Pytanie o Kemer

  Zadać pytanie
Zadać pytanie
Na Twoje pytanie odpowiedzą eksperci i doświadczeni turyści.
+ Wyjaśnienie do pytania
7880 subskrybenci zostaną
powiadomieni o problemie
Ciekawe pytania

Powiązane pytanie «Biura podróży i operatorzy»
Które biuro podróży jest najtańsze?
Powiedz mi proszę, gdzie w Kijowie jest niedrogie biuro podróży. Chciałbym pojechać do Kemer, wybór padł na hotele 4*: Anatolia, Ambiente, Astoria
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał
Subskrybuj
6 subskrybenci  • spytał 2009-06-0615 lat wstecz
Odpowiedzi  •  9
аватар Mariya25
Oczywiście nie do końca rozumiesz, czym jest biuro podróży.
Są operatorzy turystyczni, którzy podnoszą loty czarterowe, negocjują z partnerami, zawierają umowy z hotelami itp.… czyli stanowią produkt turystyczny.
A są biura podróży, kupują u operatora gotową wycieczkę i sprzedają ją Tobie.
Czyli w Kijowie jest milion agencji, a w Turcji około 5-10 operatorów
Wszystkie agencje odbywają wycieczki z tej samej bazy, to znaczy ceny dla WSZYSTKICH agencji są początkowo TAKIE SAME.
Jedyną różnicą jest to, kto da Ci jaką zniżkę na wycieczkę (zwykle jest to od 3 do 7%)
Dlatego koszt wycieczki w jednej agencji jest wyższy, a w innej niższy.
аватар HotLine
Kontynuujmy. Oznacza to, że ceny tej samej wycieczki w różnych biurach podróży różnią się w granicach 5%. Tych. nie próbuj znaleźć „cudu”. To jest niemożliwe.
аватар belaz
Całkowicie zgadzam się, że nie ma potrzeby szukać cudu! ALE ... dam ci bardzo ważną radę. Jeśli kiedyś spodobała Ci się jakaś agencja (pod względem kultury obsługi, przejrzystości dostarczania dokumentów, rzetelności itp.), ZAWSZE wybieraj się od nich na wycieczki. W takim przypadku przychodzisz do nich jak do domu. Znają Cię, cenią Cię jako stałego klienta. Zawsze powiedzą Ci: „Dam Ci maksymalną zniżkę” (i zrobią to. Nigdy nie sprzedają Ci biletu do niezweryfikowanego hotelu, ponieważ zbierają opinie od zaufanych osób, które odpoczywały na ich wycieczkach. sami nie współpracują z nierzetelnymi operatorami. Słyszysz w telewizji, że zdarzają się przypadki, kiedy zostali przywiezieni do kraju i wyjechali. Czy tego potrzebujesz? A oni pracowici i zainteresowani wybierają JAK DLA SIEBIE, bo wiedzą, że jak wrócę to przyjadę do nich i opowiem co było dobre a co złe w moich zorganizowanych przez nich wakacjach.
A kiedy wrócę, ZDECYDOWANIE do nich pójdę, bo. potrzebują informacji od prawdziwej osoby, a nie z błyszczącego katalogu. Ogólnie jak ty do nich, tak oni do ciebie. Osobiście uważam biuro podróży za moich znajomych i zawsze czuję się komfortowo na wakacjach, ponieważ. Dostaję nie kota w worku, ale to, czego chcę.
аватар Pachok
A spośród operatorów najbardziej humanitarnym pod względem cen w tej chwili jest Coral Travel. Turtes ma kilka hoteli w ciekawej cenie. Najdroższa jest trasa Tez, najwięcej nakładek i Carya. Więc wybierz swój wybór :)
аватар Amir1
belaz szkoda, że ​​takich klientów jest niewielu, przynajmniej w naszym regionie. Ale to, co napisałeś, jest naprawdę prawdą. Ale jest jedna rzecz: siedzisz, jak mówisz, wybierasz wycieczkę jak dla siebie, próbujesz znaleźć najlepszy możliwy hotel w cenie, w którą inwestuje klient, mówisz mu o tym, a potem dzieje się co następuje. Dzwoni do innej agencji i mówią mu, że możesz pojechać za mniejsze pieniądze i do znacznie lepszego hotelu. I sprzedają Washington Beach zamiast Fantazji za tę samą cenę. Klient, który nigdy nie był w Turcji, nie może porównać 2 tylu różnych hoteli, ale uporczywie mówi się mu, że Waszyngton jest lepszy. W końcu nazywa naszą agencję niekompetentną i jedzie do Waszyngtonu. Po przyjeździe opowiada wszystkim, jak świetnie odpoczął i jak kiepska jest nasza agencja, która chciała mu sprzedać gorszy hotel (Fantasy) za dużą cenę. Nie widział Fantasy, ale po raz pierwszy w Waszyngtonie raj.
A przez naszą uczciwość straciliśmy klienta i zarobki. Jego przyjaciele i znajomi też raczej nas nie odwiedzą. Inni są więc klienci i inne podejście do nich. Czasami klient po prostu chce być oszukany. Nie rozumiem tego, ale jest i prawie zawsze.
аватар belaz
Amir1, cóż mogę ci powiedzieć, jak współczuć? Biznes to biznes, robię to sam, pracuję z firmami koreańskimi, mają credo „Nie trać twarzy!” Dlatego sprzedawanie klientowi tego, że „na Ciebie Boże, że nie jesteśmy dobrzy” jest grzechem. Jeszcze gorzej zostawić go w Turcji, gdzie jak Czapajew: „Nie znam języków!”, a obsługa udaje, że po rosyjsku nie puszcza się! A klient, on jest klientem, to „Och, nietrudno mnie oszukać, cieszę się, że się oszukałem.” Dlatego pojadę do Viking Nona Beach Hotel**** (Kemer) na drugi raz z rzędu Walcz tam w 5 minut spacerem (bezpłatne dyskoteki, sklepy i restauracje, urocze miasteczko) A w naszym hotelu raz w tygodniu niesamowita noc turecka z tańcami brzucha, muzyką na żywo, z zapalającymi tańcami ludowymi mężczyzn pracujących w naszym hotelu, z tańcami wszystkich narodowości mieszkających obecnie w hotelu.
Dziś wieczorem przybiegają do nas mieszkańcy sąsiednich hoteli, aby popatrzeć na ten cud, wszyscy jesteśmy inteligentni, mieszkamy praktycznie na plaży, w większości obcokrajowcy (Wikingowie), ale obsługa bardzo stara się też mówić po rosyjsku. I staram się „na drutach trzy słowa po turecku” Wszyscy są zadowoleni.
аватар Pachok
Amir, przepraszam, ale twój komentarz pochodzi z serii "jak trudno jest żyć". Waszyngton jest znacznie tańszy niż Fantasia, co sugeruje, że źle oceniłeś poziom wydatków, które klient jest skłonny ponieść. A oni chcieli mu sprzedać hotel po wyższej cenie, żeby uzyskać więcej opłat agencyjnych, prawda? Bardzo często dochodzi do takiej sytuacji – klient dzwoni do agencji, chce, jak mówi, wydać 1500 USD. na wyjazd do Turcji na dwa tygodnie. Na początek agent zaczyna go straszyć różnego rodzaju selchukkhanami i aurami, potem zaczyna: - „to normalny hotel, ale trochę droższy - 2500!” Porady dla turystów - sam szukaj hotelu według opinii, sam szukaj najlepszych cen na stronach operatorów, a do agencji - wybij tylko maksymalny rabat.
аватар amir_amira
do Pachoka mój komentarz pochodzi z serii "jacy głupi klienci są" lub "Jestem naiwny, jestem łatwowierny, łatwo mnie oszukać" z kreskówki. Powiedziałem: „starasz się znaleźć najlepszy możliwy hotel za cenę, w którą zainwestował klient”. Przeczytaj uważnie komentarze.
I możesz znaleźć cenę tańszą niż jakakolwiek oferta i powiedzieć, że jest lepsza. Tylko mądry klient się na to nie nabierze, a sumienna agencja tego nie powie.
аватар amir_amira
a różnica w cenie była niewielka, 280 USD. dla dwojga.
awatara
Odpowiedz na inne pytania dotyczące Kemer
Dodaj zdjęcie
Ładowanie...
Zdjęcie przesłane
×
Wszystkie pytania
ZEA
już