dziwo pokryte nową skórą nie wąskich alejek itp. d.).
Fabrycznie nowe samoloty tanich linii lotniczych. Kupują je, eksploatują przez kilka lat, a następnie odsprzedają innym liniom lotniczym, a ich samoloty powinny latać, a nie być w naprawie.
Pokaż więcej »
awatara
Odpowiedz na inne pytania dotyczące Kemer
Dodaj zdjęcie
Ładowanie...
Zdjęcie przesłane
×
Wszystkie pytania
ZEA
już