Pytanie o hotel Bergiz Hotels & Resorts Kemer 5*

Aktualne wycieczki do tego hotelu?
Uzyskaj najlepszą cenę od biur podróży
  Zadać pytanie
Zadać pytanie
Na Twoje pytanie odpowiedzą eksperci i doświadczeni turyści.
+ Wyjaśnienie do pytania
63 subskrybenci zostaną
powiadomieni o problemie

Powiązane pytanie «Ogólne problemy»
Co robić???
Odpoczywamy w tej chwili w tym "cudownym" hotelu, w poniedziałek 06.01.2015 wieczorem około godziny 22, kiedy wróciliśmy do pokoju, zastaliśmy otwarty sejf i odpowiednio utratę pieniędzy kwota nie jest mała). Na co hotel, a także przewodnik hotelowy od operatora Teztour (!!!!) nie zareagował, a nawet wszystko agresywnie zabrali, policja nie została jeszcze wezwana. Całkowita obojętność i bezczynność, drugiego dnia siedzimy w recepcji czekając. Wakacje całkowicie zrujnowane.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał
Subskrybuj
6 subskrybenci  • spytał 2015-06-039 lat wstecz
Odpowiedzi  •  9
аватар Igor_m
Sam zadzwoń na policję, skontaktuj się z konsulem Ukrainy, im bardziej jesteś aktywny, tym szybciej i pozytywniej sprawa zostanie rozwiązana.Podobno w tym hotelu all-inclusive.
аватар Igor_m
Powiedz administratorowi i przewodnikowi, że powinieneś skontaktować się z burmistrzem Kemeru - bardzo pozytywną osobą, jak spotkałem w Goynuk.
аватар tanechka3
dziękuję, przyjechała policja, po skontaktowaniu się z regionalnym przedstawicielstwem teztoura, odnotowała fakt kradzieży, ale nie znalazła żadnych śladów włamania, gdyż sejf jest elektroniczny. Czekamy na odpowiedź od organizatora wycieczki.
аватар Igor_m
Szkoda, że ​​zgubiłem wizytówkę. Nazywa się Mustafa Gul, podpowiedź, że powinieneś się z nim skontaktować - ceni sobie jego reputację.
аватар Alexandr-
Dużo słyszałem o tym la mer i tylko złe rzeczy. Jeszcze zanim stał się majestatycznym klubem. Podobno nic się nie zmieniło od czasu zmiany nazwy. Ale fakt, że kradną pieniądze z elektronicznych sejfów w pokoju, jest oczywiście nonsensem. Nie jest to dla mnie do końca jasne. Po prostu bzdury.
аватар Laricom5
Ten hotel pozostawił naszej rodzinie najbardziej obrzydliwe wspomnienia, które opisałem kilka lat temu w recenzjach hoteli, a teraz dodano kradzież. Ale rada dla twojego przypadku, sejfy elektroniczne są podłączone do komputera, a każde zamknięcie i otwarcie jest rejestrowane w pamięci w komputerze. Administracja jest zobowiązana do podania tych danych zarówno Tobie, jak i policji. A jeśli legalnie udowodnisz, że podczas nieuprawnionego otwarcia sejfu byłeś w innym miejscu, administracja hotelu powinna ponosić odpowiedzialność za przedostanie się osób nieuprawnionych do Twojego pokoju i nieuprawnione otwarcie sejfu (Administratorami są właściciele sejfów, a dlatego dają gwarancje, jeśli przestrzegasz wszystkich zasad korzystania z sejfu).
аватар Laricom5
Dla Igora w tym hotelu „Ultra All Inclusive”. Ten hotel zmusił mnie do zarejestrowania się na Turpravda i napisania o nim negatywnej recenzji do czytania turystów.
аватар Alexandr-
Laricom5___ Nie czytałem twojej recenzji, ale dużo już słyszałem o „urokach” tego hotelu. W istocie nie zawsze jest to sejf podłączony do komputera, nawet jeśli jest co najmniej trzykrotnie elektroniczny. Ale to, co jest podłączone do komputerów, to karty-klucze z pokoi. I każde otwarcie pokoju jest rejestrowane. Ale jeśli okaże się, że nikt nie otworzył numeru pod nieobecność ofiar, policja nie będzie dalej prowadzić śledztwa. Jeśli pokój był otwarty, to sprawdzą, czy w tym czasie zostało wykonane sprzątanie. Jeśli tak, to głównym podejrzanym jest pokojówka. I tu robi się dziwnie. Pokojówka wiedząc, że wszystko jest naprawione, zabiera i otwiera sejf. Ogólnie bardzo dziwna sytuacja.
аватар agent_borabora
Alexander mówi poprawnie: hotel może sprawdzić otwarcie drzwi podczas Twojej nieobecności. Jeśli nie można udowodnić, że nikt nie wszedł do pokoju, nie będzie nikogo, kogo można winić.
awatara
Odpowiedz na inne pytania dotyczące Bergiz Hotels & Resorts Kemer 5*
Dodaj zdjęcie
Ładowanie...
Zdjęcie przesłane
×
Wszystkie pytania
ZEA
już