Obsługa czwórki w cenie piątki

Pisemny: 29 październik 2021
Czas podróży: 6 — 13 październik 2021
Ocena hotelu:
3.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 5.0
Usługa: 1.0
Czystość: 2.0
Odżywianie: 7.0
Infrastruktura: 7.0
Wypoczę ta rodzina w hotelu od 6 do 13 paź dziernika. Wybraliś my spoś ró d pię ciu plus/minus hoteli o ró wnym budż ecie, z któ rych cztery już tam był y. Postanowiliś my pojechać dla nas do nowego hotelu. Ceny tureckich hoteli w paź dzierniku br. są znacznie wyż sze niż przed rokiem. W zeszł ym roku o tej porze bilet do Queen's Park Tekirova na taką samą liczbę dni wyszedł o jedną trzecią tań szy. A w czerwcu tego roku, na taką samą liczbę dni w Selectum Family Belek, bilet kosztował trochę taniej.

Zacznę od pozytywó w. Przybyliś my do hotelu wcześ nie rano na począ tku sió dmego i zaczę liś my czekać na zameldowanie, któ re został o ogł oszone w recepcji o godzinie 14:00. Do momentu rozliczenia hotel robił dobre wraż enie. Terytorium jest mał e, ale bardzo zwarte. Wygodne jest to, ż e walizki moż na zostawić w magazynie, skorzystać z przebieralni w pobliż u SPA, gdzie niepotrzebne rzeczy moż na zostawić w skrzynkach z zamkiem szyfrowym. Nie ma ż adnych skarg ani komentarzy na temat ż ywienia. Ś wież o wyciskany sok na ś niadanie.

Niezł y wybó r mię sa i ryb, któ re są pyszne. Dobry wybó r owocó w. Był em bardzo zaskoczony, ż e prawie każ dego wieczoru był y raki. Wieczorami przy kolacji na ś wież ym powietrzu przyjemna muzyka na ż ywo. Animacja nie jest nachalna i jest coś do zrobienia. W hotelu jest wesoł o, od godziny 16:00 na molo odbywają się programy muzyczne. Po obiedzie są też ró ż ne pokazy. Bardzo podobał a mi się restauracja food court, któ ra jest otwarta przez cał ą dobę z dobrym wyborem dań . Karty Ala są pł atne, ale przy obecnoś ci food courtu nie był o ich potrzeby. Plaż a jest dobra, wejś cie z morza jest trudne ze wzglę du na obecnoś ć duż ych kamieni, ale nie krytyczne. Podobał o mi się , ż e nie był o kart na rę czniki.

Przejdź my teraz do wad. Dobre wraż enia o hotelu zaczę ł y się pogarszać w momencie zameldowania. Ponieważ nie spaliś my w nocy i przyjechaliś my wcześ nie rano, naprawdę chciał em dostać się do pokoju. Poszliś my na recepcję o 13:50 w nadziei, ż e bę dziemy już mogli dostać karty z pokoju.
Recepcjonistka odpowiedział a, ż e ​ ​ hotel jest peł ny, pokoje sprzą tane i trzeba poczekać kolejne 20 minut. Widać był o, ż e po nas przybył o już wielu turystó w, któ rzy ró wnież czekali na osadę . Podszedł em po 20 minutach i znó w usł yszał em odpowiedź , ż e trzeba jeszcze poczekać . W tym samym czasie turyś ci, któ rzy przybyli znacznie pó ź niej niż my, osiedlili się peł ną parą . O 14:30 w koń cu dostaliś my karty z pokoju. W momencie zakupu pokó j został pierwotnie zarezerwowany z widokiem na morze. Osiedliliś my się w drugim budynku w najbardziej ekstremalnym pokoju 2620 na drugim pię trze z widokiem na wzgó rze parku wodnego, co bardzo nam się nie podobał o. Postanowił em iś ć do recepcji i poprosić o inny pokó j. Odpowiedzieli, ż e nie ma wolnych pokoi, choć jest kilkanaś cie kopert z kartami do rozł oż enia na stole.

Wszedł do pokoju i "zachwycił " swoją ż onę . Wyszliś my na balkon i zobaczyliś my, ż e turyś ci wł aś nie przenieś li się do są siedniego pokoju.

Doszliś my do wniosku, ż e w recepcji powiedziano nam nieprawdziwe informacje o braku pokoi. Ż ona zaproponował a, ż e ​ ​ pojedzie z nią i ponownie poprosi o kolejny numer. Poszedł . Tym razem komunikacja z personelem recepcji cał kowicie zepsuł a pierwsze pozytywne wraż enia z hotelu. Recepcjonistka począ tkowo odmó wił a kontaktu z nami, powoł ują c się na to, ż e byliś my już zał atwieni i miał a duż o pracy. Ponownie poprosiliś my ją o sprawdzenie dostę pnoś ci pokoi i otrzymaliś my odpowiedź , ż e nie ma pokoi. Na jej biurku był o jeszcze sporo kopert z kartami do rozł oż enia. Powiedział em, ż e pó ł godziny po naszym zakwaterowaniu nowi turyś ci osiedlili się w są siednim pokoju i nie warto mó wić prawdy o braku pokoi. Zapytał a, kto nas tu przywió zł ? Odpowiedział em twojemu touroperatorowi. Powiedział a, ż e ​ ​ nie mają touroperatora, na co się sprzeciwił am, ż e to chyba Pan Bó g lub Allah.
Z jakiegoś powodu to ją zranił o i zaczę ł a wpadać w obelgi. Powiedział em, ż e odpoczywaliś my w Turcji 10 razy i nigdy nie widzieliś my takiego stosunku do turystó w. Potem na ogó ł odchodził a na bok i udawał a, ż e ​ ​ nas nie zauważ a.

Poprosił em ją , ż eby zaprosił a kierownika. Powiedział a, ż e ​ ​ kierownik stoi w pobliż u. Przez cał y ten czas wszystko widział i sł yszał , a nawet nie interweniował . Poprosił em go o sprawdzenie dostę pnoś ci pokoju. Kierownik odpowiedział ł amanym rosyjskim, nie zna rosyjskiego i zaproponował komunikację po angielsku. Zdał em sobie sprawę , ż e nie bę dzie normalnej komunikacji, wię c poprosił em o kartkę i dł ugopis, aby zapisać ich nazwiska. Przy trzeciej pró bie pracownik dał mi prześ cieradł o i dł ugopis. Zapisał em nazwiska, pracownik Altinay, kierownik Sukpu. Ż ona powiedział a kierownikowi, ż e nigdy nie widział a tak chamskiego stosunku do turystó w w ż adnym tureckim hotelu jak tutaj. I wtedy zdarzył się cud, a kierownik po rosyjsku zapytał ponownie: „Co, serio? ”.

Godzinę pó ź niej przyszł a wiadomoś ć od biura podró ż y z odpowiedzią , ż e niestety w tej chwili nie ma wolnych pokoi z widokiem na morze i w miarę moż liwoś ci zostaniemy przeniesieni. Przez 8 dni hotel nie znalazł takiej okazji, czym mnie nawet nie zdziwił a. Już po zakoń czeniu wakacji rozmawiał em ze znajomym, któ ry był wcześ niej w tym hotelu i usł yszał em, ż e oni też mają pytania dotyczą ce osady. Począ tkowo osiedlił się w bardzo zł ej lokalizacji pokoju, a nastę pnie problem został rozwią zany za 40 USD. Zaczę liś my oglą dać nasz pokó j i zdaliś my sobie sprawę , ż e koncepcja sprzą tania w tym hotelu jest interpretowana w szczegó lny sposó b i sprowadza się do wymiany rę cznikó w, poś cieli, akcesorió w ł azienkowych i uzupeł nienia baru. Bar bę dzie miał historię hotelu.

W korytarzu na podł odze był y wł osy pozostawione po poprzednich turystach, któ re leż ał y przez cał e nasze wakacje. Sugeruje to wniosek, ż e podł ogi w pokoju nie są myte. Sprzą tanie na balkonie w ogó le nie istnieje.
Musieliś my sami zamiatać stó ł i wynosić ś mieci z balkonu. Musiał em poprosić o trzecią parę kapci i szlafrok, ponieważ począ tkowo był y dwa komplety zamiast trzech. Począ tkowo mini bar był uzupeł niany wodą , napojami bezalkoholowymi i piwem. Przez kilka dni uzupeł nieniem był a tylko woda. Poprosiliś my o uzupeł nienie baru do goś cinnoś ci. Wyjaś nił a nam, ż e bar jest w peł ni uzupeł niany po przyjeź dzie, a potem tylko wodą . Jeś li potrzebujesz uzupeł nić bar innymi napojami, musisz podejś ć i poprosić o to. Poprosiliś my nasz mini bar o uzupeł nienie. Wypeł niony wieczorem. Potem przestali ponownie napeł niać . Znowu zbliż yliś my się do gestreleyshen. Był a już inna dziewczyna. Powiedział a, ż e ​ ​ mogą uzupeł nić.1, maksymalnie 2 razy. Poprosili o uzupeł nienie za drugim razem, obiecał a, ale mini bar nigdy nie został uzupeł niony.

W ś rodku reszty przez 2 dni hotel stracił szampana we wszystkich barach. Potem pojawił się na 1 dzień i ponownie znikną ł . Dzień pó ź niej pojawił się ponownie.

Dwa dni przed wyjazdem znikną ł ś wież o wyciś nię ty sok pomarań czowy. Maszyna do wyciskania został a cał kowicie usunię ta. Polityka ekonomiczna hotelu, któ ry pozycjonuje się jako 5-gwiazdkowy hotel z wysoką ceną i peł nym obcią ż eniem turystó w, nie jest do koń ca jasna. Osobno chcę porozmawiać o SPA. Dwó ch pracownikó w spa na zmianę spaceruje po plaż y przez cał y dzień , reklamują c swoje pł atne usł ugi.

Czwartego dnia odpoczynku postanowił em wieczorem odwiedzić saunę . Ale okazał o się to niemoż liwe, bo sł yszał em od pracownikó w SPA, ż e trzeba się wcześ niej zapisać . Zapytał em ile czasu wcześ niej i dopiero za trzecim razem powiedziano mi, ż e muszę przyjś ć rano o 8:30 i się zapisać . Ale jeś li korzystasz z ich pł atnych usł ug, wizyta bę dzie bezpł atna. Powiedział em, ż e chciał bym po prostu odwiedzić saunę i po raz pierwszy staną ł em przed faktem, ż e do tego trzeba się wcześ niej zapisać.
Przyszedł nastę pnego ranka o 8:30 i poprosił mnie o zapisanie się na wizytę w saunie. Pracownik uzdrowiska zobaczył mnie, powiedział , ż e muszę poczekać , bo teraz powie innemu turyś cie o pł atnych usł ugach ich zakł adu. Po odczekaniu 5 minut i zdaniu sobie sprawy, ż e szybko się to nie skoń czy, zrezygnował am z wizyty w saunie, bo po zapł aceniu za bilet trzeba się jeszcze poniż ać , ż eby skorzystać z opcji, któ re zgodnie z koncepcją hotelu, są zdefiniowane jako bezpł atne.

Pracownicy uzdrowiska, podobnie jak recepcjonistki, ż yją wł asnym, niezależ nym ż yciem, pró bują c zarobić na turystach. Ale trzeba to zrobić z szacunkiem dla turystó w. Kierownictwo hotelu jest na to oboję tne. Dziś twó j hotel jest peł ny, a w przyszł ym roku przy takim podejś ciu moż na liczyć turystó w. I ostatnia rzecz, któ rą chciał em dodać do punktó w ujemnych. Pokoje muszą zostać zwró cone o godzinie 12:00 w dniu wyjazdu.

Ostatniego dnia odpoczynku o 11:30, pakują c nasze torby, zdziwiliś my się , ż e pracownica hotelu uż ył a swojej karty i bez pukania weszł a do naszego pokoju, aby posprzą tać pokó j.

Mam nadzieję , ż e ta recenzja bę dzie przydatna dla podró ż nych, któ rzy w przyszł oś ci rozważ ą ten hotel na wakacje. Są hotele, do któ rych chcesz wró cić . W tym hotelu, któ ry jest wł aś ciwie cał kiem niezł y, nie ma takiego pragnienia.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał