Pytanie o Kemer

  Zadać pytanie
Zadać pytanie
Na Twoje pytanie odpowiedzą eksperci i doświadczeni turyści.
+ Wyjaśnienie do pytania
7889 subskrybenci zostaną
powiadomieni o problemie

Powiązane pytanie «Inne»
Kemer, proszę o odpowiedź, ci, którzy stoją w obliczu arbitralności, która ma teraz miejsce w związku z izolacją turystów?
Przyjechaliśmy 07.09.2020. Byliśmy izolowani w hotelu Mirada Del Mar, nikt nie dał nam żadnych dokumentów potwierdzających, nie było zrozumienia, co się dzieje! Być może ktoś inny był w podobnej sytuacji!
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał
Subskrybuj
25 subskrybenci  • spytał 2020-09-154 roku wstecz
Odpowiedzi  •  119
аватар veritasana
Jak nic? Czy właśnie rozmawiałeś? Lub napisałeś pisemną prośbę na pocztę hotelu? Czy poinformowałeś ambasadę o sytuacji?
аватар veritasana
Wnioskodawca - Ombudsman http://www.ombudsman.gov.ua/ua/page/applicant/
аватар pepper-17
Nasza recenzja wymienia wszystkie przypadki, do których się ubiegaliśmy, oczywiście przede wszystkim pisaliśmy na pocztę hotelową i pocztę organizatora wycieczek.
аватар Vika284
veritasana - Dlaczego strona potrzebuje linku do strony ukraińskiego Rzecznika Praw Obywatelskich, jeśli turyści pochodzą z Rosji?
аватар igz
Przecież badania nie są potrzebne do wjazdu do kraju Więc na jakiej podstawie jest izolacja Skąd wzięła się informacja, że ​​jesteś zarażony lub miałeś kontakt z chorymi A może miałeś gorączkę na lotnisku i byłeś przebadany Wyjaśnij proszę
аватар pepper-17
Moja żona i ja przyjechaliśmy do tego hotelu z Moskwy, wzięliśmy bilet do Coral Travel, koszt biletu to 159 tys. na 10 nocy. Przyjechaliśmy w dniu 09.07.2020 dość wcześnie, nie było problemów z zakwaterowaniem, mimo wcześniejszego przyjazdu o 7 rano. Pokój nie jest zły, ogólnie podobał nam się hotel i jego terytorium. Reszta trwa, 08.09 spotkaliśmy się z przewodnikiem, odbyliśmy kilka wycieczek: do parku wodnego, przejażdżki na quadrykach, buggy i rafting.
Cieszymy się z wakacji, wszystko jest w porządku, aż nadejdzie czarny czwartek 09.10.2020. O 17, kiedy byliśmy na plaży, nasz przewodnik hotelowy pisze do mnie, że musimy pilnie udać się do recepcji. Jestem wysadzony z leżaka, sam do nich biegnę, wchodzę na górę, przedstawiciel hotelu mówi, że potrzebuję też małżonka. Pytam, że coś się stało, dlaczego ona jest, oto jestem, możesz ze mną decydować o wszystkim, nie - odpowiedź to hotel, przeciągnij tu swoją żonę.
Dobra, zebrani z plaży, zebrali się razem. Menedżerka mówiąca po rosyjsku, nazwijmy ją Ivanka, w połączeniu z tureckojęzyczną Zuleikhą (nie tą, która otwiera oczy w książce
аватар igz
Przepraszam, nie przeczytałem recenzji
аватар pepper-17
Wszystkich, którzy znaleźli się u nas w podobnej sytuacji, prosimy o informację zwrotną! wiemy już o kilku uwięzionych rodzinach z dziećmi! Naprawdę chcielibyśmy się zjednoczyć, aby napisać pozew zbiorowy o zrujnowane wakacje!
аватар Olgaolga153
pieprz-17
Szczerze Ci współczuję i życzę powodzenia! Bardzo chciałbym położyć kres temu bezprawiu.
аватар Veronika7081
Autor naprawdę współczuje. Nie będziesz chciał, żeby twój wróg przyszedł do biura i siedział w pokoju.
W rzeczywistości, na podstawie informacji, które przeczytałem na temat różnic izolacji. turyści: touroperator – wycieczka Aneks, hotele Kemer. Jak na razie nie jest to zbyt wiele do pokonania w hotelach Belek, Side, Fethiye, Bodrum. Albo nie mam racji?
аватар nadezda2017
pieprz-17, naprawdę jakiś chaos. Czy pozwolą ci polecieć do domu? Zdał egzamin?
аватар Olgaolga153
„Wszystkich turystów poproszono o wykonanie testu na Covid-19…” (z odpowiedzi Anex na wydalenie Rosjan z hoteli)
po prostu nie wspomnieli, że wczasowicze powinni sami zapłacić za test.
Dlaczego nawet przed wyjazdem turyści nie otrzymali wiarygodnych informacji decyzją tureckiego Ministerstwa Zdrowia, że ​​nawet przy negatywnym wyniku testu, urlopowicz potencjalnie mający kontakt z pasażerem z krowim będzie odizolowany od społeczeństwa do końca wycieczki .
Po otwarciu granic obiecali coś zupełnie innego (władze tureckie wyjaśniają zasady pobytu turystów zagranicznych w Turcji w kontekście rozprzestrzeniania się nowej infekcji koronowirusem). Cyna!
аватар Vika284
Strona internetowa sekcji Ministerstwa Spraw Zagranicznych Rosji Turcja
„Turyści, którzy byli blisko zakażeni COVID19, ale nosili maskę, nie są uważani za turystów kontaktowych. Nie ma oddzielnej procedury transferu do hotelu”.
аватар Vika284
„Czy kontakty podlegają 14-dniowej izolacji w hotelu z zakazem wstępu do wszystkich miejsc publicznych?
...Jeżeli wynik testu kontaktu będzie negatywny, będzie dalej odpoczywał..."
W rzeczywistości wszystko jest inne i co powinni zrobić rosyjscy turyści w tym przypadku, jeśli na stronie MSZ są takie informacje, a przedstawiciele TO i menedżerowie hoteli mówią inaczej
аватар Vika284
To jest strona internetowa ambasady rosyjskiej w Turcji
аватар lazy_person
Cóż, to jasne. Wcześniej czy później ktoś musi znaleźć się w podobnej sytuacji. Ale ludzie podejmują ryzyko, idą losowo… wtedy to się dzieje. Właśnie przeczytałem to na Twitterze...
аватар nadezda2017
"Turyści, którzy podczas transferu z lotniska do hotelu jechali tym samym autobusem z chorym koronawirusem, są deportowani do Rosji do końca płatnego urlopu. Hotele eksmitują Rosjan, mimo negatywnych testów na Covid-19. To jest Nie wiadomo, czy turyści otrzymają rekompensatę za przerwany urlop.
Historie o izolacji w hotelu i deportacji z Turcji opowiadają zarówno biura podróży, jak i sami turyści. Sądząc po informacjach, ci, którzy 7 września przylecieli z Moskwy do Antalyi, zostali deportowani z kraju lub izolowani w hotelu. "
Czytałem, że w takiej samej sytuacji znaleźli się wczasowicze w hotelach Fame Rezidence Kemer i Viking Star.
аватар pepper-17
Znaleźliśmy już odpowiedzi od kilku rodzin, które znalazły się w takiej samej sytuacji. Bardzo chcielibyśmy, aby wszyscy odpowiedzieli i napisali pozew zbiorowy.
аватар pepper-17
Cóż, naprawdę: „Cóż, to zrozumiałe. Prędzej czy później ktoś musi znaleźć się w podobnej sytuacji. Ale ludzie ryzykują, idą losowo… wtedy to się dzieje. Po prostu czytam to na Twitterze”.
Ktoś został złapany, ale głównym pytaniem jest, jak rozwiązać tę sytuację na miejscu, nie?
аватар Olgaolga153
pieprz-17
Nie wolno tutaj podawać linków do konkurencyjnych zasobów, najprawdopodobniej administrator usunie Twój post. Zduplikuj swoją recenzję na TurPravda (na górze strony w zielonym polu znajduje się opcja „dodaj recenzję”).
аватар nadezda2017
pieprz, oczywiście "utknąłeś" bardzo mocno. Ale jedna rzecz powinna cię pocieszyć, że nie zachorowałeś… Niech Bóg zabrania ci chorować w obcym kraju.
Czas minie, wszystko zostanie zapomniane, ustalone. Naprawdę mam nadzieję, że dostaniesz rekompensatę za zepsute wakacje. Powodzenia w tym! A co najważniejsze, zdrowie!
аватар assent2015
Jesteśmy tak traktowani w innych krajach z kilku powodów.. Pierwszym i głównym jest polityka naszego rządu, który nie chroni obywateli PO NASZEJ stronie, ale chroni system, a na pewno farsa z zewnątrz.. Nie wyobrażam sobie, żeby z obywatelami Niemcy zrobiły to w Turcji iw zasadzie gdziekolwiek.
Turcja staje się nieatrakcyjną destynacją. Umieściłem na naszym rynku wycieczki i hotele, ale nie pozyskałem odpowiednich pracowników ze znajomością języka rosyjskiego. Tylko w nielicznych hotelach pracują rosyjskojęzyczni robotnicy iz reguły są to niekulturalni gastrycy z byłego Związku Radzieckiego. Czas, aby hotelarze, touroperatorzy i biura podróży zostali pociągnięci do odpowiedzialności za swoją złą pracę. Odpoczywałem w sierpniu, mam też skargi na wycieczkę do aneksu i turystykę Pegas. Już się z nimi nie spotykam.
Chłopaki, walczcie o swoje prawa, życzę wam odszkodowania za szkody moralne i materialne!
аватар zolyshka111
assent2015 tak naprawdę na całym świecie w recepcji musi być pracownik anglojęzyczny (który też jest daleko od bycia wszędzie, ale to już inna kwestia), a nie rosyjskojęzyczny lub znawca języka urdu. Ucz się angielskiego, a nie będziesz miał żadnych problemów. Jeśli odpoczniesz gdzieś w Acapulco lub Bombaju, czy też będziesz oburzony, że po rosyjsku nie ma kopniaka w zęby?
I kosztem Turcji - jest to oczekiwane. W świecie koronapsychozy, w samej Turcji, są setki tysięcy pacjentów, ale w kurortach nie ma ograniczeń, latają i odpoczywają, leżą miękko i jak się okazało, sen boli. Nie raz pisałem - odpoczynek podczas pandemii - quest i ruletka. Autoru, szczerze Ci współczuję.
аватар Alex_Odess
Turyści opisują podobną sytuację.

https://www.turpravda.ua/tr/kemer/blog-472182.html
Przepraszam.
4 sierpnia wróciłem z Turcji, szczęście, nie ma problemu.
аватар veritasana
Przepraszam, szukałem recenzji i nie znalazłem.. Uznałem, że jesteś z Ukrainy.. Bardzo przepraszam
аватар klichko
Szczerze sympatyzuję ze SPRZĘTEM, ale nie znajdziesz sprawiedliwości, przynajmniej po turecku. Teraz się kłócą, ale Ministerstwo Zdrowia Turcji jest niewzruszone
Ale opracowano przepis na minimalizację ryzyka. Zrób test w domu i skorzystaj z taksówki
аватар pepper-17
Dzięki recenzjom okazuje się, że wszyscy, którzy znaleźli się w podobnej do nas sytuacji, byli z tego samego lotu ZF 9007, który wystartował z Szeremietiewa o 02:50 w dniu 09.07.2020. Czyli zarażonych nie było w transferze, o czym wszyscy zostaliśmy poinformowani przez przewodników, powtarzam werbalnie i tylko werbalnie, ale zarażony był z nami w samolocie!!!
Oznacza to, że każdy pasażer tego lotu może być zagrożony!
Powtarzam raz jeszcze, że izolacja nie zaczęła się pojawiać w pierwszym dniu przyjazdu, to znaczy wszyscy, którzy przybyli, co najmniej trzy dla nich, swobodnie poruszali się po swoich hotelach, komunikowali się z personelem, innymi wczasowiczami i tak dalej.
Dlaczego Turcja milczy na ten temat i milczy aż do teraz! dlaczego więc hotele nadal nie dają żadnego pisemnego potwierdzenia, dlaczego więc hotele nie zostały zatrzymane, dopóki wszyscy turyści nie uzyskają negatywnych wyników testów???
аватар pepper-17
Oczywiście bardzo chciałbym się skontaktować, jeśli wśród osób czytających nasze recenzje jest prawnik lub turysta, który zna aktualne referencje regulacyjne, które należy wskazać we wniosku o zwrot, pomogli nam teraz.
Biuro podróży, w naszym przypadku Koral, poleciło nam teraz napisać Wniosek o zwrot i reklamację, ale już to napisaliśmy, nie ma pisemnych potwierdzeń od organizatora wycieczki i hotelu, są tylko wysłane przez nas e-maile i korespondencja w posłańca, wtedy mogą po prostu odmówić zwrotu opłaconej wycieczki.
аватар zolyshka111
pepper-17, jakie są zamknięcia hotelu??? Wkrótce pod koniec sezonu w Turcji ograniczyli łupy do maksimum! Nie do końca rozumiem, za co dokładnie chcesz otrzymać zwrot pieniędzy? Czy Twoja wycieczka się odbyła? Trzymany. W jakiej formie jest inne pytanie, ale usługa została wykonana. Jeśli chodzi o mnie, możesz żądać tylko szkody moralnej, ale nie tego, że otrzymasz zapłatę.
аватар jolie-fleur
Witam, to naprawdę bardzo smutna sytuacja... Czy mogę wyjaśnić... W rzeczywistości ludzie byli odizolowani od jednego autobusu? Albo ci, którzy siedzieli obok zarażonej osoby w samolocie, czy wszyscy z tego samego lotu? Kolejne pytanie, czy po przyjeździe wypełniłeś ankietę ze wskazaniem miejsca?
Pokaż więcej »
awatara
Odpowiedz na inne pytania dotyczące Kemer
Dodaj zdjęcie
Ładowanie...
Zdjęcie przesłane
×
Wszystkie pytania
ZEA
już