Pytanie o Kemer

  Zadać pytanie
Zadać pytanie
Na Twoje pytanie odpowiedzą eksperci i doświadczeni turyści.
+ Wyjaśnienie do pytania
7889 subskrybenci zostaną
powiadomieni o problemie

Powiązane pytanie «Miejsca i rozrywka»
Powiedz mi, kto wie, proszę!!!!
Czyn już dokonany, bilet opłacony i nie ma powrotu)))
Czytałem recenzje i kręciło mi się w głowie .... Może są życzenia i jakieś rady, Turcja, Kemer, Rizzi Hotel 4*
Z góry dziękuję!!!
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał
Subskrybuj
6 subskrybenci  • zapytał 2010-05-0915 lat wstecz
Odpowiedzi  •  7
аватар Amir1
Hotel można zmienić w dowolnym momencie, skontaktuj się z agencją, w której kupiłeś wycieczkę.
аватар miknate
Recenzje to rzecz względna... Ktoś potrzebuje, żeby było cicho, ktoś - głośno; Niektórzy ludzie lubią zajęcia na świeżym powietrzu, inni nie! „Serwis” jest też rozumiany przez każdego inaczej! Nastaw się na pozytywy))), a reszta będzie super! Kto szuka wad – znajdzie wady nawet w stromym 5*!
аватар HotLine
Hotel nie może być w żadnym momencie zmieniony. Przeczytaj swoją umowę. Ale wymiana bez kary jest możliwa. Jeśli termin jest odległy, jeśli ten sam operator będzie miał nową wycieczkę, jeśli agencja i operator traktują to lojalnie. Tych. możesz rozpocząć negocjacje z agencją.
Ale wątpię, że w tej samej cenie znajdziesz coś znacznie lepszego.
I całkowicie zgadzam się z poprzednią odpowiedzią. Przeczytaj recenzje spokojnie.
Są ludzie, którzy dobrze wypoczywają w tym hotelu.
http://www.turpravda.com/tr/kemer/Rizzi-h20635-r22445.html
аватар Zlata28
Czy jesteś zdenerwowany po przeczytaniu recenzji?
na próżno
opinii należy ufać około 50/50
bo bardzo często o tym samym hotelu?
Możesz przeczytać bardzo sprzeczne recenzje.
a wszystko dlatego, że ludzie są inni
A potrzeby każdego są inne.
ktoś płaci za wycieczkę 200u.e
oczekuje obsługi Rixos i oczywiście pozostaje niezadowolony
a ktoś trzeźwo ocenia to za wpłaconą kwotę
głupotą jest oczekiwać „pałaców i służby w liberiach” :)))
аватар Amir1
HotLine jak zawsze wyszukuje błędy w słowach. Dobra, wyjaśnię. Nigdy wcześniej nie zdarzyło się, że moja agencja nie zmieniła hotelu, zwłaszcza jeśli do wyjazdu pozostał więcej niż jeden dzień. A takich przypadków było wiele. Chociaż teoretycznie i zgodnie z umową nie mogą się one zmienić. Ale kto jest zainteresowany kłótnią z klientem, wręcz przeciwnie, musi go zadowolić, aby docenił i wrócił. A jeśli nie, to po prostu nie chodź już do nich, nie potrzebują ciebie, co oznacza, że ​​ty też ich nie potrzebujesz.
Zawsze udzielam praktycznych porad, natomiast HotLine jest teoretyczny. Chociaż jest to przydatne.
Ale lepiej udać się do agencji, w której myślą i robią praktycznie, zawsze pomogą, nawet jeśli jest to prawie niemożliwe. A teoretycy powiedzą: przeczytaj umowę i do widzenia, tak najłatwiej, nie musisz nic robić, a pieniądze od klienta są już w kieszeni.
аватар HotLine
Amir1, jak zawsze, jest bardzo trudny do zniesienia „wyjaśnień” swoich odpowiedzi.
Napisałem - "wymiana bez mandatów jest możliwa. Jeśli termin jest odległy, jeśli nowa wycieczka będzie z tym samym operatorem, jeśli agencja i operator traktują to lojalnie."
Mogę przytoczyć fragmenty umowy KAŻDEGO operatora z KAŻDĄ agencją, która mówi, że zastąpienie nazwisk, dat i hotelu jest równoznaczne z anulowaniem wniosku z kolejnymi grzywnami. Ponieważ operator ma dokładnie takie same stosunki umowne z hotelami. Operator odpowiada za swoje zamówienie i jego płatność na rzecz hotelu, hotel odpowiada za przyjętą rezerwację odpowiednio, istnieją wzajemne zobowiązania - jeżeli hotel nie przyjmuje turystów - kara pieniężna, operator anulował zamówienie - kara pieniężna.
Ale z zastrzeżeniem powyższych warunków, z reguły możesz zmienić hotel bez kary.
аватар Yasinka_
Dziękuję wszystkim... wszystko było super!!! Na próżno się martwiłem… a co najważniejsze zdałem sobie sprawę, że recenzjom nie można ufać i stało się wstyd, dlaczego nie pisać prawdy ???!!!
Wróciliśmy z wakacji, to RAJ!!!
awatara
Odpowiedz na inne pytania dotyczące Kemer
Dodaj zdjęcie
Ładowanie...
Zdjęcie przesłane
×
Wszystkie pytania
ZEA
już