Plusy i minusy pobytu w hotelu na pełnych obrotach

Pisemny: 21 lipiec 2021
Czas podróży: 11 — 20 lipiec 2021
Komu autor poleca hotel?: Na wypoczynek z przyjaciółmi, dla młodzieży
Ocena hotelu:
5.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 9.0
Usługa: 2.0
Czystość: 8.0
Odżywianie: 8.0
Infrastruktura: 7.0
Odpoczywaliś my z mę ż em w tym hotelu od 11 do 20 lipca.

Zacznijmy od profesjonalistó w:

- dogodna lokalizacja: hotel znajduje się blisko lotniska Antalya;

- kompaktowy hotel, w któ rym wszystko jest blisko: baseny, bary, restauracje i plaż a;

- nasz pokó j był przestronny, jasny, ś wież o po remoncie; wzią ł widok na morze; balkon jest wystarczają co duż y: suszarki, fotele i stolik, wieczorem moż na podziwiać widok na morze (bo na balkonie jest bardzo gorą co przed obiadem);

- bardzo smaczna kawa w kawiarni i nielimitowane lody czekoladowe))

- z morza i pantone roztacza się przepię kny widok na gó ry;

- wiele baró w, w któ rych robią ró ż ne koktajle. Niektó re bary są otwarte 24 godziny na dobę , 7 dni w tygodniu;


- Bardzo podobał o mi się ś niadanie. Jest wybó r na każ dy gust: Radzimy nie pić kawy w restauracji, jak z maszyny do pisania, ale lepiej zaparzoną kawę w kawiarni, ale jest otwarta od 10 rano.

Niestety był o dla nas wię cej wad:
A ż e nasz pokó j był z widokiem na morze i molo (na któ rym był a dyskoteka), to w ogó le nie dał o się spać , bo w pokoju po prostu nie ma dź wię koszczelnoś ci! ! ! Mierzone telefonicznie (przy cał kowicie zamknię tych drzwiach 65 dB). Z czym poró wnać : od 60 do 70 dB – to jak w zatł oczonym biurze);

- przyszli posprzą tać wszystkie są siednie pokoje w porze lunchu, ale nawet przy zamknię tych drzwiach nie moż na odpoczą ć w porze lunchu, ponieważ obsł uga mó wi mię dzy sobą bardzo gł oś no, odkurza i puka, ż e ​ ​ \u200b\u200bnie należ y oczekiwać spokoju + muzyka na basen jest bardzo gł oś ny;

- wypeł nianie pokoju produktami higienicznymi: to jest bardzo zabawne i zabawne. Dziwne standardy: odż ywkę do wł osó w podano dopiero 3 dnia, jednorazowe kapcie zabrano po kilku dniach i nigdy nie wró cił y, a jeden szlafrok został zabrany i wró cił dopiero nastę pnego dnia, w dozowniku nie był o mydł a w pł ynie ( był o puste przez cał e 9 dni), tylko mydł o w pł ynie).
Chociaż nie mamy ż adnych skarg na zmianę rę cznikó w i poś cieli;

- koktajle w barze był y pyszne tylko co drugi raz, barmani szczerze nie radzą sobie z tyloma goś ć mi;

- wybó r dań na obiad i kolację jest doś ć monotonny;


- kelnerzy w ogó le nie poradzili sobie z peł nym rozmieszczeniem goś ci w restauracji i bez wzglę du na to o któ rej przyszedł eś : sala jest zawsze peł na, jest dł uga kolejka na wszystkie dania, pracownicy nie mó wią i rozumieją po angielsku i rosyjski. Musiał em też czekać.10 minut na zwolnienie stolika lub obejś ć się , proszą c kelneró w o przyniesienie sprzę tu - jest to bardzo dziwne w przypadku hotelu 5 *

- Food Court to zupeł nie inna historia. Zamó wienia są przyjmowane bardzo powoli. Kelnerzy mogą nawet zapomnieć , ż e zł oż ył eś zamó wienie. Po zł oż eniu zamó wienia czekaliś my 1 godzinę i 20 minut, dzwonią c kilka razy do kelnera, ale szczerze zostaliś my zignorowani. Kiedy podeszliś my i zapytaliś my administratora gdzie jest nasze zamó wienie?
zadzwonił do kelnerki - a ona odpowiedział a "przepraszam, zapomniał am".

Obsł uga jest po prostu okropna.

W tym samym czasie zwró ciliś my się do kasy „Guest Relation”, któ ra znajduje się naprzeciwko recepcji, gdzie powiedziano nam, ż e wezmą to pod uwagę . Ale niestety w pozostał ej czę ś ci nic się nie zmienił o. Ludzi był o coraz wię cej, a obsł uga tylko się pogarszał a.

Drogi Grand Park Hotel Kemer, rozumiemy, ż e masz peł ne obcią ż enie, ALE nie powinno to w ż aden sposó b wpł yną ć na jakoś ć obsł ugi i relaks każ dego goś cia!

W koń cu zapł acili (niezbyt mał y koszt) za pobyt w hotelu 5 * i nie powinno być niedogodnoś ci z powodu zł ego zarzą dzania, za mał o personelu lub po prostu ź le wykonują swoją pracę !
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał