Pytanie o Kemer

  Zadać pytanie
Zadać pytanie
Na Twoje pytanie odpowiedzą eksperci i doświadczeni turyści.
+ Wyjaśnienie do pytania
7889 subskrybenci zostaną
powiadomieni o problemie

Powiązane pytanie «Zakupy»
jak znaleźć telefon lub adres e-mail denver kemer turkey
Kupiłem kurtkę z futrem miesiąc później, skóra na rękawach zaczęła się rozdzierać. w studiu nawet się do tego nie podejmują, bo skóra jest rozdarta jak serwetka.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał
Subskrybuj
29 subskrybenci  • spytał 2010-12-2714 lat wstecz
Odpowiedzi  •  344
аватар Yasinka_
Najwyraźniej nie wpisałeś poprawnie nazwy hotelu ... skoro nie ma go na liście hoteli Kemer ... http://www.turpravda.ua/tr/kemer/hotels-p1.html?sort= 1&głos=9
аватар Natalo4ka
O ile rozumiem, nie jest to nazwa, ale nazwa firmy, D'Enver jest napisana poprawnie. Wyszukaj w google. Chociaż… jeśli kupiłeś kurtkę w Antalyi, nawet jeśli znajdziesz ich numer telefonu, mogą po prostu… wysłać Ci i powiedzieć – nie kupiłeś u nas. Wszystko, co nie jest sprzedawane w Stambule, jest przywożone do Antalyi, gdzie wszystko jest zmiecione przez naiwnych rosyjskich turystów.
аватар vladnd
jak znaleźć numer telefonu, sharompol, ulica 92 dom 41, proszę o pomoc, z góry dziękuję
аватар MammaOlya
O 06.11 odpoczywałem z rodziną w pobliżu Alanyi. Byli na tyle głupi, że kupili mi futro w sklepie „D'enver Leather” w Alanyi do pokoju dziecinnego. Przymierzyłam wiele futer w centrum handlowym, ale sprzedawca przy wyborze przekonał się, że nie trzeba patrzeć na metkę: są ceny dla frajerów-Europejczyków, jak boom, a potem okazja. Zdecydowałem się na model futra (kolorowe mleczne futerko prawie do kolan, kołnierz z szarej norki, na pasku). Szczerze mówiąc jestem prawie laikiem w futrach, ale cena na metce 7900 euro mnie przeraziła :) Ukończone. cena sprzedaży 1700 USD + kolejne 600 rubli. Spędziłem na telefonach marketingowych do domu. (W centrum handlowym prowadzone były negocjacje: 1. sprzedawca, 2. starszy menager, 3. dyrektor generalny salonu).
Ze słowami: „to bóbr, taniej nie dam”, dyrektor generalny objął futro i wyszedł. Moje serce drżało. Kupił. Po przybyciu do hotelu przymierzam i czytam tag: królik Rex, jego mama...a futro wygląda bardzo przyzwoicie... Wracamy do sklepu przeklinać następnego dnia.
, gdzie jak kliknąłem dziobem, powiesili poprawną metkę z "bóbrem", potem dali papierek z pieczęcią, że to bóbr. Z propozycją zwrotu figi $, jeśli chcesz, udaj się do sądu. Według wszelkich wskazań wyczytanych w internecie to Rex, ale kosztuje min. 3 razy taniej:
аватар MammaOlya
ogromny BEZSZACUNEK do tego Denver!!!!
аватар denver-turkey
Droga MammaOlya!
Bardzo cenimy sobie reputację naszej firmy i nigdy nie uchodzimy kolki za bobra - to jak wskazywanie na Ładę i mówienie, że to BMW. To, co napisałeś, nie może być w naszych centrach handlowych. Nie słyszałem o euro.
аватар docy69
Kupiliśmy 3 produkty w tej "firmie" z warunkiem "płatność - dostawa do domu". Minął miesiąc od wpłaty, nie ma produktu, na pytania "kiedy to będzie?" odpowiadają chamskim głosem - "poczekaj, wszystko będzie dobrze, ale nie wiemy kiedy!". Więc miej wszystko na uwadze, oszuści, zaczynając od wejścia do sklepu!
аватар docy69
Zapytaj o zamówienie? Proszę o umowę nr 001173. Kupiłem ją w Antalyi. Wcześniej wzięli to 2 razy w Kemer, inna postawa.A tutaj ..... Voros, tam pracują z byłej WNP.W końcu muszą wiedzieć, że ziemia jest okrągła !!!
аватар elina198823
Kupiliśmy futro w Denver w Kemer. podawany gwóźdź z Ufa i rinat. dokonana dostawa. i nie ma futra przez 1,5 miesiąca. wołamy, ale Naila jest bezczelna. chociaż była z nami taka urocza, kiedy kupowaliśmy. poprosiliśmy ją jako rodaczkę, żeby się upewniła, że ​​wszystko jest w porządku. zadzwonił, dowiedział się, czy otrzymali pieniądze. Powiedzieli, że to dostaliśmy, wysyłamy to. jaki jest efekt końcowy???? Nigdy więcej tego nie zrobię!!!! rozmawiasz z celnikami? 2 tygodnie temu okazało się, że jeszcze go w ogóle nie wysłali. może znowu oszukiwali, żeby grać na zwłokę?!
аватар MammaOlya
Drogi Denver-Indyku! Przestań odpowiadać na to samo jak papuga, jeśli cenisz swoją reputację, to napraw swoją „ościeżnicę” - zwróć pieniądze, weź futro, przepłaciłem za to czterokrotność ceny !!!!
W przeciwnym razie nie możesz nazywać się inaczej niż oszustami, bez względu na to, co piszesz o swojej reputacji tam
аватар elina198823
MammaOlya, więc miałeś prawo zwrócić im towar w ciągu 14 dni…
аватар MammaOlya
czy to według ZZPP Federacji Rosyjskiej ??? Nie bardzo rozumiem tureckie prawo, kiedy zażądałem osobistej wymiany towaru na pieniądze, stanowczo odmówiono mi :(
аватар elina198823
Od razu nam powiedzieli, że w ciągu 14 dni możemy zmienić, dokonać zwrotu.
аватар elina198823
to było w Denvere w Kemer.
аватар panar1910
DNVER-ALANIA pełne KIDALOVO (obiecują z dostawą kożucha już trzeci miesiąc), odpoczywaliśmy w Zynepe-Belek.Kukacze w hotelach obiecywali wszystko bez PROBLEMÓW. Ogólnie ceny są zawyżone o 70%.
аватар MammaOlya
"od razu nam powiedzieli, że w ciągu 14 dni możemy zmienić, dokonać zwrotu"
A na nasze bezpośrednie pytanie o powrót odpowiedzieli, że w Turcji nie ma takiego prawa.
Dodatkowo płatność była kartą: zwrot AAAAAAA jest absolutnie niemożliwy :)))))))))
Dziwaki, jedno słowo.
I oszukiwali też w kwestii zwrotu podatku bez podatku, znowu my sami jesteśmy szubrawcami: pierwszy raz tak zapłaciliśmy, więc wśliznęli nam taką formę czeku bez podatku, w którym trochę tak jest napisane powyżej podpis mojego męża: mówią, że otrzymałem już zwrot podatku VAT w sklepie, a jeśli nie wyślę faktury poświadczonej przy wyjeździe z kraju na czas, to pozwalam ci ponownie usunąć ten VAT z mojej karty ....
Piszę to wszystko tylko po to, aby w przyszłości było mniej „naiwnych” takich jak my…
To śmieszne, ale w rosyjskich sklepach, gdzie z definicji możliwa jest jakakolwiek sztuczka, osobiście nigdy nie „walę w dziób”, jeśli są skargi na jakość i tak dalej. - Zawsze osiągam swój cel: zwrot, wymianę itp.
, ZZPP - mogę powiedzieć na pamięć, wiem, moi znajomi zwracają się do mnie o radę w tych sprawach. A potem… po prostu jakieś zaćmienie znalezione na nas….
Ludzie!Nie powtarzajcie naszych błędów, w Turcji ludzie na bazarze są bardziej uczciwi niż w dużych centrach handlowych, bądźcie czujni!
аватар elina198823
Pojechaliśmy z Maxim Resort. Nawet przewodnik powiedział nam, że w ciągu 14 dni można bez problemu wrócić. tak w ten sposób.
аватар MammaOlya
Daj spokój, to już coś, ta pani, która nas zawiozła, ma na imię Maria, nie jest przewodnikiem, ale przedstawicielem tego Denver i siedzi na terenie hotelu Sun Heaven Club (Alania), więc powiedziała dosłownie: ja zabiorę cię ponownie do sklepu i sprawdzę. A sklep odpowiedział... to, co już napisałem powyżej. To był ostatni dzień przed wyjazdem, wieczorem musieliśmy się przygotować, zwłaszcza, że ​​jesteśmy jeszcze z dzieckiem. Ogólnie rzecz biorąc, istniało kiedyś specjalne prawo do pobierania ...
Co ciekawe, w 2006 roku byliśmy też w Maxim Resort, a potem pojechaliśmy też do Denver, tylko do Kemer, ale potem dzięki Bogu nic nie kupiliśmy… Ale szczerze mówiąc nie było tam nic do zobaczenia, wydawało się, że zebrano tam przestarzałe modele sprzed pięciu lat: bez stylu, bez skóry / futra, ale kosztują znacznie więcej niż u nas w Rosji, podczas gdy menedżerowie śpiewali o tym, że cena wynika z super-duper jakości skóry ...
Teraz wszystko się zmieniło: wiszące modele są całkiem ciekawe i poza tym, że ubierają niewłaściwe futerko, to jest na co popatrzeć.
Oszustwo osiągnęło nowy poziom, że tak powiem... :(
аватар panar1910
Drogi denver-turkey "Załoga Denver - od prostego sprzedawcy do dyrektora generalnego robi wszystko, aby utrzymać markę" jakoś nie pasuje, że wszyscy się starają. 29.07.11 wciąż nie plotka, nie duch .
аватар bern0905
Drogi Denver-Indyk! Dlaczego sprzedają futra z napisem „Rex” na etykiecie, a sprzedawcy uparcie twierdzą, że to bóbr!Dziękuję.
аватар MammaOlya
do Denver-Indyk:
„Ta wyraźnie niestandardowa recenzja, napisana z wieloma błędami przez pewną panią lumpen, jest masowo powielana na wszystkich stronach turystycznych”.
Nie zamierzam nawet teraz mówić osobiście i dowiedzieć się, skąd osobiście masz pochodzenie, mogę tylko powiedzieć jedno: to nie jest niestandardowa recenzja, nie poświęciłbym tyle czasu na tak długą korespondencję z tobą a nie w jednym temacie i nie na jednej stronie, jeśli to nie dotyczyło mnie osobiście. Naprawdę się zdenerwowałem... może dlatego, że oszukałeś mnie 4 razy? Przynajmniej teraz jestem gotów przekazać Wam wszystkie dane dotyczące sprzedaży: czeki i tak dalej, gdyby tylko był w tym sens i chociaż upiorna nadzieja na zwrot pieniędzy. Plus powtarzam, może nie pamiętam czy to tutaj pisałem, też zostałem oszukany ze zwrotem wolnocłowym, po prostu nie pasuje do żadnych bramek i tak oszukali i pozbawili mnie szansy zwrócić swoje uzasadnione 8% kosztów tego szalenie drogiego (jak na nią) futra.
Więc napisz hasła-pozory-adresy e-mail - wszystko wyślę, wystarczy wymienić futro na pieniądze ... Ale nie skontaktowaliśmy się z policją, ponieważ spór był tuż przed powiatem, to jest powód.
аватар MammaOlya
do Denver-Indyk:
Odpowiedz mi, proszę, na MOJE pytanie, przestań śpiewać sobie pieśni pochwalne... WYMIENICIE MOJE FUTRO NA PIENIĄDZE CZY NIE? futro z metką prosi o powrót do Denver :))))
Dalsze ogólne zwroty uważam za powódź i nie zamierzam na nie odpowiadać.
аватар Julia03
Dzień dobry. Mam taką sytuację. Na początku czerwca, odpoczywając w Kemer, hotelu Simena@Simena, zakupiłem dwie kurtki, płaszcz przeciwdeszczowy i futro, umowa sprzedaży nr 000170 z dnia 06.02.2011. Obiecano dostarczyć do końca czerwca. W efekcie: bez towaru, bez telefonów, bez listów, a jak zadzwoniłem, pierwszy raz powiedzieli, że wszystko zostało wysłane, a potem w ogóle nie odebrali. W końcu siedzę i myślę, jak to wszystko się skończy? Gdzie mogę dowiedzieć się o losie moich zakupów? Czy ktoś może mi powiedzieć? tel. 89277447920
аватар elina198823
tydzień temu powiedzieli mi, że otrzymamy produkty w ciągu maksymalnie 20 dni. Plotka głosi, że w tym tygodniu ich kurier odbierze nasze rzeczy i dostarczą je w przyszłym tygodniu. Zadzwoniłem +902428146845. tam podrywa Turczynkę. powiedz, że jesteś klientem, a ona łączy Cię z parkietem. tam możesz dowiedzieć się o losie swoich produktów) jeśli zadzwonisz, to napisz, pliz, co ci powiedzieli. ale generalnie w biurze podróży powiedziano nam, że nie było takich przypadków, że nie otrzymali zakupionych tam rzeczy, a ich oficjalny czas dostawy wynosił do 2,5 miesiąca.
аватар katushka89
Nie wiem, nigdy nie miałem problemu z Denver, kiedy powiedzieli wtedy i zawsze zapewniali personel uprzejmy! Dostawa w ciągu 2 miesięcy !!!
аватар jourdesoleil
Czy ktoś już otrzymał swój przedmiot?
аватар elina198823
Nie otrzymałam. czekam już ponad 2 miesiące
аватар jourdesoleil
Czy próbowałeś poprosić o zwrot pieniędzy?
аватар elina198823
tak, kto je teraz zwróci? mówią, że futro jest w drodze.
аватар jourdesoleil
Podobno na wakacjach wyłączamy mózgi! Czy Vera z Tiumenia sprzedała ci futro? czy masz ich adres e-mail?
Pokaż więcej »
awatara
Odpowiedz na inne pytania dotyczące Kemer
Dodaj zdjęcie
Ładowanie...
Zdjęcie przesłane
×
Wszystkie pytania
ZEA
już