Rozczarowujące z Hiltonem. Nie chcę już do nich chodzić.

Pisemny: 10 grudzień 2021
Czas podróży: 16 — 26 październik 2021
Ocena hotelu:
5.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pierwszy hotel, któ ry pozostawił tak podwó jne wraż enie. Byliś my w Turcji w tym roku 5 razy, zawsze w pierwszej pią tce. Nie mogliś my się doczekać tego hotelu. I byli trochę zaskoczeni. Przede wszystkim obrzydliwy, nieuważ ny personel. Znalezienie ł yż ki i kawy na ś niadanie był o problemem numer jeden w naszych 11 dniach wakacji. Nie raz udał o nam się rano wypić kawę w restauracji. Bo ekspres do kawy, herbata, podobnie jak ł yż ki, są schowane. A ż eby go napeł nić , trzeba zł apać kelnera. I udają , ż e cię nie zauważ ają . A nawet jeś li uda Ci się kogoś zł apać , zamó wienie nigdy nie zostanie do Ciebie dostarczone. W rezultacie pod koniec wakacji sami wiedzieli, w któ rej szufladzie szukać ł yż ki.
Dystrybucja ż ywnoś ci jest niechlujna. Bę dziesz stać i czekać przez dwa dni, aż kelner raczy się do ciebie zwró cić , aby poł oż yć jeden plaster pomidora.
A przy tym dobre jedzenie, codziennie rano gratis ś wież y sok pomarań czowy. . .

Drugim minusem jest pula. On jest mał y. i lodowate. Woda ze studni. I to samo w krytym basenie. tych. w dni, kiedy był a burza, nie był o gdzie pł ywać . Dlatego nie rozważ amy już tego hotelu w koncepcji zimowej.
Przereklamowany food court z ulicznym jedzeniem też jest taki sobie… poł owa tych vanó w nie dział a.
animacja i bary są ś wietne.
Odmroż eni są ró wnież pracownicy kawiarni Starbucks w lobby. Jest kolejka, odwraca się bezczelnie i wychodzi.
Ogó lnie rzecz biorą c, czynnik ludzki psuje cał y biznes.
Co wię cej, liś cie herbaty nie zmieniają rzeczy na lepsze.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał