Ogólnie bardzo dobrze?

Pisemny: 24 może 2011
Czas podróży: 7 — 17 może 2011
Ocena hotelu:
7.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 8.0
Usługa: 7.0
Czystość: 6.0
Odżywianie: 10.0
Infrastruktura: 10.0
Odpoczywaliś my w Marty Mira od 7 maja do 17 maja 2011 roku. Operator - Tez Tour. Pokó j - Deluxe. Linia lotnicza I Fly (wł aś cicielem jest ten sam Tez Tour). Lot do Antalyi - bez skarg. Wszystko jasne. Do hotelu przywieziono nas okoł o godziny 14:00, wię c nie czekaliś my na zameldowanie. Najpierw zamieszkał w pokoju na 1 pię trze. Po skontaktowaniu się z recepcją i podł ą czeniu przewodnika (Mirala) pokó j został bezproblemowo zmieniony. Bardzo ci za to dzię kuję , Miralu. Z pracy magisterskiej w hotelu stale pracuje dwó ch przewodnikó w. Miral - w gospodarstwie domowym. pytania i Julia - na cał ą resztę . Faceci są wspaniali. Bardzo uważ ny i sympatyczny. Julia zorganizował a indywidualną wycieczkę po Pamukkale. Wszystko był o dobrze zorganizowane. Za co dzię kuje.
Teraz o liczbach. Teza oferuje trzy rodzaje pokoi: 1. Standard. 2. Deluxe. 3. Superior Deluxe.
Nie moż esz mieszkać w pokojach STANDARD - ż mije. A pokoje Deluxe i Superior Deluxe należ ą do kategorii fantazji Tez Tour. Czyli ani na stronie hotelu, ani w opisie pokoi hotelowych (w samym hotelu, w formie ksią ż ki), taka klasyfikacja po prostu istnieje. Zadał em Miralowi pytanie, odpowiedział , ż e pokoje Superior Deluxe został y wł aś nie odnowione. Zajrzał em do pokoi Deluxe - nie zauważ ył em duż ej ró ż nicy. Ale naprawdę poczuł em ró ż nicę w cenie! Tak wię c ostrzeż enie dla wszystkich kolejnych turystó w - nie daj się zwieś ć temu oszustwu. Kup to, co bę dzie tań sze, ale oczywiś cie nie standardowe pokoje.

Ró wnież w wyszukiwarce Teza wskazano, ż e w pokojach są szlafroki, kapcie i ś cielenie ł ó ż ka. Trzy razy zwró cili się do recepcji o szlafroki i kapcie - bezskutecznie. Potem splunę li. Jeś li chodzi o ś cielenie ł ó ż ek, ró wnież mieliś my pecha. Cał kowita nieobecnoś ć .
Sprzą tanie pokoju. Prawie odeszł a. Uczucie, ż e sprzą taczka czeka na moment, kiedy wchodzisz do pokoju w ś rodku dnia. Potem bę dzie pukać , udawać , ż e chce się wydostać i znikną ć do nastę pnego dnia. Wię c mieliś my trzy dni z rzę du. Wyszł a czwartego. Ogó lnie rzecz biorą c, przez 10 dni sprzą tanie odbywał o się tylko trzy razy.
Ale pomimo wymienionych wad wszystko inne jest bardzo dobre. Jedzenie jest doskonał e i urozmaicone. Obsł uga w barach i restauracji jest doskonał a. Wysokiej jakoś ci alkohole (whisky, koniak, tequila, Baileys, martini, garś ć ró ż nego rodzaju koktajli). Morze, plaż a, baseny - wszystko jest na topie. Okolica jest absolutnie niesamowita. Jak w lesie. Powietrze jest niesamowite. Jeś li weź miesz pod uwagę , jakich wad moż esz się spodziewać , moż esz bezpiecznie jechać !! !
Polecieli z powrotem tym samym iFly. W przeciwień stwie do lotu tam był o odwrotnie. Zał oga trochę się zdenerwował a i był a niezadowolona. Jedna stewardesa generalnie przeraż ał a się , gdy ktoś poprosił ją o wodę . Pobiegł a za parawan i krzyknę ł a: NIENAWIDZĘ!! ! ! Tak czy siak. Przybył dobrze.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał