Dawne 5* porzucone na 2*

Pisemny: 11 lipiec 2021
Czas podróży: 30 czerwiec — 5 lipiec 2021
Ocena hotelu:
2.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 2.0
Usługa: 4.0
Czystość: 2.0
Odżywianie: 7.0
Infrastruktura: 4.0
Hotel Maya World Imperial 5 * gratuluje Ci kilkunastu „pachną cych” ś mietnikó w, obok któ rych cią gniesz pieszo z walizkami, bo autobus tam nie przejeż dż a.
Recepcjonista nie spieszy się z obsł ugą , ponieważ ma waż ną rozmowę telefoniczną przez 5 minut. Aby zaoszczę dzić czas, zostaniesz poproszony o przekazanie paszportó w i udanie się na obiad. Po rejestracji zostaniesz odprowadzony przez concierge do pokoju, do któ rego moż na dojechać obskurną windą z tym samym „zł oceniem” (pamię taj, ż e hotel ma 5*). Pokó j wita Cię luź nym posiadaczem karty. Ale przygoda na tym się nie koń czy! W pokoju dowiesz się , ż e ś wiatł o dział a tylko w korytarzu i toalecie, podwó jny wł ą cznik na ś cianie w pokoju, jak to się mó wi "do ż aró wki". Po zł oż eniu skargi na brak ś wiatł a recepcjonista zaproponuje wypicie alkoholu, podczas gdy technik dokona oglę dzin pokoju.
Jeś li powiesz, ż e bę dziesz czekać w lobby na wynik, nie oczekuj, ż e zostaniesz poinformowany o wykonanej pracy.


Wracają c do pokoju, zobaczysz efekt pracy - zapalił a się jedna nocna lampka podł ogowa. Nie ma problemu, mó wisz - są już trzy lampy podł ogowe! Oto tylko jedno gniazdo na trzy lampy podł ogowe. Podwó jny wł ą cznik ś wiatł a na ś cianie w pokoju okazał się fał szywy. Zwracają c uwagę na sufit, nie zobaczysz tam ś ladu lamp! Có ż , romantyczna atrakcja pozostaje. Ale ś lady palenia papierosó w na piedestale, gł oś ny hał as niesionych przez salę mas kanalizacyjnych, a takż e karaoke na ulicy z przedstawieniem „Mł ody chł opcze, każ dy chce z tobą tań czyć ” mogą zrujnować twó j romans itp.

Strona podał a, ż e ​ ​ ostatni remont hotelu miał miejsce w 2020 roku, ale w poł owie 2021 roku zobaczysz naprawy w stylu Ravshan i Jumshut: tapeta jest zdarta, w niektó rych miejscach są nawet pomalowane, brud na ś ciana wyglą da jak od stó p (kto chodził pod sufitem?
), pleś ń pod prysznicem, spł uczka w toalecie ze ś ladami tortur, szafa jak w strasznych obozach dla dzieci, wieszaki bez haczykó w i szmaty wiszą ce na suficie z farby, a takż e klimatyzator z wbudowanym traktorem. I nie zapominaj, ż e skoro jest to hotel 5* i pakiet All inclusive, bę dziesz musiał dopł acić za WI-FI (za każ de urzą dzenie osobno). A po walnym spotkaniu z przewodnikiem i innymi goś ć mi okazuje się , ż e twó j pokó j to po prostu super luksus w poró wnaniu do innych (pokó j bez okien, niedział ają ca klimatyzacja w upale +50, zepsuty prysznic, brak ciepł ej wody, zepsuty etui na karty i lodó wce, któ ra grzeje, a nie chł odzi).
Ż yczymy mił ego wypoczynku w innych hotelach ś wiata!


Po powrocie strona operatora TUI nadal falował a „Polecane”.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał

Uwagi (2) zostaw komentarz
аватар e.tsebegeeva
e.tsebegeeva

Dzień dobry! Chciałbym wystawić opinię o usługach świadczonych przez ten hotel. Od 8 sierpnia do 14 sierpnia „odpoczywaliśmy” w hotelu Maya World Imperial 5 * Od razu mam dwa pytania: jakie są kryteria oceny gwiazdek tego hotelu i udzielania rekomendacji na stronie internetowej touroperatorów jego wybór? Wszystko, co zostało podane na stronie internetowej w opisie tego hotelu, nie odpowiada rzeczywistości: - hotel jest w złym stanie - pokoje brudne, klimatyzacja, lodówka, prysznic nie działają, - pokoje odrapane, poszarpane, meble są zepsute - w pokoju śmierdzi kanalizacją i pleśnią - odpływ nie działa pod prysznicem, odpływ nie działa w zlewie, cała hydraulika jest stara i nieszczelna, pod prysznicem w mokrym miejscu wiszą gołe przewody. - teren hotelu jest brudny, nieoczyszczony, basen ze spadającymi płytkami, zjeżdżalnie w złym stanie, po prostu nie ma roślinności; plaża nie jest czyszczona, leżaki są stare, połamane, parasole są połamane, podarte. - Jedzenie jest obrzydliwe.
I nie chodzi nawet o ograniczoną liczbę dań, choć dla 5* gwiazdek jest to po prostu nie do przyjęcia, ale o jakość tego jedzenia. Szczerze mówiąc, większość dań to prawdziwe bzdury. Możesz iść przez długi czas. Najbardziej uderza jednak postawa przedstawicieli i administracji hotelu. Na wszystkie nasze prośby o rozwiązanie problemu, przynajmniej poprzez naprawę klimatyzatora, otrzymaliśmy zero odpowiedzi. Postawa jest niegrzeczna, obojętna, obojętna. Na spotkaniu w hotelu usadowiliśmy się w pokoju na piętrze -1, gdzie stoją wózki z brudną pościelą, ręcznikami, pachnie wilgocią i pleśnią. Na naszą prośbę o zmianę pokoju personel zażądał od nas 100 USD w gotówce. Wi-fi, podane w opisie, podobnie jak klub fitness, nie działa w hotelu. A pierwszy jest również płatny. Czy muszę dodać, że płatność jest tylko gotówką? kompletne rozczarowanie w serwisie, konserwacji i pracy. Teraz pytanie jest tylko jedno, kto rekompensuje zepsuty urlop, koszty i szkody moralne; otrzymane na takie wakacje
?

Mon, 16 Aug 2021, 15:34
аватар e.tsebegeeva
e.tsebegeeva

Dzień dobry! Chciałbym wystawić opinię o usługach świadczonych przez ten hotel. Od 8 sierpnia do 14 sierpnia „odpoczywaliśmy” w hotelu Maya World Imperial 5 * Od razu mam dwa pytania: jakie są kryteria oceny gwiazdek tego hotelu i udzielania rekomendacji na stronie internetowej touroperatorów jego wybór? Wszystko, co zostało podane na stronie internetowej w opisie tego hotelu, nie odpowiada rzeczywistości: - hotel jest w złym stanie - pokoje brudne, klimatyzacja, lodówka, prysznic nie działają, - pokoje odrapane, poszarpane, meble są zepsute - w pokoju śmierdzi kanalizacją i pleśnią - odpływ nie działa pod prysznicem, odpływ nie działa w zlewie, cała hydraulika jest stara i nieszczelna, pod prysznicem w mokrym miejscu wiszą gołe przewody. - teren hotelu jest brudny, nieoczyszczony, basen ze spadającymi płytkami, zjeżdżalnie w złym stanie, po prostu nie ma roślinności; plaża nie jest czyszczona, leżaki są stare, połamane, parasole są połamane, podarte. - Jedzenie jest obrzydliwe. I nie chodzi nawet o ograniczoną liczbę dań, choć dla 5* gwiazdek jest to po prostu nie do przyjęcia, ale o jakość tego jedzenia. Szczerze mówiąc, większość dań to prawdziwe bzdury. Możesz iść przez długi czas. Najbardziej uderza jednak postawa przedstawicieli i administracji hotelu. Na wszystkie nasze prośby o rozwiązanie problemu, przynajmniej poprzez naprawę klimatyzatora, otrzymaliśmy zero odpowiedzi. Postawa jest niegrzeczna, obojętna, obojętna. Na spotkaniu w hotelu usadowiliśmy się w pokoju na piętrze -1, gdzie stoją wózki z brudną pościelą, ręcznikami, pachnie wilgocią i pleśnią. Na naszą prośbę o zmianę pokoju personel zażądał od nas 100 USD w gotówce. Wi-fi, podane w opisie, podobnie jak klub fitness, nie działa w hotelu. A pierwszy jest również płatny. Czy muszę dodać, że płatność jest tylko gotówką? kompletne rozczarowanie w serwisie, konserwacji i pracy. Pytanie jest teraz tylko jedno, kto rekompensuje zepsuty urlop, koszty i szkody moralne; uzyskane na takie wakacje?

Mon, 16 Aug 2021, 18:34
аватар