Pytanie o Kemer

  Zadać pytanie
Zadać pytanie
Na Twoje pytanie odpowiedzą eksperci i doświadczeni turyści.
+ Wyjaśnienie do pytania
7889 subskrybenci zostaną
powiadomieni o problemie

Powiązane pytanie «Biura podróży i operatorzy»
Dlaczego nie ma informacji zwrotnej?
Dzień dobry, 3 godziny temu zostawiłem recenzję na twojej stronie, ale nie ma jej na stronie.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał
Subskrybuj
5 subskrybenci  • spytał 2014-09-1010 lat wstecz
Odpowiedzi  •  5
аватар Alexandr-
Oczywiście później.
аватар ollennka
wow, trzy godziny temu)) opublikowanie recenzji zajmuje mi średnio 1-3 dni.
аватар lazy_person
Twoja opinia jest sprawdzana...
аватар orbittours.ru
Recenzja jest moderowana, pojawi się za kilka dni
аватар admin
Moderacja w toku! To zbyt poważne.
Wszystko jest o wiele prostsze. Recenzje są publikowane (sprawdzane, moderowane) kilka razy dziennie.
Opóźnienia przekraczające 12 godzin mogą być oparte wyłącznie na opiniach napisanych o hotelach, których jeszcze nie ma w naszej bazie danych. Czekają na dodanie opisu tych hoteli do naszej bazy danych. Są również składane w ciągu jednego dnia roboczego.
Tak było na przykład z ostatnią recenzją ollennki o hotelu Atrium Palace w Jekaterynburgu. Albo z recenzjami niektórych hoteli w Albanii tego samego autora.
Nawiasem mówiąc, zawsze czekamy na opinie na temat nowych hoteli.
W tej chwili na przykład moderowana jest tylko jedna recenzja, która oczekuje na informacje z hotelu. I to nie jest recenzja iskrabooms.
Nie otrzymaliśmy recenzji od iskrabooms. Lub wszedł, ale nie został opublikowany. Powód przesłany na adres autora.
Dziękuję wszystkim uczestnikom dyskusji. Naprawdę doceniamy, że korzystasz z naszej strony.
awatara
Odpowiedz na inne pytania dotyczące Kemer
Dodaj zdjęcie
Ładowanie...
Zdjęcie przesłane
×
Wszystkie pytania
ZEA
już