Najgorzej odwiedzane

Pisemny: 29 sierpień 2020
Czas podróży: 20 — 26 sierpień 2020
Ocena hotelu:
3.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Zacznę od począ tku i od tego, ż e znakomita firma TUI zmienił a czas wyjazdu i przyjazdu, w wyniku czego straciliś my 17 godzin odpoczynku. Zamiast wyjeż dż ać o 10:50, polecieliś my o 19:15 i nastę pnego dnia dotarliś my do hotelu o 00:20. I zamiast wracać z wylotem z Antalyi o 18:20, samolot był o 8:20, a odlot z hotelu o 04:45!!!!!!!!! ! Cudowne dwie noce odpoczynku był y bezsenne! Dzię kuję bardzo! I koniec interakcji z tobą , TUI! Kierownik powiedział , ż e nic od niej nie zależ y, mó wią c, ż e to linia lotnicza. Zaoferował prawdę , aby polecieć w inny dzień i inny hotel, w któ rym byliś my w zeszł ym roku. Ta okazja nie wydawał a nam się atrakcyjna, bo nie chcieliś my 2 razy jechać do tego samego hotelu, wybraliś my ten hotel kilka miesię cy temu (na pró ż no oczywiś cie), liczył y się też terminy wakacji.
Poszliś my do hotelu o 00:20, dostaliś my pokó j na 3 pię trze. Wyjaś niliś my, gdzie moż na zjeś ć , zalecił pó jś cie do baru przy basenie.
Gdy tam dotarliś my, okazał o się , ż e nie ma co jeś ć (kilka przeką sek stał o, ale wyglą dał y absolutnie nieapetycznie). Ochrona zapytał a nas, gdzie są bransoletki. Recepcjonistka zapomniał a zał oż yć bransoletki, musieliś my wracać . Mó wię , dlaczego tak się zdarzył o, ż e zmę czona potrzeba chodzenia tam iz powrotem. Odpowiedział : - No, zapomniał em komu się nie zdarza. Nie chciał przepraszać , uważ ają c za normalne, ż e ma duż o pracy. W czasie konfliktu przeprosił , ale z wielką niechę cią.

Na szczę ś cie (lub niestety, o tym pó ź niej) w pobliż u hotelu Mack i wzię liś my menu z Cheeseburgerami i poszliś my do naszego pokoju.
W pokoju w zasadzie wszystko standardowo, bardzo duż a wada - okropny zapach pod prysznicem/toalecie ze wzglę du na ś cieki. Mą ż jest bardzo wraż liwy na zapachy, odruch wymiotny. Zawsze zostawialiś my otwarte drzwi, ż eby jakoś się przewietrzył o. I ratował o to, ż e wzię li prysznic z szamponami i wł aś nie z tego powodu był przyjemny zapach.
Jeś li przyjrzysz się drobnym detalom - na przykł ad listwom przypodł ogowym, meblom, zobaczysz duż o niechlujstwa. Odpadł a ró wnież rą czka na szafce.
Hotel typu miejskiego, ale począ tkowo nie był o to dla mnie do koń ca jasne. W trakcie ż ycia stał o się jaś niejsze. Pomię dzy hotelem a plaż ą przebiega miejska promenada, co oznacza, ż e ​ ​ ktoś siedzi na ł awkach do 04 w nocy i do pó ź na. Albo idzie. Mó wi gł oś no, ś piewa, ś mieje się , pije. Ogó lnie odpoczywa. Z tego powodu nie moż na był o spać z otwartym balkonem i ś wież ym powietrzem.
Teraz o są siedztwie z Macem. Jednej nocy mieli duż ą dostawę i od 03 do 06 rano pracownicy rozł adowywali skrzynie, palety, był o bardzo gł oś no, mó j mą ż poprosił recepcję , aby zadzwonił a na policję , zadzwonił em, ale tego nie zrobiono, zmotywowany fakt, ż e to nie nasi pracownicy. Jako goś ć hotelu i moż liwoś ć wpł ywania na sytuację na moje wakacje nie wchodził y w rachubę.
W hotelu, jak się okazał o, nie ma ż elaza. Kiedy o to poprosił em, powiedzieli nie.
Pierwszy raz w ten sposó b. Poszedł em w te rzeczy, któ re nie wymagają prasowania.

W moje urodziny hotel zapomniał mi pogratulować (znowu pierwszy raz taka postawa, bo co roku ś wię tuję na morzu). Mó j mą ż zamó wił dekorację stoł u na obiad i ciasto. Przynieś li ciasto i zaproponowali, ż e odetną.2 kawał ki, pó ź niej przynieś li 2 sztuki, a resztę ciasta zabrano w nieznanym kierunku.
Rano zwró cił am się do relacji goś cia z pytaniem, gdzie się podział ciasto, bo faktycznie kupiliś my. Mię dzy sł owem zapytał a, dlaczego w ż aden sposó b mi nie gratulowali. Do czego pracownik (bardzo pię kny, nawiasem mó wią c, jedno się cieszy) powiedział , ż e musi zostać ostrzeż ony z wyprzedzeniem i PRZYNIEŚ Ć KOPIĘ PASZPORTU !!!!!!!!!!!! ! Jak to w ogó le jest? Na koniec przeprosił a, a wieczorem przynieś li do pokoju nowe ciasto, butelkę wina, owoce i list z przeprosinami. To był o jak poprawa.

Animacja jest bardzo sł aba, 2 animatoró w - typ MC i dziewczyna. Chodzą bez munduru i gubią się wś ró d wczasowiczó w.
Jest gimnastyka, rzutki, aerobik w wodzie w basenie (z tego co sł yszał em), dyskoteka i kiedyś był konkurs Miss Hotelu, jak zawsze ze ś wietnymi konkursami - ż eby zaś piewać piosenkę i wodę w gardle, zatań czyć taniec orientalny, zbezczeszczenie i hit wszystkich hoteli - być kurczakiem, gdakać i nosić jajko mię dzy nogami.

Kiedy wyszliś my, wyszliś my z hotelu o 04:45, poprosił em o przygotowanie ś niadania na drogę , a obsł uga odpowiedział a, ż e ​ ​ tak. Wychodzą c recepcjonistka powiedział a, ż e ​ ​ ś niadanie nie został o przygotowane. Odką d pracownicy odeszli 2 godziny temu. Jak ci się to podoba? Straż poż arna. Na lotnisku kupiliś my jedzenie, oczywiś cie zjedliś my ś niadanie, wydają c dodatkowe pienią dze, chociaż w tym czasie musieliś my być w hotelu przynajmniej do 12:00 i mieć czas na ś niadanie.


Jedzenie w hotelu jest monotonne, trzeciego dnia zaczę liś my jeś ć w są siednich lokalach. Kurczak, duszona gotowana woł owina, makrela. W przypadku mię sa wybó r jest minimalny, dostę pne są warzywa i owoce. Bez zielonej herbaty.
Obrzydliwe ró ż owe i czerwone wino, tylko biał e był o do picia.
Pojedynczo rozdają sztuć ce i talerze, a ty wybierasz - to jest plus.

Odwiedziliś my ró wnież restaurację a la carte Amore More. Zamó wił em 2 ró ż ne sał atki, ró ż ne ryby i 2 ró ż ne desery. Jest bardzo pię knie, restauracja jest na dachu. Był o bardzo wietrznie i zniosł o naczynia ze stoł u. Na stole był a 1 sał atka i sał atka z pomidoró w oraz powitalne przeką ski. Ta sał atka nie wyglą dał a jak sał atka z menu i zabraliś my ją na powitalne przeką ski i czekaliś my na 2 sał atki, któ re nigdy nie nadeszł a. Ryba był a przepyszna, zjadł am okonia morskiego, mojego mę ż a ł ososia (swoją drogą , biał y ł osoś , widzieliś cie to? ))). Desery przyniosł y 2 takie same, chociaż zamó wił em 2 ró ż ne. Zapytał em dlaczego? Kelner powiedział to samo i wyszedł . Nie do koń ca rozumiał em rosyjski, a takż e angielski.
Z plusó w - plaż a, morze, obsł uga na plaż y (Omar to szczera osoba), 2 ochroniarzy (mą ż rozmawiał z nimi przyjaź nie), pię kna pracownica relacji z goś ć mi, lody na plaż y, przynieś li też trochę jedzenia na plaż ę.2 razy dziennie - gotowana kukurydza, owoce w szklance, np. kanapki.

To pierwszy hotel, w któ rym nadal nie chce się wracać . Z dobrej pamię ci - kupił em bungalow na plaż y, wł asny alkohol ze sobą , morze, pię kno Kemeru i bardzo mał o tego, co wią ż e się z hotelem od TUI i firmy TUI.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał