Pytanie o Kemer

  Zadać pytanie
Zadać pytanie
Na Twoje pytanie odpowiedzą eksperci i doświadczeni turyści.
+ Wyjaśnienie do pytania
7889 subskrybenci zostaną
powiadomieni o problemie

Powiązane pytanie «Ogólne problemy»
Czy będą jakieś problemy?
Proszę mi powiedzieć, czy będą problemy na wakacjach, jeśli nazwisko nie jest dokładnie wskazane w bilecie, voucherze i ubezpieczeniu (błąd w literze W zamiast V). A jeśli to problem?
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał
Subskrybuj
7 subskrybenci  • zapytał 2012-07-2612 lat wstecz
Odpowiedzi  •  7
аватар Viltis
Również na bilecie? To jest generalnie problem. Skontaktuj się z agencją, aby natychmiast to naprawić.
аватар sigur62
Zdecydowanie napraw to, jest jeszcze czas. Co więcej, to nie jest twoja ościeżnica, ale agencje. Ładnie to naprawią.
аватар kapitan1084
sigur62 - w 100% się zgadzam.
аватар ani_veik
jeśli masz czas, napraw to dla samozadowolenia, jeśli nie, to nie będzie problemów. Oficjalnie dopuszcza się do 3 błędów w pisowni nazwiska na bilecie, oprócz nazwiska, seria i numer paszportu są wskazane w dokumentach urlopowych. Na moje nazwisko, raz lecąc z Antalyi, popełniono 4 błędy na bilecie, nie było problemów.
аватар bileg
Pisownia liter nazwiska w paszporcie i polisie ubezpieczeniowej musi być taka sama!
аватар bileg
Zgadzam się z ani vtik, miałam też sytuację, że czekałam na nowy paszport biometryczny, właśnie wprowadzili inną transkrypcję, dzięki czemu w moim nazwisku zmieniono 3 litery! a wycieczka była już zarezerwowana, w przeddzień wyjazdu otrzymuję nowy paszport i paczkę dokumentów z agencji, rzeczywiście nigdzie nie było problemów, dzięki Bogu nie potrzebowałam opieki medycznej, ale jak miałam czas to na pewno zmieniłoby pisownię nazwiska w voucherach i polisie medycznej.
аватар FRANCEVNA
Wielkie dzięki wszystkim!!!
awatara
Odpowiedz na inne pytania dotyczące Kemer
Dodaj zdjęcie
Ładowanie...
Zdjęcie przesłane
×
Wszystkie pytania
ZEA
już